15/12/07 Moen

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
kadeetje
Mountainbiker

Post by kadeetje »

echt prachtige fotto's kadeetje in volle inspanning fotto 110
Last edited by kadeetje on Mon 17 Dec 2007 22:31, edited 2 times in total.
moonrider
Mountainbiker

Post by moonrider »

Rock Rider wrote:foto's bikewash zijn erbij gekomen...

klik hier voor extra link van bikewash

met dank aan het fototoestel van Moonrider :wink:
Spijtig dat ik er niet meer kunnen nemen heb , toestel viel constant uit :roll:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

nog een 270 foto's zijn hier te vinden

deze keer met dank aan Yoerik zijn toestel... :wink:

Dat zou het zowat moeten geweest zijn voor zaterdag #-o
kommil foo
Mountainbiker

Post by kommil foo »

Bedankt aan de 1063 deelnemers van de steenbakkers toertocht.
We hebben er alles aan gedaan om jullie een prachtige biketocht te serveren en volgens de positieve reakties zijn we daarin geslaagd :-)

Ik stond in om jullie van de nodige energie te voorzien en we hadden soms handen tekort #-o de bikers bleven maar toestromen.

Die positieve reakties geven ons de motivatie om werk te maken van de minpuntjes en om jullie volgend jaar weer te mogen ontvangen.

kommil foo
Lichterveldenaere
Mountainbiker

Post by Lichterveldenaere »

rik c wrote:Achteraf helaas geen tijd voor een aprèstje, moest dringend terug naar huis en dan naar Lichtervelde , om aldaar t.g.v. de B-cyclocross een uitgebreide après te vieren in de plaatselijke koeiestal. Enfin-voor zover 'k het me nog herinner - weer een bijzonder leuke fietsdag beleefd zaterdag, met groten dank aan de Moense Steenbakkers !
Even :off:
Dat was op zo'n 500m van mijn deur en ge waart volgens welingelichte bron niet de enige die zich niet veel meer herinnert van de zaterdag. De meesten hebben de naam van de winnaar in de krant vernomen.
(zelf nog nooit geweest, a ja want 't valt altijd samen met Moen)
dark dingo
Mountainbiker

Post by dark dingo »

barty wrote:
dark dingo wrote:hallo,
tof om al die positieve reacties te lezen,we hebben er inderdaad alles aan gedaan om jullie een mooie tt aan te bieden!!over de (kleine) minpuntjes wordt zeker ne keer gesproken!!bedankt aan alle individuele bikers en de vele clubs,vooral de buren uit otegem =D> amaai die mannen bleven maar komen =D> plezant om te zien wie er allemaal toekomt op de parking en met sommigen ook een babbelke gemaakt!!mannen met pech,mensen die druk aan het flyeren waren(o.a.de man van de kodo's uit kemmel :wink: )in het begin zo goed mogelijk de toekomende auto's begeleid naar een vrij plaatske want niets is zo saai en tijdrovend dan een vrije parkeerplaats te zoeken!!spreek uit eigen ervaring!!en velen apprecieerden het ook!!ook nog met moonie ingestaan voor de douches en de afspuitstand die we goe in de mot hadden!!ons alleen ene keer laten verrassen in de vrouwelijke kleedkamer :wink: #-o bedankt aan iedereen en we hopen jullie dan ook allemaal terug te zien volgend jaar voor onze 10e editie!!groeten vanuit steenbakkersland...
dark dingo 8)
Gij hebt u laten verrassen in de vrouwelijke kleedkamer???....wat moeten we ons daarbij voorstellen :bounce: :bounce: Een kleine explicatie zou hier wel op zijn plaats zijn denk ik zo ... :wink: groeten Barty
awel barty...ge denkt toch nie da zo ne trouwe hond er ook maar voor één poot tussen zit,hé!! :wink: in een onbewaakt moment zal er iemand de vrouwekleedkamer binnengeslopen zijn en zijn mutse opgezet hebben :-D al hebben we géén klachten ontvangen van dames :roll: hebben we hier stof om een nieuw aspe boek te beginnen "het moense mysterie" =D> #-o
sliekske
Mountainbiker

Post by sliekske »

Ik kan der niet over :(
Nog een volledig jaar wachten voor we terug naar Moen kunnen :cry:
Nogmaals bedankt aan alle steenbakkers.

@ Rock Rider: bedankt voor de foto's =D>
Knurrebikers lady
Mountainbiker
Location: Specialized Epic Expert Fsr - Thompson Trail - Zannata koersfiets

Post by Knurrebikers lady »

Proficiat =D> =D> aan alle Steenbakkers voor deze mooie rit. Prima bepijling, goed parcours en dito bevoorrading.
Après en douches dit keer overgeslaan en direct huiswaarts gereden (dus niets te maken met douche-affaire [-X ).

Nogmaals chapeau voor fotografen die de koude getrotseerd hebben en enorm veel foto's namen (bijna meer foto's dan deelnemers).
Hierbij onze nrs 134 / 135 / 136 / 143 / 144 / 321
PS: En 'k blijf lachen bij 't vallen hé :oops:

Kleine opmerking:
Vond dat het 1e gedeelte nogal veel verhard was. Ken echter de streek niet goed genoeg, dus veronderstel dat Steenbakkers alles uit de kast gehaald hebben !

Alvast tot volgend jaar,
grtjs Knurrebikers Lady
virtrix
Mountainbiker

Post by virtrix »

't wa gjestig. 't Wa oet. 't wa vré oet!
Bedankt aan de organisatie. Mijn vrouw is nu ook overtuigd dat toertochten écht wel leuk / gezellig zijn.
Tot volgend jaar! =D> =D> =D> :bounce:
Rock Rider
Mountainbiker

Post by Rock Rider »

Knurrebikers lady wrote: PS: En 'k blijf lachen bij 't vallen hé :oops:
ah, da waarde gij... ik dacht al dat ge zo schoon aan het lachen waart tijdens het vallen! :wink:
Moet wel zeggen dat het ook voor de fotograaf eens aangenaam is dat er zo iemand passeert gelijk gij... 8)
Post Reply