Zo 22/01/2012 Sint-Denijs :: Krieretocht

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
youri35
Mountainbiker

Post by youri35 »

Jemp wrote:Twijfel, twijfel... :oops:

Het heeft toch wel erg veel geregend de laatste dagen. Aan de andere kant, Mont St Aubert is een prachtige klim... :roll:

't Zal morgen beslist worden. :wink:
zeker niet twijfelen. gisteren nog uitgepijlt en het parcour lag er nog steeds goed bij. er werden al 2 stroken uitgelaten. de eerste voorrijders zijn deze morgen al gestart en we zullen hier jullie op de hoogte houden hoe het erbij ligt. maar het zal goed zijn daar twijfel ik niet aan
Jemp
Mountainbiker

Post by Jemp »

youri35 wrote:
Jemp wrote:Twijfel, twijfel... :oops:

Het heeft toch wel erg veel geregend de laatste dagen. Aan de andere kant, Mont St Aubert is een prachtige klim... :roll:

't Zal morgen beslist worden. :wink:
zeker niet twijfelen. gisteren nog uitgepijlt en het parcour lag er nog steeds goed bij. er werden al 2 stroken uitgelaten. de eerste voorrijders zijn deze morgen al gestart en we zullen hier jullie op de hoogte houden hoe het erbij ligt. maar het zal goed zijn daar twijfel ik niet aan
Het verstand zegt nee, maar het gevoel ja. En zo verstandig zijn we nu ook weer nie :lol:

Ik zal wel afkomen :wink:
scorpionrider
Mountainbiker

Post by scorpionrider »

regen of geen regen ,ik kom af en zal enkele vrienden meebrengen .
Sweeber
Mountainbiker

Post by Sweeber »

prideandglory1891 wrote:Was het 2 jaar terug dat er bakken water was gevallen?
In ieder geval, ik heb toen NERGENS een voetje moeten zetten.
Ze rijden richting doornik uit en daar zijn de offroadstroken meer bezaaid met stenen. En ook bijna geen "plak"modder.

Voor het water die van onder komt hoef je niet bang te zijn. En hetgene die ze voorspellen die van boven komt zou ook al bij al meevallen zondagvoormiddag.

In ieder geval één van de betere wintertochten van de streek.
inderdaad, 2 jaar geleden viel er veel meer regen en er was enkel 1 stukje van een 20 tal meter die moeilijk was (een hele grote plas)
de meeste krieren zijn vaste aarde, steentjes en grote steenbrokken, geen modderpoelen, we rijden zelf niet graag door baggerstroken dus laten we anderen het ook niet doen :-D [-X
QM
Mountainbiker

Post by QM »

Lang zitten twijfelen maar de keuze is op deze gevallen, tot morgen! :wink:
bubo
Mountainbiker

Post by bubo »

voor de mensen die twijfelen,is de boodschap niet twijfelen.2 jaar terug was dit het slechtste weer ooit en dan nog was het goed berijdbaar.vandaag een stuk of 6 voorrijders op pad gestuurd en alles was goed berijdbaar.
we zijn er klaar voor.

dus aan iedereen tot morgen !!!!!!
swoosher
Mountainbiker

Post by swoosher »

Sint-Denijs zondag 22/01/2012
weertype Licht bewolkt weer

min 5°C | max 11°C | neerslagkans 19%
windsnelheid
24 km/u
windrichting
WNW
aantal uren zon
4 u
Zon op
08:37
Zon onder
17:18
Maan op
07:01
Maan onder
15:32
youri35
Mountainbiker

Post by youri35 »

swoosher wrote:Sint-Denijs zondag 22/01/2012
weertype Licht bewolkt weer

min 5°C | max 11°C | neerslagkans 19%
windsnelheid
24 km/u
windrichting
WNW
aantal uren zon
4 u
Zon op
08:37
Zon onder
17:18
Maan op
07:01
Maan onder
15:32
weerbericht ziet er zeer goed uit. afkomen iedereen
Gunther11
Mountainbiker

Post by Gunther11 »

Sweeber wrote:
prideandglory1891 wrote:Was het 2 jaar terug dat er bakken water was gevallen?
In ieder geval, ik heb toen NERGENS een voetje moeten zetten.
Ze rijden richting doornik uit en daar zijn de offroadstroken meer bezaaid met stenen. En ook bijna geen "plak"modder.

Voor het water die van onder komt hoef je niet bang te zijn. En hetgene die ze voorspellen die van boven komt zou ook al bij al meevallen zondagvoormiddag.

In ieder geval één van de betere wintertochten van de streek.
inderdaad, 2 jaar geleden viel er veel meer regen en er was enkel 1 stukje van een 20 tal meter die moeilijk was (een hele grote plas)
de meeste krieren zijn vaste aarde, steentjes en grote steenbrokken, geen modderpoelen, we rijden zelf niet graag door baggerstroken dus laten we anderen het ook niet doen :-D [-X
Vind ik leuk!
Arend
Mountainbiker

Post by Arend »

Leuke tocht met veel afwisseling en een meer dan behoorlijk stevige wind (4-5 bf) Een aantal pittige kuitenbijters met als beloning prachtige vergezichten over de vlaamse ardennen en achteraf een lekkere bruine Leffe. Wat wil een mens nog meer op een doordeweekse zondagochtend.
Post Reply