Gestolen donderdag 17 November (gisteren) te Zellik (firma Sick NV):
Trek 6900 Model 2012
Serienummer: WTU124C2139G
Maat: 18,5
Kleur: Crystal Pearl White/Metallic Black/Red
Frame
Alpha Gold Aluminum met semi-geïntegreerde balhoofdbuis, gevormde schuine buis met geïntegreerde verstevigingsribbe, gevormde bovenbuis, monostay staande achtervork, gesmede patten met drager- & spatbordbevestigingspunten, vervangbare derailleurhanger
Vork: RockShox Reba RL met Dual Air vering, lock-out op afstand, rebound, 100 mm veerweg
Wielen: Shimano Deore XT M785 alu naven; Bontrager AT-850 disc 32-gats velgen
Banden: Bontrager XR1 Expert, 26x2.2"
Versnellingen: Shimano SLX M660-10, 10 speed
Voorderailleur : Shimano SLX
Achterderailleur: Shimano Deore XT M780 Shadow
Cassette: Shimano SLX HG81-10 11-36, 10 speed
Zadel: Bontrager Evoke 2, chroommolybdeen rails
Stuur: Bontrager Race Lite Low Riser, 31,8 mm, 15 mm rise, 9 graden sweep
Remsysteem: Shimano SLX M666 hydraulische schijfremmen
Handvatten: Bontrager Race Lite
Elke tip welkom!
GESTOLEN BIKE'S
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
-
MTB_Toerist
- Mountainbiker
Post by MTB_Toerist »
Gisteravond (woensdag 07/12/11) is bij mij thuis ingebroken tussen 19 en 21u30.
Na vakkundig forceren (en beschadigen) van 2 achterdeuren die op slot waren is mijn ganse huis doorzocht geweest.
Naast alle juwelen van mijn vrouw en mijn digitale SLR fotocamera hebben ze ook mijn nieuwe mtb mee; ik heb deze fiets nog op het forum gepost toen ik 'm net had zo midden 2011.
Giant XTC maat S witte kleur + starre TRIGON carbon voorvork
Volledige XTR 10 speed groep model 2011.
Alle onderdelen Ritchey wcs
Pedalen Shimano XT
Wielen Shimano MT15 met baanslicks.
Neoprene achtervorkbescherming met opschrift "Shimano XTR"
Mocht iemand deze fiets ergens te koop zien.......
Na vakkundig forceren (en beschadigen) van 2 achterdeuren die op slot waren is mijn ganse huis doorzocht geweest.
Naast alle juwelen van mijn vrouw en mijn digitale SLR fotocamera hebben ze ook mijn nieuwe mtb mee; ik heb deze fiets nog op het forum gepost toen ik 'm net had zo midden 2011.
Pedalen Shimano XT
MTB_Toerist wrote:Gisteravond (woensdag 07/12/11) is bij mij thuis ingebroken tussen 19 en 21u30.
Pedalen Shimano XT
http://forum.mountainbike.be/viewtopic. ... t=#1223790
-
Gregory Wielant
- Mountainbiker
gestolen mtb
Post by Gregory Wielant »
Mtb gestolen op tourtocht Asse op 24/12/11
Merk: Ghost actinum
Kleur Wit/Zwart
Groep full XT
zadel wit fizik aliante
wielen wit dt swiss met 240s naven
0479/289.814
Merk: Ghost actinum
Kleur Wit/Zwart
Groep full XT
zadel wit fizik aliante
wielen wit dt swiss met 240s naven
0479/289.814
- thieutie
- Mountainbiker
Thompson Curve
Vanaag (26/12/11) is mijn mtb gestolen, Thompson curve.
Tussen 16h20 en 18h30 stond hij op de markt van Waregem. Het slot is doorgeknipt (tussen al dat volk).
Het kader is wet met rood.
Hier onder enkele foto's. Ondertussen zitten er wel al enkele nieuwe onderdelen op.
een sram X0 gold cassette
een sell italia slr zadel (blinkend zwart)
rode kcnc Z6 snelspanners
en rode derailleurwieletjes.

Tussen 16h20 en 18h30 stond hij op de markt van Waregem. Het slot is doorgeknipt (tussen al dat volk).
Het kader is wet met rood.
Hier onder enkele foto's. Ondertussen zitten er wel al enkele nieuwe onderdelen op.
een sram X0 gold cassette
een sell italia slr zadel (blinkend zwart)
rode kcnc Z6 snelspanners
en rode derailleurwieletjes.

- vinnie 5.2
- Mountainbiker
Post by vinnie 5.2 »
Ik hoop dat er een dag komt dat ik eens iemand zie die een fiets steelt, ik sla hem dat hij 14 dagen mag eten met een rietje
Maar wat ik moeilijk kan apprecieren is dat er in vele TT en andere activiteiten geen fietsbewaking is, en op zo een evenementen worden er ook veel fietsen gestolen.
Plaats 20 nadars in een vierkant en stel iemand veranywoordelijk, geef een nummer aan de biker en hang aan de fiets hetzelfde nr, dat zal al veel van dit probleem opgelost zijn.
Maar niet alleen worden fietsen gestolen op een TT, blijkbaar ook gewoon langs de straat gesloten of niet gesloten. !!! SCHANDALIG!!!
Blijf met je fikken van iemand anders zijn materiaal, ga er zelf voor gaan werken!!!!!!!!!!!!
Maar wat ik moeilijk kan apprecieren is dat er in vele TT en andere activiteiten geen fietsbewaking is, en op zo een evenementen worden er ook veel fietsen gestolen.
Plaats 20 nadars in een vierkant en stel iemand veranywoordelijk, geef een nummer aan de biker en hang aan de fiets hetzelfde nr, dat zal al veel van dit probleem opgelost zijn.
Maar niet alleen worden fietsen gestolen op een TT, blijkbaar ook gewoon langs de straat gesloten of niet gesloten. !!! SCHANDALIG!!!
Blijf met je fikken van iemand anders zijn materiaal, ga er zelf voor gaan werken!!!!!!!!!!!!
- turbomugge
- Mountainbiker
- Location: pro winner carbon,bh racemachine en xcluziv dirt cx monster...
Post by turbomugge »
zaterdag is mijne maat zijne canyon gestolen aan de inschrijving van de tt in zomergem,het gaat hier om een zwarte alu nerve fully,met fox vork en fox demper,dt 240 wielen met xr4.1 velgen,120 mm veerweg,easton carbon rizer en ritchey zadelpen met selle italia zadel...moest er iemand zo enen te koop zien of in de regio gent zien rijden...
Meer details + Foto + contactpuntturbomugge wrote:zaterdag is mijne maat zijne canyon gestolen aan de inschrijving van de tt in zomergem,het gaat hier om een zwarte alu nerve fully,met fox vork en fox demper,dt 240 wielen met xr4.1 velgen,120 mm veerweg,easton carbon rizer en ritchey zadelpen met selle italia zadel...moest er iemand zo enen te koop zien of in de regio gent zien rijden...
Canyon Nerve XC full suspension kader 2011 (minieme kras bovenbuis, lak verwijderd tot op het frame metaalkleur)
kleur zwart met wit opschrift CANYON
voorvork : fox 32F120RLC
achterdemper : fox RP 23
wielen : DT Swiss XR 4.2 D (zwart met rode bestickering)
naven : DT Swiss, zwart met rood kruis
remmen : Formula Oro
Voorderailleur : XT
achterderailleur : XO
stuur : Easton Monkey riser bar, handvaten grijs/zwart met handelbar
banden : rocket ron,
crankset : XT hollowtech
zadelpen : Ritchey
zadel : Selle italia
Mocht iemand iets gemerkt hebben zouden we het bijzonder waarderen een tip na te laten.
info@hazesbikers.be
https://lh3.googleusercontent.com/-1rFC ... 0fiets.JPG
gestolen in waregen op 12/02/2012 aan het gaverke,tijdens een toertocht
orbea alma h50;deze is op 15 min verdwenen en stond op slot,iemand die mss iets gezien heeft aan de ingang van het gaverke,waar je binnen moest gaan!!!
het betreft zie foto deze orbea
voor mijne zoon van de krierecrossers is zijn seizoen voorbij!!!
orbea alma h50;deze is op 15 min verdwenen en stond op slot,iemand die mss iets gezien heeft aan de ingang van het gaverke,waar je binnen moest gaan!!!
- kevx
- Mountainbiker
nogmaals het bewijs hoe belangrijk een fietsenstalling is op een tt....natje88 wrote:gestolen in waregen op 12/02/2012 aan het gaverke,tijdens een toertocht
bij mij ist simpel--> geen stalling, geen inschrijving