sven nys

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Locked
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

:-? spijtig Sven van de sportman van het jaar
Hopelijk volgend jaar 8-[
Tompie08
Mountainbiker

Post by Tompie08 »

Ja nondejuu seg, groene Boonen heeft het dan toch weer gewonnen. Wat moet Nys nog meer doen? Kampioenschappen weer zeker? Hij was nochtans Belgisch kampioen. En Boonen was geen Belgisch kampioen en ook geen wereldkampioen. Mja, mondialisering van het wielrennen tov het Vlaamse veldrijden...

Vandaag in Overijse gaan zien. Net zoals zovelen beetje teleurgesteld naar huis gegaan. Maar het kan niet alle dagen feest zijn hé. Vantornhout toch verdient gewonnen en schitterende prestaties van Walsleben en Voss... Amai, den Duits steekt zenne neus aan het venster... :-)
Sfeer in Overijse had te lijden onder de mindere prestatie van Nys...
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

Tja, als Nys fan kan ik alleen maar opmerken dat, zoals vroeger al vaker te zien was, de dag dat er iets belangrijk te verdienen is Nys het laat afweten. Normaal heeft hij dit voor op een WK, zou hij hetzelfde probleem nu aan 't krijgen zijn bij de trofee sportman van het jaar :roll: ? (ik hoop in elk geval van niet).

Maar kom, niks verloren hé, beter nu een mindere dag als tijdens een cross voor één van de klassementen.
jerre1
Mountainbiker

Post by jerre1 »

voor de cross was de sfeer nochtans goe in de sven nysdreef.Wij zijn ook een beetje teleurgesteld naar huis gegaan,maarja beter in overijse dan waar er ergens punten te verdienen zijn.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

Denk dat hij bewust op zijn gemakje reed om zo de intervieuws
te ontwijken na de rit om geen tijd verlet te hebben voor de sportman
van het jaar 8-[
Rikske
Mountainbiker
Location: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition

Post by Rikske »

den mountenbiker wrote:Denk dat hij bewust op zijn gemakje reed om zo de intervieuws
te ontwijken na de rit om geen tijd verlet te hebben voor de sportman
van het jaar 8-[
Lijkt mij sterk, Nys kennende zou die liever te laat op de uitreiking komen als een zege weg te geven.
Als hij daar had kunnen winnen, dan had hij wel gewonnen denk ik.
SPECI
Mountainbiker

Post by SPECI »

t'zijn weer typische uitvluchten van de Nys suporters eh, een mindere dag hebben kan nie eh aaah nee, hij had geen tijd voor interviews en heeft daarom express nie gewonnen. :lol: :lol: :lol:
Rikske
Mountainbiker

Post by Rikske »

SPECI wrote:t'zijn weer typische uitvluchten van de Nys suporters eh, een mindere dag hebben kan nie eh aaah nee, hij had geen tijd voor interviews en heeft daarom express nie gewonnen. :lol: :lol: :lol:
Niet elke Nys fan hé, er is trouwens geen schande aan om eens een mindere dag te hebben, iedereen komt dat al eens tegen (ik zelfs geregeld de laatste tijd :wink: ), en dan heb je die beter bij een cross die eigenlijk alleen maar voor de eer telt, en waar je dus geen klassement moet verdedigen.
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

voila de generaal van baal heeft dees weekend 2 krossen gewonnen, elke keer met een mooie voorsprong =D> =D>
gisteren heb ik het niet kunnen zien (werd het wel uitgezonden ?), vandaag wel gezien en zag dat het een twee strijd werd tussen simunek en nys, maar simunek ging er onderuit en nys ging er vandoor en behaalde de zege =D>
kenny
Mountainbiker

Post by kenny »

Eerste nachtcross en meteen zowat de saaiste cross van het seizoen :(
Locked