8ste Hagelandse Chrono op Zaterdag 7 juni 2008
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
T'is nie de moeite manne om af te komen van aan de zee-kanten. Bespaart u den trip.
Voor degenen die zich nog kunnen bedenken, nie afkomen mannen, t'is nie te doen!
- Strikybart
- Mountainbiker
Post by Strikybart »
Een echt mountainbiker zegt dit niet!!makkie wrote:T'regent hier in Langdorp pijpenstelen nu (17:13). K'zit hier niet ver van parcours, heb eens gaan zien, en t'zal zeker ploeteren worden op bepaalde plaatsen. Houdt uw RR of mud-banden maar klaar.
Ik train elk jaar naar deze chrono toe, dan ga ik me nie laten ontmoedigen door een parkoer da wa nat ligt hoor!
Het kuiswerk en de eventuele extra kosten aan het materiaal wil ik er van die ene keer wel bijnemen hoor.
Grtz
- forza_inja
- Mountainbiker
Post by forza_inja »
regen of niet, ik kom zeker af. Ben enkel nog aan 't twijfelen of ik den epic of den hilset modderfiets ga nemen. Al weet ik niet of het daar echt te doen is om 85 km met vaste vork te rijden
. Ik ben de luxe van nen epic gewoon natuurlijk
.
Als ik het goed begrijp kan ik dus zonder drinken starten en aan de bevoorradingen telkens een andere bus krijgen/wisselen?
Tot morgen dan.
Als ik het goed begrijp kan ik dus zonder drinken starten en aan de bevoorradingen telkens een andere bus krijgen/wisselen?
Tot morgen dan.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Dude, ge hebt meel. (in uwe kop ook, maar in je mailbox ook wat!)Hemd wrote:aha...vuurdoopje....succes...
morgen ook met iets nieuws aan de start...titusje(eerste fully)...ben benieuwd...al een kleine rit gedaan en het voelt zeer goed aan.
- the sentinel
- Mountainbiker
Post by the sentinel »
vraagje off topic... Krijgen jullie nog bericht via mail dat er iemand geantwoord heeft op een topic? Ik blijkbaar niet meer...
Ik zou morgen naar dat vijverparkoers rijden waar het te doen is en bij de drinkbuskeswissel u 2 andere fietsen deponeren, zodat as ge daarkomt gewoon van fiets wisselt ipv drinkbus. Dan ebde met alle 3 gereden !
@ El perro diablo : meel terug. (via email, + bij mij zit er tenminste nog iets in menne kop)