zeker niet twijfelen. gisteren nog uitgepijlt en het parcour lag er nog steeds goed bij. er werden al 2 stroken uitgelaten. de eerste voorrijders zijn deze morgen al gestart en we zullen hier jullie op de hoogte houden hoe het erbij ligt. maar het zal goed zijn daar twijfel ik niet aanJemp wrote:Twijfel, twijfel...![]()
Het heeft toch wel erg veel geregend de laatste dagen. Aan de andere kant, Mont St Aubert is een prachtige klim...![]()
't Zal morgen beslist worden.
Zo 22/01/2012 Sint-Denijs :: Krieretocht
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
- Jemp
- Mountainbiker
Het verstand zegt nee, maar het gevoel ja. En zo verstandig zijn we nu ook weer nieyouri35 wrote:zeker niet twijfelen. gisteren nog uitgepijlt en het parcour lag er nog steeds goed bij. er werden al 2 stroken uitgelaten. de eerste voorrijders zijn deze morgen al gestart en we zullen hier jullie op de hoogte houden hoe het erbij ligt. maar het zal goed zijn daar twijfel ik niet aanJemp wrote:Twijfel, twijfel...![]()
Het heeft toch wel erg veel geregend de laatste dagen. Aan de andere kant, Mont St Aubert is een prachtige klim...![]()
't Zal morgen beslist worden.
Ik zal wel afkomen
- scorpionrider
- Mountainbiker
inderdaad, 2 jaar geleden viel er veel meer regen en er was enkel 1 stukje van een 20 tal meter die moeilijk was (een hele grote plas)prideandglory1891 wrote:Was het 2 jaar terug dat er bakken water was gevallen?
In ieder geval, ik heb toen NERGENS een voetje moeten zetten.
Ze rijden richting doornik uit en daar zijn de offroadstroken meer bezaaid met stenen. En ook bijna geen "plak"modder.
Voor het water die van onder komt hoef je niet bang te zijn. En hetgene die ze voorspellen die van boven komt zou ook al bij al meevallen zondagvoormiddag.
In ieder geval één van de betere wintertochten van de streek.
de meeste krieren zijn vaste aarde, steentjes en grote steenbrokken, geen modderpoelen, we rijden zelf niet graag door baggerstroken dus laten we anderen het ook niet doen
Vind ik leuk!Sweeber wrote:inderdaad, 2 jaar geleden viel er veel meer regen en er was enkel 1 stukje van een 20 tal meter die moeilijk was (een hele grote plas)prideandglory1891 wrote:Was het 2 jaar terug dat er bakken water was gevallen?
In ieder geval, ik heb toen NERGENS een voetje moeten zetten.
Ze rijden richting doornik uit en daar zijn de offroadstroken meer bezaaid met stenen. En ook bijna geen "plak"modder.
Voor het water die van onder komt hoef je niet bang te zijn. En hetgene die ze voorspellen die van boven komt zou ook al bij al meevallen zondagvoormiddag.
In ieder geval één van de betere wintertochten van de streek.
de meeste krieren zijn vaste aarde, steentjes en grote steenbrokken, geen modderpoelen, we rijden zelf niet graag door baggerstroken dus laten we anderen het ook niet doen![]()