Veldrijden

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
den mountenbiker
Mountainbiker

Post by den mountenbiker »

devil biker wrote:niels start vrijdag terug in zolder =D>

http://www.hln.be/hln/nl/2884/Veldrijde ... lder.dhtml
nice gaat terug vonken geven gaat spannend worden aan de top :P
bosse
Mountainbiker

Post by bosse »

Thijs Al , wie had da gedacht!
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

Welja als je hem vorige week op Sint-Anneke zag rijden kon je dat ergens verwachten eigenlijk (gezien via exqi-online)! En toen ik naar de samenvattingen van de beloften zat te kijken begon ik meer en meer in z'n kansen te geloven!

Sven Nys kijkt de laatste tijd enkel naar Bart Wellens in de WB's, wat z'n volste recht is! Maar wat de kans geeft aan de anderen om er vanonder te muizen! Doet Wellens wat Pauwels doet en je ziet een hele andere cross :wink:

Maar wat ik nog hoorde op de uitzending, was het boegeroep!! Is het winterstop in de voetbal misschien? Ook de man met grijze vest die net voor een rechtste bocht (net voor een afdalingkje) stond #-o zo dom kan een mens op zijn alleenen toch nie zijn? Om daar echt 3 à 4 rondes aan een stuk wel minstens één renner te hinderen! :roll: En als je de kans hebt om de cross een te herbekijken, moet je maar eens kijken naar de ronde waar Al wegrijdt helemaal in het begin van de cross, daar wordt overduidelijk een bierbekertje voor z'n wielen gegooid (en wees gerust twas een bewuste worp)... Zielig dat er zo'n mensen bestaan....! Hopelijk zijn er anderen die er deftig op gereageerd hebben!

kweet niet of er hierover dingen werden gezegd bij sporza? Want ik heb via cycling.tv gevolgd want ik verblijf een tijdje in het buitenland!
devil biker
Mountainbiker

Post by devil biker »

vond het een vrij saaie cross.
de toppers als nys en boom zaten telkens naar elkaar te loeren waardoor er een drie tal kon ontsnappen waar uiteindelijk een vierde bij kwam en er terug ene af viel.
De voor laatste ronde schoten ze ingang wanneer het al te laat was en boom ging uiteindelijk ook nog vliegen.
resultaat een hollander op de eerste plaats en dan 2 belgen :lol:

hoop dat het hierbij niet blijft de volgende crossen en we terug crossen krijgen voor duimen en vingers af te likken [-o<
En het publiek moet leren aanvaarden dat ook buitenlanders naar de top rukken (boom, al, stybar,..... )
en een =D> voor niels die elfde werd en de volgende crossen weer een opmars zal maken naar de top [-o<
malmedy
Mountainbiker

Post by malmedy »

Vind ik ook ,jammer dat er toch wat rotte apels tussen zitten zijn inderdaad meestal nijs of wellens fans .Maar niet alleen tijdens de winter tijdens het bk in malmedy was het ook van da als je dan zelf voor nijs suportert ben je gewoon beschaamd om je mede suporters hoe somige toen de roel afbraken toch ook een monument in de mtb .
native instinct
Mountainbiker

Post by native instinct »

Screaming Skull wrote:
native instinct wrote:De SVEN sportman van het jaar =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>
Haha wacht maar af als Svenneke Nys betrapt wordt op doping. =D> =D>
PPPFffff :wink:
BoXeR
Mountainbiker

Post by BoXeR »

ben ook geweest vandaag en ik kon het best wel smaken.
dat boe geroep was terecht, als je weet dat hij (Boom) tot 2-keer den boel heeft opgehouden....en dan in de laatste ronde nog een spurt wagen ....waarom ? om dan 4e te eindigen ? dat heeft geen zin meer en stuit op reacties van het publiek.

de vrouwen manche was ook dik in orde ... mij gedacht ... :wink:
Giesbro
Mountainbiker
Location: Litespeed Tanashi, Yeti ASX (te koop), Cannondale Scalpel 3000 (under construction)

Post by Giesbro »

BoXeR wrote:ben ook geweest vandaag en ik kon het best wel smaken.
dat boe geroep was terecht, als je weet dat hij (Boom) tot 2-keer den boel heeft opgehouden....en dan in de laatste ronde nog een spurt wagen ....waarom ? om dan 4e te eindigen ? dat heeft geen zin meer en stuit op reacties van het publiek.

Duidelijk 1 van die rotte appels!!! #-o
Jietse
Mountainbiker

Post by Jietse »

malmedy wrote:Vind ik ook ,jammer dat er toch wat rotte apels tussen zitten zijn inderdaad meestal nijs of wellens fans .Maar niet alleen tijdens de winter tijdens het bk in malmedy was het ook van da als je dan zelf voor nijs suportert ben je gewoon beschaamd om je mede suporters hoe somige toen de roel afbraken toch ook een monument in de mtb .
Waar ik stond was (gelukkig) niets te merken van boe-geroep. Wel een schande dat ze mannen zoals Boom uitjouwen. Ook spijtig dat er tijdens de wedstrijd van de vrouwen echt zero interesse was. Totaal geen aanmoedigingen.
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

BoXeR wrote:ben ook geweest vandaag en ik kon het best wel smaken.

Naar mijn gedacht hebben de Belgen ook niet gereden, behalve Albert dan?
Tis schandalig dat ze een topper als Boom uitjouwen, nu topper of niet zo'n atleten jouw je niet uit! Als je daar een uur aan een stuk boe staat te roepen en daar 14 euro of meer aan geeft ben je goed gek! Als je vindt dat dat boegeroep terecht was wil ik jou liever niet tegenkomen... sorry ma dat is mijn gedacht!
Post Reply