Zo 14/02/2010 Heverlee

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

Ninja wrote:over lengtes gesproken,ik heb er 47 :(
't vrouwke zal wel content zen dan :lol:
it's me !
Mountainbiker

Post by it's me ! »

Ninja hoeveel weeg je? Heb met phythons gereden met NoTubes, vertrokken met 2 bar op de banden en onderweg redelijk wat af gelaten.
Thuis gecheckt en Er zat nog 1.4 bar op en dat reed een stuk beter. Maar zou toch niet graag mijn velgen kapot rijden.
koppigaard
Mountainbiker

Post by koppigaard »

Sandcrawler, ik ben van het type "hoe vettiger, hoe prettiger". Ik hou van ne serieuse klim met dito afdaling. Maar 's avonds wil ik toch nog graag met mijn kleinzoon spelen en op maandag heb ik een organisatie met een vijftigtal werknemers te leiden. Hoor ik dan niet meer thuis in het mtb-circuit?
cateye
Mountainbiker

Post by cateye »

Filmpke en wat foto's op onze site

http://www.mtboverijse.be

groeten
ivan
Sandcrawler
Mountainbiker
Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen

Post by Sandcrawler »

koppigaard wrote:Sandcrawler, ik ben van het type "hoe vettiger, hoe prettiger". Ik hou van ne serieuse klim met dito afdaling. Maar 's avonds wil ik toch nog graag met mijn kleinzoon spelen en op maandag heb ik een organisatie met een vijftigtal werknemers te leiden. Hoor ik dan niet meer thuis in het mtb-circuit?
Jawel,ik zeg enkel dat dat erbij hoort.Je moet niet alles te serieus opnemen.
t-C-elite
Mountainbiker

Post by t-C-elite »

Leuke foto-tjes :-D
Ghostbiker Mrc
Mountainbiker

Post by Ghostbiker Mrc »

@ Ninja
=D> =D> amaai hoed af,goed of minder goed materiaal t'is nog altijd het manneke op de fiets die het moet doen :wink:
Ninja
Mountainbiker

Post by Ninja »

it's me ! wrote:Ninja hoeveel weeg je? Heb met phythons gereden met NoTubes, vertrokken met 2 bar op de banden en onderweg redelijk wat af gelaten.
Thuis gecheckt en Er zat nog 1.4 bar op en dat reed een stuk beter. Maar zou toch niet graag mijn velgen kapot rijden.
Ik weeg 80kg,maar hoe smaller je band hoe meer druk ,anders rij je je velg stuk. Je phytons (zeer goeie band) zijn maar 2.0 .Ik rij ook met de notubes velg die zijn iets lager en smaller dan een gewone velg daardoor heeft de band meer veerkracht , wat zowel de rolweerstand als het comfort ten gunste komt.
Schijfrem
Mountainbiker

Post by Schijfrem »

cateye wrote:Filmpke en wat foto's op onze site

http://www.mtboverijse.be

groeten
ivan
Als er dan eens ne foto getrokken wordt van mij dan sta ik weeral met mijne rug naar de fotograaf #-o
Schoon foto´s, ik had mijne kodak ook bij maar geen goesting om er veel te maken .... veel te koud !! :-?
Schone muziek bij dat filmpke, past er perfect bij!

:wink:
Negociator
Mountainbiker
Location: Trek 8000 - Niner Air 9 RDO - Cube agree GTC SL (race)

Post by Negociator »

We rijden normaal gezien met 4 kameraden elke zondag een toerke in onze geburen maar met dat het zo glad was kozen twee ervoor om thuis valentijn te vieren #-o en dus zijn Greg en ik maar op avontuur getrokken naar onze tweede TT.

Als alle TT zo georganiseerd worden dan gaan we dat echt meer doen want dit was echt super. =D> =D>

We hebben de 35 km gereden (gem 19km/u; 1:48 h). Super leuke rit door het bos, wel een beetje glad maar toch nog leuker dan onze eerste TT in Meldert.

Ik zou zeggen tot volgend jaar. Hopelijk kan ik die twee mietjes dan wel overtuigen.
Post Reply