powerlinks

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
GL1500
Mountainbiker

Post by GL1500 »

Juist even Winno zijn manier geprobeerd en met de tang gaat hij inderdaad open (merci Erwin). Zolang dit goed gaat doe ik dus zo maar verder, moest mijn ketting vandaag of morgen langs mijn fiets vallen kan ik nog altijd een powerlink steken (ik zal er voor alle zekerheid eentje in m'n zadeltasje steken, is trouwens altijd wel goed om die 1 bij te hebben :D ).

Greetz,
Danny.
Winno
Mountainbiker

Post by Winno »

GL1500 wrote:Juist even Winno zijn manier geprobeerd en met de tang gaat hij inderdaad open (merci Erwin). Zolang dit goed gaat doe ik dus zo maar verder, moest mijn ketting vandaag of morgen langs mijn fiets vallen kan ik nog altijd een powerlink steken (ik zal er voor alle zekerheid eentje in m'n zadeltasje steken, is trouwens altijd wel goed om die 1 bij te hebben :D ).

Greetz,
Danny.
Graag gedaan Danny,

Ikzelf heb ook altijd een Powerlink op zak net als een stukje ketting en een reserve deraillieurwieltje!! Heb dit ooit eens kwijtgespeeld en dan is het gedaan met biken!! :evil:
Je zal zien dat dit lang genoeg zal werken tot je ketting versleten is!

Groeten Erwin
i-Mac
Kerstman

Post by i-Mac »

Hoi Winno, ik ben blij dat je de tip gaf om die KMC los te maken. IK heb er verleden week eentje laten tussenplaatsen, maar kreeg ze maar niet los. IK dacht al dat ik een (on)handige Harry was, maar nu weet ik gelukkig beter.

Dankt U :D
beethoven
Mountainbiker

Post by beethoven »

Vandaag zag ik bij een biker dit onderdeeltje.'k Had het dus geheel verkeerd voor ook. Deze gaf me daarbij ook een kundige uitleg wat wel het voordeel geeft dat ik nu het power links niet alleen kon aanschouwen als model maar er nu zeker meer over te weten kwam. bedankt voor de raad, men beste, Rudy VdE.
Thierry
Mountainbiker

Post by Thierry »

beethoven wrote:Vandaag zag ik bij een biker dit onderdeeltje.'k Had het dus geheel verkeerd voor ook. Deze gaf me daarbij ook een kundige uitleg wat wel het voordeel geeft dat ik nu het power links niet alleen kon aanschouwen als model maar er nu zeker meer over te weten kwam. bedankt voor de raad, men beste, Rudy VdE.
Graag gedaan ...
Post Reply