haha geen verse sporen gezien van andere Black Panters ?
Ik ben daar deze middag ook even gepasseerd om te kijken waar al die herrie hierover ging :)
had veel erger verwacht na wat ik hier allemaal had gelezen.
Ik kon nog zonder problemen naar boven rijden en dat is het belangrijkste.
beetje afwisseling is nooit slecht.
Dilsen-Stokkem
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- BASSMAN
- Mountainbiker
- Location: TREK 8500 '9 & '11- CUBE analog '8 - GIANT tcr1 '11 - CKT 369 '15 - Giant propel advance 1 '17
This omdat ze nooit naar boven rijden hésaiko wrote:haha geen verse sporen gezien van andere Black Panters ?
Ik ben daar deze middag ook even gepasseerd om te kijken waar al die herrie hierover ging :)
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Ik ben van het werk om 14.49' vertrokken, aan den Heulentak dus, dan de smalle strookje genomen via de Europalaan, deze overgestoken en mijn ritje begonnen (20 km)...uwe Black Panters heb ik kunnen volgensaiko wrote:haha geen verse sporen gezien van andere Black Panters ?
Het is NOG nie erg....er zijn nog heel wat bomen die ter dood veroordeeld zijn, oranje streep rond de stam met de opschrift CUT HEERE
Bovendien nestelen heel wat vogels in de grote eiken...het is waar, bossen exploiteren moet, maar moet het zo ??? Het is roofbouw, meer heb ik nie te zegge...
Die orange strepen staan nog vooral op Amerikaanse eiken en die moeten er uit, net als de Amerikaanse vogelkers. Het valt op dat men de bossen meer licht wil geven. Op stukken waar al voldoende licht binnenvalt wordt (bijna) geen enkele boom gekapt. Meer licht bevordert de groei de kleinere bomen die anders maar een kleine kans op overleven hadden. Dus wat ze doen is goed en moet gebeuren.
't Is alleen de manier waarop het gebeurt. Die machines maken veel kapot. Ze moesten terug paarden gebruiken, dan was er alweer werk voor velen die zonder zitten.
't Is alleen de manier waarop het gebeurt. Die machines maken veel kapot. Ze moesten terug paarden gebruiken, dan was er alweer werk voor velen die zonder zitten.
- Vos in de bossen
- Mountainbiker
Post by Vos in de bossen »
Vwalla se, met paarden werken, of met lieren, zoals vroeger !!!! In het bos kortbij ons thuis heeft een man alleen met zijn paard een aantal jaren geleden het bos "zuiver" gemaakt (een vakman was dat) niks kapot gemaakt, bos zuiver en klaar.SusXT wrote:Die orange strepen staan nog vooral op Amerikaanse eiken en die moeten er uit, net als de Amerikaanse vogelkers. Het valt op dat men de bossen meer licht wil geven. Op stukken waar al voldoende licht binnenvalt wordt (bijna) geen enkele boom gekapt. Meer licht bevordert de groei de kleinere bomen die anders maar een kleine kans op overleven hadden. Dus wat ze doen is goed en moet gebeuren.