Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Kvenlor
Mountainbiker

Post by Kvenlor »

flaming_jakke wrote:
svekken wrote:Als alles meezit ga ik zondag in Koksijde rijden... :bounce:
Yes volgende week zondag mijn jaarlijks uitstap naar Koksijde !!
:drunk: =D>

Trouwens zaterdag was de max ... bevestiging van vorige week dat 't terug beter gaat met de beentjes. :-D
Alst meezit ga ik ook me, is da opt strand bollen? Vandeweek nachten dus nog niet veel gereden. Mss morgen halfweg het werk fietsen en dan carpool, tis een begin hé :p
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

VTom wrote:Zaterdag mooi ritje gedaan in Zwalm, en ja hoor was voldaan na 50 km #-o

Volgend weekend zal het Merchtem worden voor mij op zondag, met het fietsje naar ginder en terug zal dit goed zijn voor een 70 tal km's. :bounce:
+1 wel met de auto naar daar, dan kan ik nog douchen. Om welk uur daar?
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

vdvalain wrote:Ik zal ook aanwezig zijn in merchtem en tom welk uur vertrek jij met de fiets naar daar anders kom ik u tegen
Had anders op zaterdag met Stijn een rit gedaan op de baan maar aangezien ze regen voorspellen zal het zondag waarschijnlijk toch Merchtem worden.
Denk zo tegen een uur of 8 te vertrekken, op een kwartiertje zijn we daar he. Bevestig nog wel.

@ sissen: Ik ga met de fiets tot daar, toch merciekes voor het voorstel ! :wink:
Gun*666
Mountainbiker

Post by Gun*666 »

Ik zal zaterdag Brussel - Opwijk willen rijden (baanrit)als het weer het toelaat .Als iemand zin heeft om me te vervoegen ik ben nog alleen .... Zondag zou ik ook naar Merchtem willen gaan met de fiets maar zou wel vroeger willen starten, moet nog naar de west-vlaanders daarna #-o we zien wel ...
VTom
Mountainbiker

Post by VTom »

Gun*666 wrote:Ik zal zaterdag Brussel - Opwijk willen rijden (baanrit)als het weer het toelaat .Als iemand zin heeft om me te vervoegen ik ben nog alleen .... Zondag zou ik ook naar Merchtem willen gaan met de fiets maar zou wel vroeger willen starten, moet nog naar de west-vlaanders daarna #-o we zien wel ...
Ik ging normaal met Stijn die baanrit doen maar aangezien ze regen voorspellen vrees ik dat het Merchtem zal worden op zondag.
Wacht nog even de weersverwachtingen af, is tenslotte nog maar dinsdag hé
vdvalain
Mountainbiker

Post by vdvalain »

Ik had het anders ook graag eens geprobeerd in koksijde da ziet er ginder ferm uit , maar ginder geraken is natuurlijk wa anders he :cry:
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Voor wie naar Merchtem gaat, 8:15uur aan de inschrijving ok ?
Eagle Stijn
Mountainbiker

Post by Eagle Stijn »

erwin.91 wrote:Voor wie naar Merchtem gaat, 8:15uur aan de inschrijving ok ?
Prima, zal er zijn als de beentjes nog ok zijn :oops:
Ga morgen Brussel-Opwijk met de koersvelo gaan bollen.
erwin.91
Mountainbiker

Post by erwin.91 »

Eagle Stijn wrote:
erwin.91 wrote:Voor wie naar Merchtem gaat, 8:15uur aan de inschrijving ok ?
Prima, zal er zijn als de beentjes nog ok zijn :oops:
Ga morgen Brussel-Opwijk met de koersvelo gaan bollen.

:oops: Op laatste moment verandering van planning,en heb ik beslist om toch naar Koksijde te gaan, en als er nu een stukske strand in zit ben ik weer een ervaring rijker.
TimDC
Mountainbiker

Post by TimDC »

Ik ga niet biken dit weekend, ik zal me te hard moeten haasten om op tijd terug te zijn. Geen zin in nu. Zal wel gaan lopen dat is ook goed voor de fysiek.
Post Reply