Mtb verlichting

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
Bulls69
Mountainbiker
Location: Scott Scale 20 ‘21, Canyon Dude 9.0 Fatbike '16, Bulls Wild Edge ‘14, Granville Fuse ‘15

Re: Batterij/accu

Post by Bulls69 »

-- Olympus -- wrote:Ik heb de Sigma Mirage met de twee lampen, nu is mijn batterij aan vervanging toe (nipack, het model accu dat in de bidonhouder past). Zou deze graag vervangen door zo een nipack dat op de stuurpen past. Deze maken ze echter niet meer blijkbaar.

Ben ik nu verplicht me een volledig nieuwe set aan te schaffen? (daar de nieuwe batterij van de 'opvolger' niet compatibel is)

Grtz
Heb zelf ook jaren tevreden met Sigma gereden op nachtritten, echter voor de prijs van een NIpack batterij van Sigma koop je nu 1 setje van Magicshine 900lummen, dit setje geeft zonder overdrijven 2x het licht van uw beide lampjes op je Sigma en gaat zonder probleem op vol vermogen 3u mee ten opzichte van de Sigma met beide amper 2u . . . als ik moest kiezen (wat ik over een jaar terug al gedaan heb) :wink:
Piernapoli
Mountainbiker

Post by Piernapoli »

Fred83 wrote:
...mhhhh... :-k

Setke is besteld, nu afwachten wanneer ik het zal krijgen.

En is voor mijn madam maar terwijl heb ik een lampke voor op mijn helm..:-)))
@Fred83: je setje nog niet geleverd?
Heb me gisteren dezelfde set besteld bij dezelfde verkoper, ben benieuwd
De Wreter
Mountainbiker

Re: Batterij/accu

Post by De Wreter »

-- Olympus -- wrote:Ik heb de Sigma Mirage met de twee lampen, nu is mijn batterij aan vervanging toe (nipack, het model accu dat in de bidonhouder past). Zou deze graag vervangen door zo een nipack dat op de stuurpen past. Deze maken ze echter niet meer blijkbaar.

Ben ik nu verplicht me een volledig nieuwe set aan te schaffen? (daar de nieuwe batterij van de 'opvolger' niet compatibel is)

Grtz
De powerpro (of dergelijke) 'ns proberen : veel kleinere batterij ! Ga er vandaag voor den eerste keer mee vertrekken. http://www.all4bikes.be/ecom/catalog/pr ... id=1353595
Petonator
Mountainbiker

Magicshine MJ-808

Post by Petonator »

heb net dit besteld... 900 Lumen voor 60€ ???? http://reviews.mtbr.com/blog/magicshine-mj-808/
Ni te schatten die chinezen
De Wreter
Mountainbiker

Post by De Wreter »

De Powerpro de vrijdag nog getest...Full power : Meer dan 3 uur bruikbaar licht, en licht zàt !

Van 't jaar is het blijkbaar de trend om te gooien met "Lumen"....en wat geeft dat in Lux want dat is effectief voor wat je kan zien. Lumen is wat je lamp produceert...
Fred83
Mountainbiker

Post by Fred83 »

Piernapoli wrote:
@Fred83: je setje nog niet geleverd?
Heb me gisteren dezelfde set besteld bij dezelfde verkoper, ben benieuwd
Setke vandaag ontvangen, eens getest en alles ok.
Batterij van de 900 is wel kleiner dan die van mijn 1400, dus waarschijnlijk daarom dat mijn 1400 lummen ook 3 uur meegaat op volle vermogen.
dragonfly
Mountainbiker

Post by dragonfly »

Iemand deze al getest ?

http://www.naturalshine.eu/index.php?op ... =5&lang=en

Lijken mij een kopie te zijn van die magicshine....
hanske636
Mountainbiker

Post by hanske636 »

dragonfly wrote:Lijken mij een kopie te zijn van die magicshine....
Zelfs de doos lijkt er verdacht veel op. :-)
petruske
Mountainbiker

Post by petruske »

@ fred83 en is er veel verschil kwa lichtgeven tussen de 900 lummen en die van 1400 (meer prijs waard of niet)
groetjes petruske
Petonator
Mountainbiker

Post by Petonator »

@dragonfly, maar 't is wel dubbel zo duur...
Post Reply