Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
sorry he zei daaf maar was mis was op u bedoeld blade zaterdag nr stekene smorgens en zondag missch huldenberg. Maar denk da ik niet zal kunnen zondag ,zaterdag avond feestje daarmee. 
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Anders moeten jullie de 16e februari een trainingsritteken komen maken hè - 2 gratis drankbonnekes inbegrepen.......Daaf wrote:kga morgenvoormiddag de mtb-opwijk eens bollen
contactpersoon : Sportdienst
Betreft : opening van de mountainbikeroute van Opwijk.
Ter gelegenheid van het openstellen van de MTB route heeft het college van Burgemeester en Schepenen het genoegen u uit te nodigen om de opwijkse MTB route in te rijden, deelname is gratis, elke deelnemer krijgt twee drankbonnetje.
Deze activiteit zal plaatsvinden op zaterdag 16 februari 2008 tussen 9u00 en 11u00, inschrijven in de gemeentelijke sporthal, Heiveld 65
Mogen wij U vriendelijk uitnodigen.
Sportieve groeten,
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Vandaag gaan rijden in stekene met gunther en het was de max, heb mijn naam alle eer aan gedaan zo gevlogen jongens. Had 23.7gem wat ik weinig vond voor ons tempo gunther had 25 gem en altijd samen gebleven denk da mijn km triek niet juist sta en die van hem wel. gunther tot volgende week hé
dan gaan we westerlo is onveilig maken. Ikke morgen miscch naar huldenberg.
dan gaan we westerlo is onveilig maken. Ikke morgen miscch naar huldenberg.
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
vanmorgen ook rond 8.30 vertrokken in stekene
ik had dan al 40 Min gebold vanuit temse , en wist dan al dat ik geen super benen had
De tocht gereden op hartslag , met een gemiddelde van 139
heen en terug net geen 80 km , een gemiddelde van 23.3 , dus ik ben zeer content met die waarden:-),
idd wa veel hard , maar verder was er niks op aan te merken , knappe organisatie , al had ik daar in da bos van de klinge enkele single tracks zien liggen die er super uitzagen maar waar de tocht voorbijging
ik heb er daar zien vliegen , abnormaal , gemmidelde hartslag in de 180 denk ik , da is msch wel een goed gevoel , maar da is echt wel nie zo goed voor je fysiek!
Morgen , St niklaas of grembergen , ik twijfel nog
ik had dan al 40 Min gebold vanuit temse , en wist dan al dat ik geen super benen had
De tocht gereden op hartslag , met een gemiddelde van 139
heen en terug net geen 80 km , een gemiddelde van 23.3 , dus ik ben zeer content met die waarden:-),
idd wa veel hard , maar verder was er niks op aan te merken , knappe organisatie , al had ik daar in da bos van de klinge enkele single tracks zien liggen die er super uitzagen maar waar de tocht voorbijging
ik heb er daar zien vliegen , abnormaal , gemmidelde hartslag in de 180 denk ik , da is msch wel een goed gevoel , maar da is echt wel nie zo goed voor je fysiek!
Morgen , St niklaas of grembergen , ik twijfel nog