Goed content van.
http://www.hilset.be/wie.htm
http://www.swooth.be/
Merida O Nine 2010 in opbouw tot 7757 gr
Stel jezelf hier voor. Tevens geven we jullie hier de gelegenheid om je materiaal te showen.
- Sandcrawler
- Mountainbiker
- Location: Ne Witte En Ne Zwarte Met Zonder Versnellingen En Nen Blauwe Mej Volwassen Wielen
Neem anders eens contact op met Rob van Swooth. Werkte vroeger bij Hilset en heeft nu zijn 'eigen' zaak opgestart. Qua wielen spaken één van de referenties!Fons Moors wrote:Paar weken geleden werd ik met die mtb omver gereden. De velgen van de wielen zijn stuk.
Nu vraag ik me af wie of waar ik die wielen kan laten herstellen met de
ZTR Podium velgen. Ik was van plan als ik nog eens wielen zou nodig hebben ze te laten maken door ne zekere Luc van Hilset. Maar onlangs las is ergens dat hij dat niet meer doed.
De wielen had ik laten maken door een Nederlander. Waren echt wel goed gemaakt.
- Fons Moors
- Mountainbiker
- Location: E-MTB LEVO - Merida Big7 - Merida Ninety-Nine Merida O-Nine
Post by Fons Moors »
Mercikes. Kzal hem eens proberen te vinden.
Kan hij eerst eens proberen om het voorwiel recht te maken

Kan hij eerst eens proberen om het voorwiel recht te maken

- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
+22 voor Rob van swooth bikes
Ik geloof dat hij na het weekend terug was. Hij was geloof ik maar voor een weekje weg.
Ik geloof dat hij na het weekend terug was. Hij was geloof ik maar voor een weekje weg.
- Jeanke6
- Mountainbiker
- Location: Niner Air9 Kermit Green, GT Force Carbon Sport, Genesis Fortitude, Trek Madone 4.5
Mijn wiel had vorig jaar ook een serieuse slag gekregen bij en crash en Rob heeft het nog recht gekregenFons Moors wrote:Mercikes. Kzal hem eens proberen te vinden.
Kan hij eerst eens proberen om het voorwiel recht te maken![]()
Maar mijn wiel draaide wel nog, dat van jou is van een andere categorie. Ik denk dat je meeste kans maakt met een trein of een vrachtwagen om dit terug recht te krijgen