17/11/2006-nachtMTB-Torhout

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Herder Scubaluc
Kerstman

Post by Herder Scubaluc »

veeteeteetje wrote:Bravo aan alle fotografen!!!!

Mooie herrinneringen!!!

Ge ziet wel duidelijk op de foto's wie het meeste dorst had van de forumbikers.Straks toch ne keer een AA kuurke volgen,denk ik.

Tip : het is ne steenbakker.
Ik had toch de indruk dat ze(we) allemaal om ter meest dorst hadden ze :drunk: :drunk:
veeteeteetje
Kerstman

Post by veeteeteetje »

scubaluc wrote:

Mooie herrinneringen!!!

Ge ziet wel duidelijk op de foto's wie het meeste dorst had van de forumbikers.Straks toch ne keer een AA kuurke volgen,denk ik.

Ik had toch de indruk dat ze(we) allemaal om ter meest dorst hadden ze :drunk: :drunk:
Luc,het is niet omdat er ne Leffe voor ons (rode) neus staat,dat we hem daarom vlug naar binnen kappen,hé.
:wink: :wink: :wink: Maar je hebt gelijk,ik had ook dorst,alleen laat ik dat niet altijd op de foto's merken,hé.(Bewust : want big mother is watching me) :wink:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

juust terug van het begin van de ontwenningskuur...
Het vervolg zal voor nen andere keer zijn... Viel nie echt mee... :wink:
lok 36000
Mountainbiker

Post by lok 36000 »

grote plateau wrote:
Traxer wrote:Yo, het is gelukt. Alle foto's staan op de site...

de foto's: http://users.edpnet.be/traxcomputers/

Groetjes, 8)
Toch leuk om dat ne keer terug te zien ;en de afwezigen te doen watertanden.Wie er niet was komt volgend jaar wel eens van de sfeer proeven zekers???

@traxer: =D> =D> =D>
Ja Plateau wrijf het er nog maar ne keer in. Het deed echt zeer om naar de foto's te kijken. Vijf weken vooraf had ik mijn verlof gevraagd en de laatsen dag geraak ik hem kwijt.
Lucky22
Mountainbiker
Location: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Post by Lucky22 »

veeteeteetje wrote:
scubaluc wrote:

Mooie herrinneringen!!!

Luc,het is niet omdat er ne Leffe voor ons (rode) neus staat,dat we hem daarom vlug naar binnen kappen,hé.
:wink: :wink: :wink: Maar je hebt gelijk,ik had ook dorst,alleen laat ik dat niet altijd op de foto's merken,hé.(Bewust : want big mother is watching me) :wink:

Ge kunt natuurlijk ook redelijk laat aan de forumtafel aanschuiven en zoveel mogelijk buiten beeld blijven, kwestie van geen bewijsmateriaal te hebben welke thuis tegen u kan gebruikt worden hé :-D zeker als ge zaterdag maar pas om 14u uit uw bed komt :oops: Omdat ik zo laat was opgestaan (en natuurlijk verteld heb dat dit kwam omdat het vrijdagavond zo leute was te Torhout :wink: had ik aan mijn madam beloofd om vandaag samen de TT te Torhout te doen ipv Rotselaar (is uiteindelijk toch maar 20 min. langer rijden) : helaas we hadden hetzelfde voor als Veeteeteetje : wanneer we opstonden was het reeds aan het gieten en volgens KMI ging dit niet stoppen tot de middag. Balen want we hebben uiteindelijk geen enkele TT gereden vandaag, ben dan maar met de dochter gaan zwemmen om toch wat beweging te hebben. Als ik de reacties lees hebben we blijkbaar ongelijk gehad. Soit, next time...

Nogmaals een dikke pluim voor Katrien20, XIII, Lichterveld... en de organisatie. Ook een dankwoord aan de verhuurder van MTB's : de bike was perfect in orde, thx om me zo uit de nood te helpen.

Traxer, hartelijk dank voor het naamkaartje. Ik heb hier nog een zwarte (met rode ventilatiestroken) rockrider windjack(L) liggen welke ik toch niet meer gebruik (neen het is niet deze uit de kleedkamer, ik heb het betalingsbewijsje nog :wink: ) vermits ik via de firma een tijdje geleden een goretexjasje heb aangeschaft : als compensatie voor de naamkaartjes mag je deze indien gewenst gratis hebben. Stuur maar een pb om dit eventueel praktisch af te spreken.

Aan de après forumbende : thx voor het gezelschap en de toffe avond.

En ja, ik ben al met de Kurt iets in elkaar aan het steken in de ardennen voor volgende zomer :bounce: ik zal wel iets laten weten aan Katrien20 als het zover is.

P.S. : ik ben van plan om alle georganiseerde "nacht"ritten in België te rijden. Als er iemand moest geïnteresseerd zijn om dezelfde uitdaging aan te gaan, laat maar weten. Ik vind wel zeer weinig info terug over toekomstige nachtritten (in de kalender van moutainbike.be ook niet onmiddellijk iets tegengekomen)
SuPaH FLY
Mountainbiker

LEUTE, LEUTE en nog ne kji LEUTE

Post by SuPaH FLY »

Het was lang geleden dat ik zoveel afgelachen heb, merci é Mant'n & Kalle.

Ook nen dikke merci aan het hele TOF-team, jullie nachtelijke editie was de MAX =D> =D> =D> =D>
Rodenbach
Mountainbiker

Post by Rodenbach »

voor ons was 't nen thuismatch 8) met z'n vijven vertrokken aan de velodroom, rond 20u, en ik op 't eerste rondpunt al kettingbreuk en kapotte derailleur :oops: gelukkig snel nen reservefiets aan de haak geslagen en dan weer op weg... mooi parcours, wel speciaal om het zo allemaal in 't donker te doen (want "de maerens" kennen we al goed van overdag), toffe bevoorrading ook en zelfs "de leeuw" een paar keer voorbijgestoken (omdat hij zelf met zoontje stefano mee was :lol:)... in boutensdreef nog ne compagnon verloren met een kapotte band en na de zware passage door groenhove uiteindelijk met z'n drieën aangekomen... lekkere pannekoek + leffe, wel snel (en door de regen, die gelukkig pas na 23u begon te vallen) naar huis

proficiat aan de organisatie dus ! see you next year
dlask
Mountainbiker

Post by dlask »

Hier Rik C, nog steeds vanop de machien van menere Dlask Pee.
Het weekendprogramma (vrijdagavond Torhout, zaterdag Sint Andries, zaterdagnacht nog efkes naar een bal van een motocrosser in Hulshout en van zondagvoormiddag dan naar Gavere om weer met die onnozele Tsjechische vlag te gaan zwaaien, met onzen vriend Dlask) heelhuids overleefd.
Hoewel, Torhout startte onder een slecht gesternte : De forummers nog net zien vertrekken, me rap ingeschreven met het gedacht van ze nog bij te benen, maar helaas : 'k wilde op mijne velo springen en mijn voorband ontplofte - terug naar de camionette, waar bleek dat de buitenband ook aan flarden was - terug naar de inschrijving waar de velolichtjesverkoper me gelukkig ook een nieuwe buitenband kon verkopen - dan weer naar den auto, de boel gemonteerd en uiteindelijk rond 20.30 kunnen aanzetten voor de grote toer. 'k Was content dat er nog zoveel volk op de baan was, zodat er eigenlijk nooit gebrek was aan 'compagnie'. De tocht zelf was zeer goed, en mijn verstraler had 'k overal goed zicht. Off-road gehalte was zeker voldoende voor zo'n rit in het donker, en het feit dat er veel moeite gedaan was om in de mate van het mogelijke het parcours te verlichten, zorgde voor een unieke sfeer. 't was den eerste keer dat ik meedeed aan zo'n nacht-tocht en 't zal zeker niet de laatste keer zijn. 't Was echt heel plezant.
Nadien ben ik niet meer tot aan de forum-tafel geraakt, omdat het simpelweg onmogelijk was om in die kantine binnen te geraken door de enorme drukte. Maar 'k ga me toch binnenkort eens bijzetten zulle en er toch eentje meedrinken, na mijn stortingske in de forumkas, in Middelkerke.
Nog een tip voor de bricoleurs onder ons, i.v.m. verlichting, die 'k in Torhout zelf heb uitgetest : Een oude verstraler van een auto, de batterij vanuit mijn baanmoto (weegt weliswaar bijna 4 kg), een meter kabel, een schakelaartje en een lege pulle van vloeibaar wasmiddel, wat plooi-, boor-, slijp- en schroefwerk en je hebt een verlichtingsysteem waarmee je zicht hebt , net als bij klaarlichte dag. Prijs : 0 euro en vier uren foefelwerk.
m-biker
Mountainbiker
Location: Martelly met Deore LX, Magura HS33 en Mavic Crossride

Post by m-biker »

dlask wrote:Nog een tip voor de bricoleurs onder ons, i.v.m. verlichting, die 'k in Torhout zelf heb uitgetest : Een oude verstraler van een auto, de batterij vanuit mijn baanmoto (weegt weliswaar bijna 4 kg), een meter kabel, een schakelaartje en een lege pulle van vloeibaar wasmiddel, wat plooi-, boor-, slijp- en schroefwerk en je hebt een verlichtingsysteem waarmee je zicht hebt , net als bij klaarlichte dag. Prijs : 0 euro en vier uren foefelwerk.
heb je daar een foto van??
Herder Frederik
Mountainbiker

Post by Herder Frederik »

Het verslag van de 6 aanwezige herders staat online:

http://www.herders.be/verslag20061118.html
Post Reply