Welke krant Staf ?rock_n_roll_train wrote:nja voor iedereen HET KOMT IN DE KRAAAANT![]()
via mijn connections.. xd
grtz Staf
Ik kan wel iets regelen in Het Laatste Nieuws als 't nodig is.
Bel naar mijn GSM als je me hiervoor nodig hebt.
Johan
in het nieuwsblad regionaal, mss VTM ook verwittigen via oproep 4040 ??De Wettel wrote:Welke krant Staf ?rock_n_roll_train wrote:nja voor iedereen HET KOMT IN DE KRAAAANT![]()
via mijn connections.. xd
grtz Staf
Ik kan wel iets regelen in Het Laatste Nieuws als 't nodig is.
Bel naar mijn GSM als je me hiervoor nodig hebt.
Johan
Ik wil het gerust doen...De Wettel wrote:Ik zal het nodige doen voor vermelding in Het Laatste Nieuws, kan je me (eventueel via PB, mail of SMS) een GSM nummer sturen op hetwelke de journalist wat extra vragen kan stellen indien nodig ?
(mijn gegevens staan in mijn profiel)
Timdelma wrote:Ik ben met David nu bezig om alles te groeperen qua taken. Wie welke ronde moet/gaat rijden, wie wat doet op zondag eigenlijk…
Post by MC Anthony »
MaC'Red wrote:Timdelma wrote:Ik ben met David nu bezig om alles te groeperen qua taken. Wie welke ronde moet/gaat rijden, wie wat doet op zondag eigenlijk…
Wat wil ik nu nog :
- zet aub op het forum wat jullie al hebben van eten !!!
Anthony : bananen
- Fluo-vestjes en stokjes ? Zet ook aub op forum wie wat al heeft !!!
Anthony: minimum 3 stokjes en min 2 fluovestjes
( David ) Morgen bel ik naar de clubverantwoordelijke van WTC Den Blok voor die bordjes en armbandjes, ook van klasjuf in de straat kan ik er enkele bemachtigen vanaf donderdag of vrijdag
En probeer nog iemand mee te brengen om zaterdag de toer te rijden en zo als leider kan rijden. We hebben man te kort…![]()
MaC'Red