GR.SL.T.2.
Zo 29/01/2012 Ingelmunster :: 6° Wintertoertocht Der Brigand
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- slappetieze2
- Mountainbiker
- stumpjumpertje
- Mountainbiker
Vandaag alle privé stukken incl. Crossparcours en Ooigembos gaan uitpijlen (kalken)blackie wrote:Ik kom ook af, aja , alles berijdbaar...slooverke wrote:Ik hoop dat het goed "berijdbaar" is, want na het onder alle omstandigheden goed berijdbaar van afgelopen zondag te Egem, denk ik vanaf nu daar het mijne van!!!!!BBjaske wrote: Crossparcours in Wielsbeke zal er in die mate van het mogelijke (nog wat het weer afwachten van de komende dagen) waarschijnlijk bij zijn, evenals Ooigem bos![]()
![]()
![]()
Natuurlijk kunnen wij er op dit moment van het jaar niet alle technische zones insteken wegens de regen van de voorbije dagen![]()
![]()
![]()
Hopelijk kan alles wat opdrogen de komende![]()
maar wees gerust, je zal zeker aan je trekken komen en het zal geen modderparcours zijn, alles zou goed tot zeer goed berijdbaar moeten zijn, volgens onze laatste controle![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Eerlijk gezegd, het heeft hier de hele voormiddag zachtjes geregend en dit was zeker geen voordeel voor deze gevoelige zones
Uiteindelijk is het deze namiddag droog gebleven en geven ze volgens het weerbericht een koude droge nacht uit
Dit kan wel veel goed maken
Ooigem bos lag er iets minder goed bij dan in vergelijking met onze laatste controle van deze week,
uiteindelijk hebben we dan toch beslist om het volledige traject uit te pijlen, en... We zien wel morgen ochtend
Maar voor de rest zijn alle afstanden goed bereidbaar, natuurlijk met een goed winters profiel!
See you tomorow
- MTBSDVD83
- Mountainbiker
Al 2x gestart met een bevroren ondergrond maar dit jaar was het andere koek, bepaalde stroken moesten er uitgelaten worden zoals Ooigembos gewoon onberijdbaar. na dit bos was de goesting over, ben dan maar naar de start gereden met een hele bende.
Beelden van de rit --> http://www.youtube.com/watch?v=1M4x1T6xhJs
Beelden van de rit --> http://www.youtube.com/watch?v=1M4x1T6xhJs
Last edited by MTBSDVD83 on Sun 29 Jan 2012 17:17, edited 1 time in total.
Mooie rit!
Ooigem bos lag zwaar maar heb daar toch geen voet moeten zetten, dus de volledige toer gemaakt daar. Het stuk om het bos uit te rijden tot halfweg geraakt, toen draaiden de wielen niet meer
Ik hoop dat de daarop volgende asfaltweg gekuist zal worden want deze was gewoon niet meer om aan te zien, komen anders zeker klachten van en doet onze naam geen eer aan
Bevoorradig was dik in orde en met slechts één lukt dat perfekt.
Wat ik miste was de bewaakte fietstalling, bewust geen slot mee omdat ik dacht gelezen te hebben dat er een bewaakte fietsstalling ging zijn, dus geen apres genoten om die reden.
Verder ferm genoten van deze rit!
Ooigem bos lag zwaar maar heb daar toch geen voet moeten zetten, dus de volledige toer gemaakt daar. Het stuk om het bos uit te rijden tot halfweg geraakt, toen draaiden de wielen niet meer
Ik hoop dat de daarop volgende asfaltweg gekuist zal worden want deze was gewoon niet meer om aan te zien, komen anders zeker klachten van en doet onze naam geen eer aan
Bevoorradig was dik in orde en met slechts één lukt dat perfekt.
Wat ik miste was de bewaakte fietstalling, bewust geen slot mee omdat ik dacht gelezen te hebben dat er een bewaakte fietsstalling ging zijn, dus geen apres genoten om die reden.
Verder ferm genoten van deze rit!
-
Coster9
- Mountainbiker
hier van het zelfde, ook met een paar terug naar de start gereden.MTBSDVD83 wrote:Ooigembos gewoon onberijdbaar. na dit bos was de goesting over, ben dan maar naar de start gereden met een hele bende.
ik dacht toch links een bewaakte fietsstalling gezien te hebben op weg naar de afspuit installatie.QM wrote:Wat ik miste was de bewaakte fietstalling, bewust geen slot mee omdat ik dacht gelezen te hebben dat er een bewaakte fietsstalling ging zijn, dus geen apres genoten om die reden.
verder leuke singeltracks en al bij al goed berijdbaar, goede bevoorrading, goede afspuit. na deze tocht ben ik toch blij dat het weg seizoen in zicht is.