Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Ja, Belg, ik heb op dit moment weinig te vertellen. Ben mijn administratie voor m'n werk in orde aan het maken. Ik zal content zijn als 't weekend weer begint! I can't wait for the weekend to begin! Kent ge dat liedje nog, met die videoclip met die secretaressen aan een kopieerapparaat?

Whot, whot? Is dat het geluid van een papegaai met een snotvalling?
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaai vliegt rond op de luchtmachtbasis Kleine Brogel!

Post by StrammerMax »

Ik ben vandaag gaan biken op de vliegbasis Kleine Brogel te Peer en mijn verslagje daarover kan je hier lezen. Mijn actiefoto tijdens een afdaling is blijkbaar niet gelukt, de fotografe had me niet zien aankomen en was wat te laat. Maar ge ziet me wel bij m'n aankomst aan de bevoorrading: ik sta rechts op de foto net voor de hangar terwijl ik m'n bike wegzet! Zwart pak met gele mouwen. Morgen met nidecker naar Kasterlee!

Image
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Nidecker en ik zijn vandaag gaan biken in Lichtaart-Kasterlee en wij hebben ons mega geamuseerd op deze formitastische toertocht. Singeltracks à volonté, heuveltjes op en af! Nidecker was blijkbaar in supervorm in vergelijking met vorige zondag! Hij is in al zijn enthousiasme wel twee keren op de grond gevallen. Hij hing voor mij met daarachter een groepje en in de volgende bocht tussen twee bermen zag ik ineens een fiets op de grond liggen! En naar het einde toe werd hij geveld door een opgestuwde boomwortel na een bocht! Nidecker, 't was leuk van vandaag met u te biken, en als gij in vorm zijt, dan ligt mijn snelheid ook altijd wat hoger, tenzij het me niet goed afgaat, wat vandaag niet zo was! Met twee (of meer) is toch altijd leuker dan alleen zoals gisteren in Peer.

Ik heb geen Papegaaien gezien. Toch allemaal naar Kalmthout-Achterbroek? Papegaaien, bij deze weersomstandigheden is deze toer beslist een aanrader! Ook de mannen van de club van m'n maat uit Westmalle heb ik niet gezien aan de aankomst. Ze waren misschien al terug naar huis. Ze starten altijd vrij vroeg met hun toer.

Ach ja, ik had deze keer eens prijs met de tombola! Je raadt nooit wat ik gewonnen heb! Een topje voor een tienermeisje! Nidecker vroeg me of ik dat tijdens de volgende toertocht ga aantrekken! Dat ik die prijs gewonnen heb zal ik later nog wel eens mogen horen! Ik kan het aan m'n maat uit Westmalle geven, maar ja, die heeft twee dochtertjes, dus dat is een probleem! En m'n andere maat idem dito!

Nidecker, zet 'm op volgende vrijdag hé! (if you know what I mean) :wink:

Mijn verslagje van de rit kan je hier lezen.
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Zijn idd in achterbroek gaan rijden. Vroeg vertrokken. En vroeg al terug. Was snel ritje. Bij aankomst zag ik al de rest vna de club staan. Die moesten nog vertrekken ;-). Dan maar iet gan drinken en terug nar huis.

Volgende is Essen - Wildert.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Hoi Strammer,
Voor volgende zondag zal het voor mij in de omgeving van Aalst zijn, mijn broer heeft me gevraagd om te komen babyzitten van zaterdag op zondag en aangezien die in Lede woont rij ik niet heen en weer en blijf er slapen.

Misschien daar een tour doen? Laat maar iets weten
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

nidecker wrote:In Lede. Misschien daar een tour doen? Laat maar iets weten.
En aan welke toer had jij gedacht? Een georganiseerde of op eigen houtje?
crash biker
Mountainbiker

Post by crash biker »

StrammerMax wrote:
nidecker wrote:In Lede. Misschien daar een tour doen? Laat maar iets weten.
En aan welke toer had jij gedacht? Een georganiseerde of op eigen houtje?
In Aalst hebben ze nen Bloso : rood + blauw is vrij aardig en zondag is't er carnaval....... :drunk: :-D
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik dacht naar Lot-Beersel te gaan. Maar ik weet natuurlijk niet wat mijn broer gaat dat weet ik pas morgen avond. Ik laat je nog iets weten

Carnaval in aalst niet zo interessant ik ga liever naar die van keulen is beter Rosen montag of As mittwoch dan mogen de vrouwen alles doen met de mannen.
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

nidecker wrote:Ik ga liever naar die van keulen is beter Rosen montag of As mittwoch dan mogen de vrouwen alles doen met de mannen.
Zeg nidecker, dat moet toch allemaal nog komen hé? Ik had gisteren de indruk dat dit bij u allemaal al achter de rug was! Jij liep/reed er veel te vrolijk bij! Die energie moet ergens vandaan gekomen zijn! Van Haaaaaaaaaaselt? :lol:

En de mannen van Opwijk komen ons gekwebbel ook al eens lezen! Misschien moesten wij maar eens meedoen aan het Opwijks mountainbike-kampioenschap! Straf in bergaf zou mij nog afgaan! Zolang het maar niet te steil is!
StrammerMax
Mountainbiker

Antwerpse Papegaai lonkt begerig naar andere provincies!

Post by StrammerMax »

Ik heb eens op de routeplanner gekeken. Lot-Beersel is vanuit Antwerpen goed bereikbaar (bijna uitsluitend autoweg). Als ik het deel van de kaart daar bekijk zie ik dat het niet zo ver is van Vlezenbeek (Sint-Pieters-Leeuw). Daar ben ik ooit een toertocht gaan rijden. Het was daar mooi, en eigenlijk zo dicht bij Brussel. Mijn vader had het vroeger soms over Vlezenbeek omdat hij daar als kind een tijd ondergebracht was op een boerenhof om te ontsnappen aan het oorlogsgeweld in de stad. Ik zie daar ook Gooik liggen waar ik de vaste route al eens ben gaan rijden. En bij de eerstvolgende nightbike ginder trek ik daar naar toe! Een beetje meer westwaarts ligt Steenhuize-Wijnhuize waar ik ook al eens ben gaan toeren. Toen plaatsen tegengekomen waar ik nog nooit van gehoord had, zoals Woubrechtegem en Sint-Antelinks! Was daar nergens in de buurt een chocoladefabriek van Callebaut? Die fletse geur rook je al van ver! Ik dacht dat ze ergens chocomelk aan het maken waren! Ik herinner me zoiets vaag! Het zal daar wel mooi zijn en helemaal anders dan bij ons! En in de buurt van Opwijk, is daar soms een toertocht in de loop van 't jaar? Dan kan ik daar eens gaan rijden en me er nadien iets bij voorstellen! Ja, door dat mountainbiken kom ik op plaatsen waar ik anders van m'n leven niet zou gekomen zijn! Maar het is natuurlijk altijd een eind rijden en dus 's zondags nog vroeger uw nest uit moeten! :wink:
Post Reply