21/10/07 Oostrozebeke
Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Inderdaad nog 2 nachtjes slapen om dan met eigen ogen te kunnen zien wat we reeds een tweetal weken kunnen volgen met beelden en foto's.
Ben echt benieuwd.
Ik vermoed dat er nog 6 vrienden meekomen.
Veeteeteetje en crew veel succes met jullie TT
We zullen rond 8h aanwezig zijn
Groeten en tot zondag
geertje
Ben echt benieuwd.
Ik vermoed dat er nog 6 vrienden meekomen.
Veeteeteetje en crew veel succes met jullie TT
We zullen rond 8h aanwezig zijn
Groeten en tot zondag
geertje
- Rock Rider
- Mountainbiker
Post by Rock Rider »
uiteindelijk kom ik toch naar oostrozebeke ipv de koppenberg VTT op zaterdag... Hopelijk staat daar iets tegenover hé 
- Motorbiker
- Mountainbiker
Post by Motorbiker »
De filmkes ook bekeken maar vanavond de loopschoenen aan en zelf eens gaan kijken.
T'begon al ferm duister te worden toen ik in Klein Zwitserland aankwam. Toch een beetje bang in den donker sinds ik vorig jaar bij de verkenning van Ooigenbos verdwaalde.
Het traject ligt deze keer gewoon ideaal. Een droge maar toch niet harde ondergrond, zijdelings (Gp zijn rakelke) hopen bladeren en een wondermooi herfstdecor.
Ik mag gerust pretenderen met deze streek vertrouwd te zijn, maar hoedje af wat deze mannen aan nieuwe passage's hebben ontdekt. Waw!!!.
Gelukkig is het muggen seizoen voorbij, want er gaan er hier nogal wat met de mond open passeren (zo schoon), en scheten laten ( zwaar, technisch en onvoorspelbaar ).
Vervolgens liep ik door tot aan de brug.
Ik veronderstel de Cowboy afdaling ontdekt te hebben. Geene paniek echter. Voor deze heeft de Cowboy maar een half wiel nodig. Dus voor de rest zal het ook wel gaan.
Besluitend: Zondag rijdt U één van de mooiste parcours, met de best denkbare ondergrond, en onder de beste weersomstandigheden.
En zeg nu niet dat je niet kan komen omdat uw vrouw juist ovuleert. (Groene thee en vijf uur in de frigo zorgen voor uitstel. De thee best niet in de frigo).
T'begon al ferm duister te worden toen ik in Klein Zwitserland aankwam. Toch een beetje bang in den donker sinds ik vorig jaar bij de verkenning van Ooigenbos verdwaalde.
Het traject ligt deze keer gewoon ideaal. Een droge maar toch niet harde ondergrond, zijdelings (Gp zijn rakelke) hopen bladeren en een wondermooi herfstdecor.
Ik mag gerust pretenderen met deze streek vertrouwd te zijn, maar hoedje af wat deze mannen aan nieuwe passage's hebben ontdekt. Waw!!!.
Gelukkig is het muggen seizoen voorbij, want er gaan er hier nogal wat met de mond open passeren (zo schoon), en scheten laten ( zwaar, technisch en onvoorspelbaar ).
Vervolgens liep ik door tot aan de brug.
Ik veronderstel de Cowboy afdaling ontdekt te hebben. Geene paniek echter. Voor deze heeft de Cowboy maar een half wiel nodig. Dus voor de rest zal het ook wel gaan.
Besluitend: Zondag rijdt U één van de mooiste parcours, met de best denkbare ondergrond, en onder de beste weersomstandigheden.
En zeg nu niet dat je niet kan komen omdat uw vrouw juist ovuleert. (Groene thee en vijf uur in de frigo zorgen voor uitstel. De thee best niet in de frigo).
- grote plateau
- Kerstman
Post by grote plateau »
Gisteren niet veel regen en vandaag geen druppelke.Belle wrote:Kan er iemand ons vertellen hoe het parcour er nu bij ligt na die regen van gisteren en vandaag?
De toestand van het parcours is goed tot zeer goed en voor morgen geven ze nog ne schonen drogen dag,dus 't kan allen nog beter maar het hoeft niet meer droger te liggen daar alles zeer goed berijdbaar is.
- OrbeaBiker
- Mountainbiker
Post by OrbeaBiker »
Blijkbaar zal er nogal wat volk afkomen naar Oostrozebeke. Heb ook wat volk geronseld op het werk, en d'er komen er toch enkele mee.
Iemand een idee over een geschikt starttijdstip? Kwestie van niet in de grote massa te zitten.
CP, het heeft een aantal jaar geduurd om me met het MTB virus te besmetten, maar enfin ... ik zie al gans de week uit naar nu zondag.
Ga me direct ne keer forceren op die 45.
Iemand een idee over een geschikt starttijdstip? Kwestie van niet in de grote massa te zitten.
CP, het heeft een aantal jaar geduurd om me met het MTB virus te besmetten, maar enfin ... ik zie al gans de week uit naar nu zondag.
Ga me direct ne keer forceren op die 45.
- luckyluc
- Mountainbiker
inderdaad, ieder jaar dit weekend moeten werken in voormiddag, dus deze keer direkt van mijn werk in kortrijk samen met Fritsie naar oostrozebeke.filiberke wrote:Je komt voor de eerste keer zeker want anders zou je weten dat de apres nergens zo lang duurt als in oostrozebeke want ik spreek uit ondervindingluckyluc wrote:ik hoop het, want mijn vrouw heeft namiddagdienst.Fritsie wrote: Zal er nog wel een après zijn na 16 uur. Na al dat vele werk zal Veeteeteetje wel blij zijn om zijn beddeke op te zoeken, om zalig te dromen over zijn succesvolle organisatie...of zou hij nog eerst een bakske frieten bakken?
![]()
![]()
goeie beslissing om tot 14 u. in te schrijven.
bedankt
- Herder Scubaluc
- Kerstman