Een knip oogske naar onze erikatjes en zou moeten lukkenfiliep72 wrote:Eindelijk !! De Heuveltjes van Erika !! Ik sta al 11 maanden en 3 weken op de wacht om deze weer te rijden.
Mijne vélo snakt naar het schitterende parcours ( en ik naar die prachtige serveuze's). Ieder jaar gooien die gasten ons een mooie rit voor de wielen. Het 2e weekend van januari is al voor enkele jaren ver gereserveerd
. Maar euh,......die laatste bevoorading,..... krijgen de Forumbikers een dubbele portie
![]()
. Enne,... da van die serveuze's was niet voor te lachen hoor
.
@Traxer: Herstel maar vlug want de Franse tochten komen in zicht. Ge komt toch naar den aprés zekers in Klerken.
Zo 15/01/2012 Klerken :: 12de Heuveltjes van Erica
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- jägermeister
- Mountainbiker
Post by jägermeister »
Hoe meer kleuren dat ik zie op de Klerkense Heuveltjes , des te mooier het zal wordenTurfke wrote:Mogen het ook zwart met rode vlekjes zijn op de toppen van den Klerkense hueveltjes? Als 't goed isjägermeister wrote:Mocht het op 15 januari toch zwaar bewolkt zijn. Toch zullen er lichtblauwe plekjes zijn op de toppen van de Klerkense heuveltjes. Niet de blauwe lucht die door de wolken breekt maar wel onze buren ' de Boskantrijders' uit Westrozebeke.Brede Boskanter wrote:Na de jaarlijkse souper van gisteravond wordt deze rit voor veel boskanters de eerste van het nieuwe jaar .Traditiegetrouw verwacht ik hier een 30-tal leden aan de start .Aan meester Ric en zijn kompanen om ons nogmaals te verrassen maar daar twijfelen we niet aan .De eerste lading start rond kwart na acht, de rest rond 9u .Hopelijk een drogere week en tot zondag .@ mayohagar : De jaarlijkse Boskantrijdersrit wordt dit jaar weer een week-end en gaat door op 14 en 15 juli .We verwachten je daar .Groeten .
Bienvenue![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
http://users.telenet.be/Erikasbaaikers/![]()
dan mag je ook een Grysperre trein verwachten
![]()
![]()
Hoe meer zielen, hoe meer vreugde!!!
Je komt me misschien wel ergens tegen met mijne videocamera.
@fast, we zullen aanwezig zijn met een hele meute grysperre's, zet de jenever maar al klaar want Fujilady drinkt da ook graag.....fast2 wrote:Vandaag te samen met Fakteurke de eerste kmters offroad uitgepijld en moet zeggen de ondergrond ligt er verrassend goed bij !
Bij momenten zelf droog , t'is bijna niet te geloven !
Nu maar![]()
![]()
dat het weer zo blijft
See ya
- santaromita
- Mountainbiker
Post by santaromita »
just were van uittepieln , tet er nog noojt zo goed bie geleegn , mornagtrnoene nog een serieuze patat ip geevn met Rik C voe de speciale stikn en we gon al een heel ende geschoovn zien ! Krup giedr mo aal vroeg in jundr bedde en lat mama zien daj giedr allemalle in form ziet zundag 
Hallo, ik ben een beginnende MTB'er (nog maar 5 keer gaan mtb'en en sinds vorig weekend nieuwe '2ehands' mtb aangeschaft). Zondag eerste toertje v 40 min gereden op mn eentje met de klikpedalen op nieuwe mtb om het beetje gewoon te worden. Allemaal nieuw voor mij. Ik vind het leuke hobby en samen met een vriend kom ik naar Klerken m'n eerste georganiseerde toertocht doen.
Ik kijk er naar uit maar vind het toch ook spannend omdat ik dit nog nooit gedaan heb. Hoe zit dat allemaal in elkaar, ga ik het aankunnen,... veel vragen.
Ik ga sowieso kiezen voor de 23 km, dat zal al genoeg zijn vermoed ik!
Anders nog tips vd 'gevorderden' ? :)
Mijn doel: plezier, uitrijden en werken aan de conditie....
Ik kijk er naar uit maar vind het toch ook spannend omdat ik dit nog nooit gedaan heb. Hoe zit dat allemaal in elkaar, ga ik het aankunnen,... veel vragen.
- Lichterveldenaere
- Mountainbiker
Post by Lichterveldenaere »
Je kiest er meteen wel een goede ouderwetse wintertocht voor. Heel leuk, maar kan hier zwaar liggen. Nu, ben zelf ook in een natte winter gestart en had meteen de smaak te pakken. Dus je zal je hier zeker amuseren. Gewoon de pijlen volgen, opletten bij elk kruispunt en de splitsingborden best niet uit het oog verliezen.-Titus- wrote: m'n eerste georganiseerde toertocht doen.
Er is maar één tip die je altijd als 'beginner' moet onthouden. Je hebt evenveel betaald als alle anderen om te rijden! Mocht je snelheid of technische vaardigheden wat minder zijn dan van sommige gemiddelderijders, laat je niet door hen opjagen en blijf je eigen tempo rijden en doe geen onnozele maneuvers om ze te laten passeren waar er hoegenaamd geen plaats is.