LOLChill wrote: of zoals Napoleon het zou zeggen TIP TOP
Waar is den tijd heene....
ik moet toch ook wel zuigen om wa drank in menne mond te hebbenDaan18 wrote:Enkel bijten in het mondstuk en het stroomt vanzelf!!justme wrote:Heeft er niemand geen last bij het drinken???
Bij een bidon knijp je er een keer in en de drank spuit in je mond,
bij een camelbak moet je de drank echt naar boven zuigen,
Daan
Ik heb de Camelbak Lobo 2006 (met 2 liter reservoir),(is niet te groot en niet te klein) en heb normaal ongeveer dezelfde 'bagage' bij en eventueel nog een regenvest bij wisselvallig weer. Voldoende vocht voor 3-4 uur biken.Rapid wrote: Ik neem een pomp mee, een tool van Topeak, bandenlifters, GSM en een binnenband.
Er moet een beetje bagage (zie hierboven) meekunnen en ik moet voldoende vocht meehebben voor een rit van max 4uur. Liefst een Camelback/Deuter/Vaude rugzak die weinig weegt.
De prijs speelt weinig rol, ik geef graag wat meer aan iets waar ik plezier aan heb.
Yep, deze heb ik vanaf kerstmis en ik ben er heel content van!Rapid wrote:Iemand ervaring met de Rogue?
Lijkt voor mij de ideale fietsgezel.
2.1L drank en 2.1L cargo volume.
Ik heb de Rogue zaterdag aangeschaft.Ramboke wrote:Yep, deze heb ik vanaf kerstmis en ik ben er heel content van!Rapid wrote:Iemand ervaring met de Rogue?
Lijkt voor mij de ideale fietsgezel.
2.1L drank en 2.1L cargo volume.
Er is bovendien nog genoeg plaats om een pomp, wat mondvoorraad, een tubeke en bandenlichters mee te nemen. Ook is er een waterdicht compartiment aan de binnenkant voor uw portefeuille en sleutels.
Een ideale fietsgezel dus!!