Ergens op de rode route wel niet goed opgelet en daardoor met het voorwiel in 1 van de (1000den) putjes terecht gekomen en overkop
Knie wat geschaafd en verzwikte pols, voor de rest oke en tocht gelukkig gewoon kunnen voortzetten.
Ik zal het melden aan de sportdienst.Kwint wrote:Geen idee waar ik moet melden dus zet ik het hier maar even![]()
Het stuk blauwe route na het industrie terrein in Beerse is na enkele kilometers versperd door een omgevallen boom. Je kan gerust nog verder rijden maar dan moet je wel even afstappen om de fiets op de schouders te nemen en door de struiken wandelen.
Hey Kevin,kevinmaes wrote:Vandaag de blauwe en een deel van de rode lus gereden vanuit Beerse. Het lag er vettig bij.
Op het einde van de eerste heuvelzone ligt een omgevallen boom die de volledige doorgang verspert. Waar moet ik dit melden?
De nieuwe shortcut om vanaf de Antwerpseweg terug het bos in te duiken ipv langs Rodenburg, was niet zo'n goed idee. Het stond daar helemaal blank en geen grip om te blijven trappen. Af moeten stappen in de ijskoude plassen :-S
De boom ligt aan de slagboom op het einde van het eerste deel aangelegde heuvels. Daar draai je links om 50m verder weer links aan de volgende heuvels te beginnen. (weet niet of het duidelijk geformuleerd is)Den jjag wrote:Hey Kevin,kevinmaes wrote:Vandaag de blauwe en een deel van de rode lus gereden vanuit Beerse. Het lag er vettig bij.
Op het einde van de eerste heuvelzone ligt een omgevallen boom die de volledige doorgang verspert. Waar moet ik dit melden?
De nieuwe shortcut om vanaf de Antwerpseweg terug het bos in te duiken ipv langs Rodenburg, was niet zo'n goed idee. Het stond daar helemaal blank en geen grip om te blijven trappen. Af moeten stappen in de ijskoude plassen :-S
Dat van die omgevallen boom zal ik (of kan je) doorgeven aan de sportdienst. Welke heuvelzone bedoel je precies?
Dat die scortcut er zo slecht bijlicht (en dat zal voor het eerst niet uitdrogen) heb ik reeds doorgegeven aan de sportdienst van Beerse.
Zij gingen dit nog bekijken, dus effe afwachten.
Tips: ofwel volg je voorlopig de oude route.
ofwel rij je net naast het bos, daar ligt een smal paadje, maar dan moet je wel over een slecht gemaakt brugje over de beek.
Grtz. Guido, Bloso peter Haarlebeekroute