Alst meezit ga ik ook me, is da opt strand bollen? Vandeweek nachten dus nog niet veel gereden. Mss morgen halfweg het werk fietsen en dan carpool, tis een begin hé :pflaming_jakke wrote:Yes volgende week zondag mijn jaarlijks uitstap naar Koksijde !!svekken wrote:Als alles meezit ga ik zondag in Koksijde rijden...
![]()
![]()
Trouwens zaterdag was de max ... bevestiging van vorige week dat 't terug beter gaat met de beentjes.
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
-
Kvenlor
- Mountainbiker
Had anders op zaterdag met Stijn een rit gedaan op de baan maar aangezien ze regen voorspellen zal het zondag waarschijnlijk toch Merchtem worden.vdvalain wrote:Ik zal ook aanwezig zijn in merchtem en tom welk uur vertrek jij met de fiets naar daar anders kom ik u tegen
Denk zo tegen een uur of 8 te vertrekken, op een kwartiertje zijn we daar he. Bevestig nog wel.
@ sissen: Ik ga met de fiets tot daar, toch merciekes voor het voorstel !
Ik ging normaal met Stijn die baanrit doen maar aangezien ze regen voorspellen vrees ik dat het Merchtem zal worden op zondag.Gun*666 wrote:Ik zal zaterdag Brussel - Opwijk willen rijden (baanrit)als het weer het toelaat .Als iemand zin heeft om me te vervoegen ik ben nog alleen .... Zondag zou ik ook naar Merchtem willen gaan met de fiets maar zou wel vroeger willen starten, moet nog naar de west-vlaanders daarnawe zien wel ...
Wacht nog even de weersverwachtingen af, is tenslotte nog maar dinsdag hé
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Prima, zal er zijn als de beentjes nog ok zijnerwin.91 wrote:Voor wie naar Merchtem gaat, 8:15uur aan de inschrijving ok ?
Ga morgen Brussel-Opwijk met de koersvelo gaan bollen.
Eagle Stijn wrote:Prima, zal er zijn als de beentjes nog ok zijnerwin.91 wrote:Voor wie naar Merchtem gaat, 8:15uur aan de inschrijving ok ?![]()
Ga morgen Brussel-Opwijk met de koersvelo gaan bollen.