Herentals - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
flyboy
Mountainbiker

Re: Herentals - Bloso

Post by flyboy »

Ik ben er vorig weekend nog eens geweest. Alle 3 de lussen en de 2 zwarte gedaan.
Ik heb nu geopend met de zwarte lus Herygers-lus, maar ik heb toch serieus op mijne adem getrapt om er direct mee te starten. Uitdagende klimmetjes en afdalingen daar.

Parcours van alle lussen (behalve bepaalde stukken van blauw en zwart) was nog redelijk bereidbaar.
Dat zal nu wel anders zijn. :-({|=
Guy G
Mountainbiker

Post by Guy G »

Op de kruisberg zijn sinds een tijd al veel paden afgesloten voor mountainbikers. Het stukje single-track van de route van de parking aan de wijngaard naar het kerkhof wordt helemaal kapot gelopen door paarden. Daar zou best een verbod voor ruiters komen, of binnen enkele maanden is het helemaal niet meer te doen daar. En mountainbikers hebben daar nu eenmaal geen andere keuze.
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

Wij zijn het probleem, niet de ruiters met hun paarden of de machines die de bomen kappen en wegslepen waardoor alles los zand wordt. Het zijn altijd wij. ](*,)
henkdetank
Mountainbiker

Post by henkdetank »

heb zaterdag daar het 3 luik gereden maar was er al lang niet geweest, veel brede paden en asfalt, of mijn geheugen was vertroebelt of er is veel singletrack verdwenen,
Trekkie 800
Mountainbiker
Location: Trek 800 / Trek 6500 Flaire Duotone / Trek TopFuel 9

Post by Trekkie 800 »

henkdetank wrote: Mon 09 Sep 2024 11:33 heb zaterdag daar het 3 luik gereden maar was er al lang niet geweest, veel brede paden en asfalt, of mijn geheugen was vertroebelt of er is veel singletrack verdwenen,
Dag Hendetank, voor zover ik weet en ik kom er al jaren, is het stuk singletrack weg van de splitsing van rood naar groen tot het zwart water. Hebben we wel eentje voor in de plaats gekregen. Voor de rest kan ik me moeilijk herinneren dat er meer ST's waren.
Post Reply