Er zijn er ook een paar beter in de D reeks dan mij!dat is alleen maar een motivatie voor
wa harder te trainen!
Post by spurtbommeke »
maar de heer van thielen won nog wel met anderhalve minuut voorsprong op de heer peter janssens, die nu volgens jou veel te sterk iszwolle wrote:Ilpirato wrote:Als ik rondetijden op Strava vergelijk, dan zitten die tussen eerste 5 van C-klasse gelijk aan 10-15plek in B-klasse en gelijk aan plek 20 ongeveer van A-klasse. Dus zit wel degelijk snelheidsverschil tussen de diverse klassen! Kijk ook maar naar de uitslagen van de renners die overmoeten van een naar andere klasse. Bij winnaar van B-klasse in Hooge mierde, werd 12de in Hilvarenbeek (moest bij beide categorien achteraan starten). Dat geldt ook voor E-klasse in vergelijk met D-klasse en D-klasse met C-klasse.
Het niveau van ATBcross is gewoon vrij hoog, geldt voor alle klassen! Maar als je in jaar 1 weinig traint en in het volgende jaar veel traint, mag je toch in klasse blijven ondanks dat stuk beter bent(geworden) Maar in Jaar 3 moet je wel naar een hogere klasse, ookal ga je dan weinig trainen dan heb je pech!
Tussen E en D zit zeer weinig verschil de bewijst mr van thielen die vrijwillig overging van E naar D
Staat daar ook weer opt podium
Post by Dirty Daddy »
DuCCie wrote:Niemand een update van 't parcours in dessel???
Mss wel een late reactie....
Van alles een beetje dus...Dirty Daddy wrote:DuCCie wrote:Niemand een update van 't parcours in dessel???
Mss wel een late reactie....
Naar het weer beeld van de afgelopen dagen en als ze het parkoer van verleden jaar ni veranderd hebben mag je je aan een portie kurkdroge ST's verwachten, eveneens wa plezante zandbakken,een mini "crosspiste", snelle verbindingspaden en gebroken asfalt strook....
Post by auel neides »
oei, te laat gezien :pauel neides wrote:Oproep aan de mensen van de D reeks.
Door de weersomstandigheden wordt er afgesproken om met een gemiddelde van 15km/u de wedstrijd af te werken.
Anders kan ik niet volgen met drinken+trappen
tek-zotic wrote:maar de heer van thielen won nog wel met anderhalve minuut voorsprong op de heer peter janssens, die nu volgens jou veel te sterk iszwolle wrote:Ilpirato wrote:Als ik rondetijden op Strava vergelijk, dan zitten die tussen eerste 5 van C-klasse gelijk aan 10-15plek in B-klasse en gelijk aan plek 20 ongeveer van A-klasse. Dus zit wel degelijk snelheidsverschil tussen de diverse klassen! Kijk ook maar naar de uitslagen van de renners die overmoeten van een naar andere klasse. Bij winnaar van B-klasse in Hooge mierde, werd 12de in Hilvarenbeek (moest bij beide categorien achteraan starten). Dat geldt ook voor E-klasse in vergelijk met D-klasse en D-klasse met C-klasse.
Het niveau van ATBcross is gewoon vrij hoog, geldt voor alle klassen! Maar als je in jaar 1 weinig traint en in het volgende jaar veel traint, mag je toch in klasse blijven ondanks dat stuk beter bent(geworden) Maar in Jaar 3 moet je wel naar een hogere klasse, ookal ga je dan weinig trainen dan heb je pech!
Tussen E en D zit zeer weinig verschil de bewijst mr van thielen die vrijwillig overging van E naar D
Staat daar ook weer opt podium
Post by kristof gilis »
Ik heb me eraan gehouden, al de andere moeten gediskwalificeerd worden!auel neides wrote:Oproep aan de mensen van de D reeks.
Door de weersomstandigheden wordt er afgesproken om met een gemiddelde van 15km/u de wedstrijd af te werken.
Anders kan ik niet volgen met drinken+trappen