Zo 05/02/2012 Torhout :: 11° VTT Brandweer Torhout Toertocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
bikeordie007
Mountainbiker

Post by bikeordie007 »

mooie rit ondanks de ijzige kou... de nodige concentratie was zeke wel nodig op bepaalde stroken maar het bolde goed. Op het laatste waren de tenen toch ijsklompkes aan het worden maar daar moet je het voor over hebben en aan de meid met de neuspiercing wel ge rijd zeker nie traag haha tot de volgende pompiesten merci ...
*Bartman*
Mountainbiker

Post by *Bartman* »

Vandaag pas om 10u30 gestart bij een -5 wat zeker te doen was vergeleken met de -14 van gisteren in Sijsele.
2 bevoorradingen met alles erop en eraan. Chapeau voor die 2 mannen die in de tocht stonden te bevriezen op de 2de bevoorrading. Volgend jaar misschien best een vuurtje zetten buiten #-o

De tocht zelf was dik in orde en door het sneeuwlandschap helemaal anders.

Ik heb me hier ferm geamuseerd. Volgend jaar zeker terug!! :-D

=D> =D> =D>
alexbiker
Mountainbiker

Post by alexbiker »

Ondanks de kou een leuke tocht in een mooi landschap.
den wakkere bakker gits
Mountainbiker
Location: Monty jozef dressler Replica+scott spark 30+ maes beach 29'er+ koxx trialbike+Pyga onetwenty

Post by den wakkere bakker gits »

http://connect.garmin.com/player/147538392

Zondagmorgen vertrokken om 7u45 om een sneeuwritje te gaan rijden in Toeroet. Gits centrum was nog opvallend rustig op een paar klanten na in de Bakkerie.
Naar daar gereden en met de waarschuwing van enkele Grysperre's in gedachte rustig begonnen. Nu bleek dat de weg er niet echt glad bij lag en dus mocht er wat sneller gereden worden. :bounce: :bounce:
Na een 9tal km de MAST binnen gestapt en ingeschreven. De horloge gaf 8u10 besloot dan maar om te vertrekken moest me anders nog 20min. bezighouden en zag dat niet zitten.

Mooi ritje gereden van de BRANDWEER mannen. Enkele leuke stukken die ik in torhout nog niet gereden had.
=D> =D>
En vooral goed te rijden nergens een slipper gemaakt
(o)

Op het einde nog van parcours afgeweken om nog eens door de warande te rijden, die lag er na passage van een 350tal bikers al veel beter te rijden bij.

Greetzzzzz And Thanks
Bakkerke
SLIJKSCHAAP
Mountainbiker

Post by SLIJKSCHAAP »

Ik heb er ook super van genoten,zoals gewoonlijk was dit ook terug dik in orde.
De blauw/zwarte garde was echter iets minder aanwezig,maar deze reden in te aanvaarden. Tot volgend jaar :lol: =D>
sierens
Mountainbiker
Location: ktm myroon sonic 12 (airbrush op je bike contact me)

Post by sierens »

Vertrokken voor de 39km, maar aan de warande toch efkes getwijfeld om rechtsomkeer te maken want ik voelde mijn handen bijna niet meer.

Maar godzijdank toch doorgereden en weliswaar geen last meer gehad van de handen. Enkel op laatste de voetjes (maar dit geldt voor iedereen).

Idd niet veel volk, maar dat is verstaanbaar. Toch op einde 43,5 ipv 39 op de teller.

Jammer van weer en toch ook niet want de uitzichten waren prachtig :wink:
Post Reply