ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
spurtbommeke
Mountainbiker
Location: On One carbon 29er,cannondale supersix ,Diamand cyclocross

Re: ATB Cross

Post by spurtbommeke »

Ze hebben precies altijd comentaar op de mensen die podium rijden bij de E reeks da is al heel het seizoen zo.Er ga altijd iemand zijn die er iets bovenuit steekt da is nu eenmaal zo!
Er zijn er ook een paar beter in de D reeks dan mij!dat is alleen maar een motivatie voor
wa harder te trainen! :-D vanzelf ga da ni da geld voor eender welke reeks.
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

zwolle wrote:
Ilpirato wrote:Als ik rondetijden op Strava vergelijk, dan zitten die tussen eerste 5 van C-klasse gelijk aan 10-15plek in B-klasse en gelijk aan plek 20 ongeveer van A-klasse. Dus zit wel degelijk snelheidsverschil tussen de diverse klassen! Kijk ook maar naar de uitslagen van de renners die overmoeten van een naar andere klasse. Bij winnaar van B-klasse in Hooge mierde, werd 12de in Hilvarenbeek (moest bij beide categorien achteraan starten). Dat geldt ook voor E-klasse in vergelijk met D-klasse en D-klasse met C-klasse.

Het niveau van ATBcross is gewoon vrij hoog, geldt voor alle klassen! Maar als je in jaar 1 weinig traint en in het volgende jaar veel traint, mag je toch in klasse blijven ondanks dat stuk beter bent(geworden) Maar in Jaar 3 moet je wel naar een hogere klasse, ookal ga je dan weinig trainen dan heb je pech!

Tussen E en D zit zeer weinig verschil de bewijst mr van thielen die vrijwillig overging van E naar D
Staat daar ook weer opt podium
maar de heer van thielen won nog wel met anderhalve minuut voorsprong op de heer peter janssens, die nu volgens jou veel te sterk is
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Niemand een update van 't parcours in dessel???
Mss wel een late reactie.... :lol:
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

DuCCie wrote:Niemand een update van 't parcours in dessel???

Naar het weer beeld van de afgelopen dagen en als ze het parkoer van verleden jaar ni veranderd hebben mag je je aan een portie kurkdroge ST's verwachten, eveneens wa plezante zandbakken,een mini "crosspiste", snelle verbindingspaden en gebroken asfalt strook.... (o)
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

Ik sluit volgende week op men gemakske terug aan (nu ja, op uw gemakske en C klasse :lol: ). Ben is benieuwd wat da ga geven na bijna 1 maand rust :)
DuCCie
Mountainbiker

Post by DuCCie »

Dirty Daddy wrote:
DuCCie wrote:Niemand een update van 't parcours in dessel???

Naar het weer beeld van de afgelopen dagen en als ze het parkoer van verleden jaar ni veranderd hebben mag je je aan een portie kurkdroge ST's verwachten, eveneens wa plezante zandbakken,een mini "crosspiste", snelle verbindingspaden en gebroken asfalt strook.... (o)
Van alles een beetje dus... :lol:
Ga mss nog eens een zwaar parcours zijn dus?? :-D
auel neides
Mountainbiker

Post by auel neides »

Oproep aan de mensen van de D reeks.
Door de weersomstandigheden wordt er afgesproken om met een gemiddelde van 15km/u de wedstrijd af te werken.

:lol: Anders kan ik niet volgen met drinken+trappen (o)
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

auel neides wrote:Oproep aan de mensen van de D reeks.
Door de weersomstandigheden wordt er afgesproken om met een gemiddelde van 15km/u de wedstrijd af te werken.

oei, te laat gezien :p
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Post by zwolle »

tek-zotic wrote:
zwolle wrote:
Ilpirato wrote:Als ik rondetijden op Strava vergelijk, dan zitten die tussen eerste 5 van C-klasse gelijk aan 10-15plek in B-klasse en gelijk aan plek 20 ongeveer van A-klasse. Dus zit wel degelijk snelheidsverschil tussen de diverse klassen! Kijk ook maar naar de uitslagen van de renners die overmoeten van een naar andere klasse. Bij winnaar van B-klasse in Hooge mierde, werd 12de in Hilvarenbeek (moest bij beide categorien achteraan starten). Dat geldt ook voor E-klasse in vergelijk met D-klasse en D-klasse met C-klasse.

Het niveau van ATBcross is gewoon vrij hoog, geldt voor alle klassen! Maar als je in jaar 1 weinig traint en in het volgende jaar veel traint, mag je toch in klasse blijven ondanks dat stuk beter bent(geworden) Maar in Jaar 3 moet je wel naar een hogere klasse, ookal ga je dan weinig trainen dan heb je pech!

Tussen E en D zit zeer weinig verschil de bewijst mr van thielen die vrijwillig overging van E naar D
Staat daar ook weer opt podium
maar de heer van thielen won nog wel met anderhalve minuut voorsprong op de heer peter janssens, die nu volgens jou veel te sterk is

en de andere keer(en) nipt in de sprint is me verteld

hij was vandaag weer 2de in de D reeks
leer ermee leven dat niveau vergelijkbaar is tussen deze 2 reeksen. :-D :-D :-D :-D :evil:
dit is toch geen schande? :evil: :evil:
kristof gilis
Mountainbiker

Post by kristof gilis »

auel neides wrote:Oproep aan de mensen van de D reeks.

Ik heb me eraan gehouden, al de andere moeten gediskwalificeerd worden! :-D
Post Reply