Laat maar iets weten !
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
misschien de 28 als ik iemand mee krijg.
daarstraks mijn eerste test rit gedaan richting Lebbeke op zoek naar die mtb route.
maar als ik daar aan 't zwembad de parking op en terug af reed waren er enkel bordjes voor een wandel en fietsroute (24km).
niks te zien van mountainbike route en 't spel was dicht door die feestdag en processie dus ik kon het niet gaan vragen.
dus terug naar huis vechtend tegen die rotte tegenwind dus maar 16km op de teller
daarstraks mijn eerste test rit gedaan richting Lebbeke op zoek naar die mtb route.
maar als ik daar aan 't zwembad de parking op en terug af reed waren er enkel bordjes voor een wandel en fietsroute (24km).
niks te zien van mountainbike route en 't spel was dicht door die feestdag en processie dus ik kon het niet gaan vragen.
dus terug naar huis vechtend tegen die rotte tegenwind dus maar 16km op de teller
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik had graag meegegaan maar ik kan nietvdvalain wrote:Zondag iemand naar TT Bornem ?![]()
Laat maar iets weten !
ik was jullie onmiddellijk na de start al kwijtgeraakt. Ik had me even ingehouden in de hoop even te kunnen meerijden, maar ik kwam dan in een groepje dat aan een goed tempo reed en heb daarmee de rit vervolgd. Onderweg kwam ik nog 2 collega's tegen, maar ik was toen voor de zoveelste keer mijn 'drinkbuske' aan het oprapen. Ik heb toen nog even achtervolging ingezet, maar de vogels waren gaan vliegen. Jullie reden op dat moment waarschijnlijk iets te hard.
De laatste 20 kilometers liepen sneller en ik heb mijn wagonnetje aan een vlot rijdend groepje gehaakt. Zo hebben we nog heel wat volk gepasseerd en ben ik zelfs opnieuw bij die 2 racekonijnen gekomen.
alé, mijn rit stond compleet afgesteld op de mtbfriends hé
tot de volgende!
De laatste 20 kilometers liepen sneller en ik heb mijn wagonnetje aan een vlot rijdend groepje gehaakt. Zo hebben we nog heel wat volk gepasseerd en ben ik zelfs opnieuw bij die 2 racekonijnen gekomen.
alé, mijn rit stond compleet afgesteld op de mtbfriends hé
tot de volgende!
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
@el stevo : Goed gereden hé
Altijd welkom een ritje met ons mee te pikken ...
Maar pips aan de start gekomen met f... keelpijn.
Ik heb er dan maar een "rustig" ritje van gemaakt, en genoten van de rit ... moeten er nog wortels zijn
?
Next stop voor mij ... Raid des sorcieres in Dohan
Maar pips aan de start gekomen met f... keelpijn.
Next stop voor mij ... Raid des sorcieres in Dohan
-
Kvenlor
- Mountainbiker
Ja mannen hoop dat ik binnenkort nog is kan meerijden want tis triestig hé
Reden van mijn afwezigheid is geen blessure maar dubbel werk. Ben naast mijn ziekenhuisjob nog thuisverzorging gaan bijdoen dus mijn agenda zit wat vol met werken! Mss dak genoeg verdien om te sparen voor ne Sandman
Kijk er al naar uit!
Succes in de volgende tochten en weet dat ik het mis!
Succes in de volgende tochten en weet dat ik het mis!
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Ga ook voor de 72 kmvdvalain wrote:Zondag iemand naar TT Bornem ?![]()
Laat maar iets weten !
Om 8u aan de start?
Nog kandidaten.....