Stevig en netjes verpakt, vlotjes ineen te steken. Wegens regen nog niet echt uitvoerig getest, maar eerste indrukken: goede maat, reba is lekker, sram achterder vlotjes en de remmen super. Alleen de dualcontrols die op mn cube stonden miste ik een beetje. Maar voor de rest ziet hij er gewoon echt sexy uit.
Canyon
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Stevig en netjes verpakt, vlotjes ineen te steken. Wegens regen nog niet echt uitvoerig getest, maar eerste indrukken: goede maat, reba is lekker, sram achterder vlotjes en de remmen super. Alleen de dualcontrols die op mn cube stonden miste ik een beetje. Maar voor de rest ziet hij er gewoon echt sexy uit.
- Herder Scubaluc
- Kerstman
Post by Herder Scubaluc »
34,90€sennevb wrote:vraagje:
wat bedragen de verzendingskosten voor een bike?
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
Hopelijk heeft de definitieve versie van de Marathon carbon fully een vloeiende bewerkte bovenbuis, en niet -zoals het prototype- een banale ronde buis.
Een beetje kleur zou ook niet misstaan.
Een beetje kleur zou ook niet misstaan.
-
2W offroader
- Mountainbiker
Post by 2W offroader »
Ik heb mijn GC 7.0 voor de eerste keer beschadigd
. En beetje verf af aan de bovenkant van de bovenbuis (mijn shifters ertegen) maar verder niks aan de fiets. Stevige fietsen dus want ik heb met die val mijn twee armen gebroken en een pols uit de kom... efkes geen mountainbiken voor mij dus
.
- scelter
- Mountainbiker
Toch raar dat gij uw armen moet breken om er verf af te krijgen en dat ik tegen 2 km/u er een dikke bluts in weet te slaan.2W offroader wrote:Ik heb mijn GC 7.0 voor de eerste keer beschadigd. En beetje verf af aan de bovenkant van de bovenbuis (mijn shifters ertegen) maar verder niks aan de fiets. Stevige fietsen dus want ik heb met die val mijn twee armen gebroken en een pols uit de kom... efkes geen mountainbiken voor mij dus
.