Houffamarathon 2010

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
RigolleM
Mountainbiker

Post by RigolleM »

Tussen 13u30 en 15u30 heeft het hier zwaar geregend. Je kent dat wel van die regen, 2 sec buiten en door en door nat. Stukken van het parcours gezien op weg van Houffa naar Engreux en het zullen modderbanden worden. Mijn RK achteraan wordt dus nog vervangen door een BP Xtreme :roll: Het zullen zware 98km's worden :-?
Vintage
Mountainbiker

Post by Vintage »

RigolleM wrote:Tussen 13u30 en 15u30 heeft het hier zwaar geregend. Je kent dat wel van die regen, 2 sec buiten en door en door nat. Stukken van het parcours gezien op weg van Houffa naar Engreux en het zullen modderbanden worden. Mijn RK achteraan wordt dus nog vervangen door een BP Xtreme :roll: Het zullen zware 98km's worden :-?
Thx voor de tip ;)
sebbe_vtt
Mountainbiker
Location: Cannondale Flash F1 2011,Mudbike: Pro winner rock shox sid team,

Post by sebbe_vtt »

BelAir_500 wrote:parking..das altijd een probleem in zo'n klein dorp

op tijd zijn en zoeken is de boodschap

ik zat vorig jaar op 8m van de start..das pas chance hebben
Wat is op tijd zijn? Ik overnacht in hotelleke op 30km van Houffa. Om 8u nog parking te vinden? Liefst ook een plaats dat ik houffa terug buiten kan na m'n douche.
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

pliepla wrote:
G-love wrote:
Zotte Marre wrote: Hoeveel weegt ge? Als het slipperig zou beginnen liggen, ga ik tot 1 bar in The Raven ! Grip man, niet te doen !
73kg in mijnen bloten, maar met nen camelbak en wa modder zal da wel een beetje meer zijn.
'k Hoop da'k u daar nie tegenkom mé just ne camelbak en wa modder #-o
da zou pas cool zijn :-D
maar "helaasheid der dingen gewijs" niet echt praktisch zekers :wink:
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

1 voordeel: ge moet geen kleren wassen :wink:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

Dacuba wrote:1 voordeel: ge moet geen kleren wassen :wink:
mijn madam content :lol:
G-love
Mountainbiker

Post by G-love »

ik ga der toch ook ander sletsen onder smijten!
Vooraan blijft de ro ro, vanachter nen ouderwetsen jimmy.
ikke met de fiets
Mountainbiker

Post by ikke met de fiets »

Kan er iemand als "buien-radar" spelen ? kom zondag af maar ast drasht laat ik den bike schoon op stal staan, kwestie van is goe te kunnen lachen met diegenen mé overschot aan overmoed :wink:

Zou toch af en toe een zicht willen hebben over hoe het erbij ligt....
Of is er ergens ne link ? 8-[

thanks.
Dacuba
Mountainbiker

Post by Dacuba »

@ikke met de fiets: http://www.meteox.be/, daarna links in de lijst staat ergens 3 dagen vooruit. Daarop klikken en dan rechts bovenaan de dag en het uur kiezen :-D
R1ALAIN
Mountainbiker
Location: Niner AIR9RDO-NINER AIR9-Scott Spark RC900(STOLEN !)-SCOTT SCALE RC WC

Post by R1ALAIN »

Man, man, man....miserie, miserie, miserie........
RigolleM wrote:Tussen 13u30 en 15u30 heeft het hier zwaar geregend. Je kent dat wel van die regen, 2 sec buiten en door en door nat. Stukken van het parcours gezien op weg van Houffa naar Engreux en het zullen modderbanden worden. Mijn RK achteraan wordt dus nog vervangen door een BP Xtreme :roll: Het zullen zware 98km's worden :-?
Post Reply