Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

@ Trotsebelg en Bever. Ik laat wel weten of wij naar Lichtaart gaan rijden, dan wel in Achterbroek. Waarschijnlijk Lichtaart, maar we hebben nog niets concreet afgesproken. Bever, laat maar weten hoe laat jullie ginder aan de start gaan zijn. Dan kunnen we misschien samen vertrekken. Als wij te snel zijn, dan lossen wij jullie wel! :lol:

@ Trotsebelg. Belg, je kan ook fietspakken kopen van Het Belang Van Limburg aan dezelfde prijzen en voorwaarden. Dat is per slot van rekening dezelfde krant als de GVA (zijn gefusioneerd). Als je er daar ook graag een van hebt, ik heb al genoeg punten uitgeknipt. Laat maar iets weten. Dat zijn mooie blauwe pakken, ik heb al renners gezien die ze hadden. Een mooi fietspakje voor luttele 30 euro om tijdens de komende zomer trainingstochtjes te rijden! Of om als reserve mee naar Italië te nemen!

Voor alle andere lezers van dit topic: ik heb al heel wat punten uit de GVA geknipt. Als je geïnteresseerd bent, laat maar iets horen. De Papegaaien hebben allemaal een mailtje gekregen.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Papegaaien maken Bergen-op-Zoom onveilig!

Post by StrammerMax »

Zie dat eens aan! Uit de kluiten gewassen Papegaai door de lens gevangen in Bergen-op-Zoom (08/02/2009):

Image
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Voor mij is Lichtaard goed Strammer, om 9 h daar aan de inschrijving, moet ik je komen halen?
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Dag nidecker. Het zou handig zijn als je mij kwam halen. Maar gelieve eerst mijn PB te lezen in verband met het afspreken!
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaai afgevoerd in bestelwagen!

Post by StrammerMax »

Nidecker, kunnen/mogen (verzekering) wij met 3 in uw bestelwagen zitten? Daar hangt het van af op welke wijze we ginder zullen moeten zien te geraken!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

@ Bever : Ik blijf inderdaad in de geburen nu momenteel omdat ik onze lijst heb bekeken en in toekomst al serieuze afstanden mag gaan rijden op verplaatsing. En ik zen aan het trainen idd. Kgaan vrijdag rollen kopen zodat ik met dit kutweer lekker binnen kan fietsen :p.

@ Strammer & bever & andere forummensen : bij mij wordt het zowiezo Achterbroek om 08.00 ter plekke & starten ongeveer.

@ foto : Das den Eddy van de club.

@ Strammer : Ik gaan ni me limburg op men lijf fietsen. Enkel Antwerpen / Vlaanderen of Belgie. mar zeker ni limburg :D.

Groetjes,

Ikke
StrammerMax
Mountainbiker

Perroquets au VTT à Tarte De Lumière et Pantalon Derrière!

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:@ Strammer : Ik gaan ni me limburg op men lijf fietsen. Enkel Antwerpen / Vlaanderen of Belgie. mar zeker ni limburg.
Koop een tweede pak van de GVA, knip daar "Antwerpen" uit en laat dat over "Limburg" stikken! Voor alles is een oplossing, Belg! Trouwens, Limburg is zo slecht nog niet hoor als 't op mountainbiken aankomt!

Nidecker, rudie opteert voor de TT in Achterbroek. Hoe laat komt ge me zondag ophalen? Ik kijk al uit naar het komende weekend! Maar 'k moet m'n fietske nog kuisen!

Bever, ge ziet dat wij omstreeks 9.00 u ter plekke zullen zijn in Lichtaart. Als jullie daar dan ook zijn, dan hebben wij eindelijk de kans om jullie er af te rijden! :lol: :lol:
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik kom je rond 8h15 ophalen het is een klein half uur rijden. Ik moet ook nog mijn fiets kuizen nog geen tijd
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Okiedokie.

Ik heb daarnet weer een boel punten uitgeknipt voor koerspakken van GVA en HBVL! Maar de belangstelling ervoor is omgekeerd evenredig met het knipwerk!
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Whot whot
Post Reply