Examentopic

Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Ing.Frag wrote:
Ing.Frag wrote:
Ridley Rijder wrote:niet van Ugent, maar wel van Sint-Lucas Gent
Ik ook van kaho gent, wat volg je?
Al 2 examens positief achter de rug, nog 4 te gaan!
Negeer vorige, ik had mij mislezen, ik dacht dat je sint-lieven zei, van Katholieke Hogeschool Sint-Lieven.
Ahzo, no problem :wink:
parring
Mountainbiker

Post by parring »

ik zit in het katho van Kortrijk, vandaag mijn eerste vak, ik heb minder dan de helft ingevul, het was Frans, Ik begreep het niet
snellebeentjes
Mountainbiker

Post by snellebeentjes »

parring wrote:ik zit in het katho van Kortrijk, vandaag mijn eerste vak, ik heb minder dan de helft ingevul, het was Frans, Ik begreep het niet
Volgens mij betekent dat een buis

:roll:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ridley Rijder wrote:Wat die leraars betreft, Heb je les van Lut Pil, Lieven Tavernier, Dirk Manesse, Volkmar Mulheis,... ? Voor zover ik weet zijn dat de leraars die het meest in verschillende scholen werken. Dirk Manesse geeft architectuurstromingen, Lut Pil kunstgeschiedenis, Lieven Tavernier(de zanger) geeft literatuur en Volkmar Mulheis geeft Filosofie.
Nee, ken geen een daarvan. Voor zover ik weet geven van bij ons Yves Schoonjans (architectuurgeschiedenis), Caroline Voet, Sigrid Adriaenssens... les op Sint-Lucas. Maar het kan ook zijn dat ze enkel op de afdeling in Brussel lesgeven, niet in Gent.
Maar als je beeldhouwen doet, zullen er inderdaad niet veel proffen overlappen met architectuur. En de VUB is dan ook nog iets meer ingenieurs- dan architectuurgericht. Enige vak dat ik nog zou kunnen hebben van die die je hierboven vernoemt, is architectuurstromingen, maar dat zit bij ons vervat in architectuurgeschiedenis en architectuurtheorie.
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

Die namen zeggen mij wel wat, maar er zijn zodanig veel leraars, dat ik ze niet allemaal ken hé :wink:
Rubinhoo
Mountainbiker

Post by Rubinhoo »

Juist mijn eerste examen gehad. Het was mondeling en ik dacht dat het schriftelijk was #-o .

Maar het is toch nog goed meegevallen denk ik. Nu nog 7 te gaan #-o .
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Ridley Rijder wrote:Die namen zeggen mij wel wat, maar er zijn zodanig veel leraars, dat ik ze niet allemaal ken hé :wink:
Ja, bij ons valt da mee van proffen te kennen, zelfs als ge der geen les van hebt. Afdeling architectuur op de VUB is ni zo groot (dit jaar zijn er in het eerste jaar 50 studenten gestart en dat was al een groot succes, da zegt genoeg zeker :P). In mijn jaar (3e Bach) zitten we ook maar met 24 (+ 6 IAJ-studenten).
Nijntje
Mountainbiker

Post by Nijntje »

50 is al redelijk veel. Bij ons zijn ze in het eerste jaar beeldhouwen met 3 gestart :lol:
Haaike
Mountainbiker

Post by Haaike »

Met 3??
Ja dan zwijg ik met mijn "50 is weinig" :wink:

Maar aleja, vergelijken met de andere ir-arch - opleidingen, zijn we wel de kleinste. In Gent starten er gemiddeld 150-200 studenten, dus ja, dan zijn wij met ons 50 maar een klein groepke he.
Maar kvind da juist wel tof, ik ken tenminste iedereen van mijn jaar, ken veel mensen van andere jaren ook. Als ik da hoor van mensen uit Gent, Leuven... die kennen amper alle mensen uit hun eigen jaar.
En ook, voor sommige vakken is da ook echt het beste vind ik. Gelijk bij ontwerpmethodiek kunnen wij tenminste elk apart begeleid worden. In mijn jaar zitten er twee die eerst een jaar in Gent gedaan hebben, ginder was da gewoon uwe plan trekken, nooit begeleiding, gewoon direct de eindjury. En ok, dat is misschien "zelfstandiger", maar ik heb toch wel eens graag commentaar onder het jaar. Daar leert ge toch wel meer uit.
Da zal bij u ook wel zijn waarschijnlijk, als ge ook met zo weinig zit?
EcoRacer
Mountainbiker
Location: Trek Remedy, Nukeproof Scalp, OnOne Inbred, Colnago Master,...

Post by EcoRacer »

Vandaag ook de eerste achter de rug, ging redelijk vlot dus dat komt wel in orde! nog maar 10 te gaan! :lol: woensdag Wijsbegeerte... wat een rotvak!

zijn er hier nog die Elektromechanica studeren? optie klimatisatie toevallig?
Post Reply