Ik maak geen fauten
Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Der zijn toch mensen die alles zien....het oog op de details hé.
Ik maak geen fauten
Ik maak geen fauten
Ben vandaag nog eens in dilsen geweest en het is echt rampzalig wa die houthakkers daar hebben aangericht. Ze hebben gewoon met ne traktor ofzo tot halverwege de bos gerede over alles en nog wat heen! Gelukkig ligge de jumps er nog, heb mij goed geamuseerd met de SX Trail. Het ligt er allemaal super bij, alleen enorm jammer dat we niet meer tot onder kunnen rijden. Hier is een foto van de vorige keer dat we zijn geweest.

- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ben ondertussen een week daar niet meer geweest !!! als het weer het toelaat
zal ik daar zondag voormiddag een toerke doen...na de middag gaat het deze keer niet, op bezoek bij mijn zus...
Gaat er iemand anders misschien ??? Aan Kapel van de Weerstand vertrekken of zo, en een ouwe wrattenzwijn op sleeptouw nemen ???
Gaat er iemand anders misschien ??? Aan Kapel van de Weerstand vertrekken of zo, en een ouwe wrattenzwijn op sleeptouw nemen ???
- G-m@n.
- Mountainbiker
in de Ardennen al een paar x tegen gekomen, grellig machine evenzeersaiko wrote:vandaag in het bos het machien tegen gekomen dat alle bomen zaagt.
toevallig had ik hier vorige week een filmke van gezien.
this dit machien dus.
maar dan met luchtbanden en geen rupsbanden.
heeft nog al iemand die gezien ?
vandaag zat hij in de buurt van de 3-paal