Dilsen-Stokkem

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Jolyrodger
Mountainbiker

Post by Jolyrodger »

Hebt ge u al de vraag gesteld of je wel magwerken in de bos.
Ze kunnen daar PV voor opstellen hoor, met eventuele herstelboetes tot gevolg! Uitkijken met die kettingzaag.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

Het is waar, tegenwoordig wordt je strenger gestraft als je een rotte boom weg doet dan een vitrine kapot slaat of iemand op straat aanval voor een gsm #-o
Ik ben vandaag daar geweest, en het leek alsof ze de grote stukken midden in de smalle strokjes achterlaten :evil:
Maar het is goed te doen, met een man of 5 om dingen aan de kant te trekken, toch is dit niet voldoend, want een paar dagen later zijn ze een stukje verder en het begint opnieuw :-?
Gewoon wachten dat die "vandalen" hun roofbouw afmaken en dan de schade meten .
Vos in de bossen
Mountainbiker

Vergeten:
is er iemand die vrijdag goesting heeft om in de namiddag 40 km in die bossen te rijden ???
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

morgen: 10 uur parking sparrendal :wink:
Vos in de bossen
Mountainbiker

Angelo. wrote:morgen: 10 uur parking sparrendal :wink:
Morgen 10.00 Z-GROUP :(
Een mens moet ook werken voor zijn bike hé....vandaag daar in de buurt van den Alro geweest waar ze aan het crossen zijn...een uitbreiding naar den Europalaan toe (nie slecht over een maand als het een beetje harder wordt).
marc c
Mountainbiker

Post by marc c »

wat schrok ik deze voormiddag :evil: gans het bos aan de driepaalnaar de kloten geholpen door de bosontginnig en dat mag allemaal zo maar van de groene jongens. het is gewoon schandaligen van dat stoppen in april , heeft dat wel zin want de dieren zijn toch al weg door zo'n verwoesting #-o
Angelo.
Mountainbiker

Post by Angelo. »

Hennig begaaid he maat
Vos in de bossen
Mountainbiker

Spookvanhetbos wrote:
Angelo. wrote:morgen: 10 uur parking sparrendal :wink:
Morgen 10.00 Z-GROUP :(
Een mens moet ook werken voor zijn bike hé....vandaag daar in de buurt van den Alro geweest waar ze aan het crossen zijn...een uitbreiding naar den Europalaan toe (nie slecht over een maand als het een beetje harder wordt).
Grrrrrr....toen ik vandaag langs daar reedt, zag ik nummers op bomen en rooie lijnen :evil: dat wil zeggen dat daar ook binnenkort een georganiseerde chaos gaat gebeuren...waar zullen we nog kunnen fietsen ??? Allen naar de Litzberg zeker ???? Daar is het voorlopig "veilig"....na de ravage van vorig jaar.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Na de middag 45 km in die bossen gereden (the classic round)....schitterend weer, bijna overal droog, nieuwe banden ingereden (Vredestein Black panter)....zeer goed in die omstandigheden :-)
A propos, richting As via de lange helling in het Dilserbos, heeft iemand een uitkijk jagers hut in de fik gestoken :-D damagnie [-X
Iemand van 't forum misschien :wink:
Ikke was het niet, want ik rook niet en aldus heb ik geen lucifers of aansteker bij....de reeën waren content :bounce: :bounce: :bounce:
saiko
Test team

Post by saiko »

ah :) blij dat ge content zijt met de black panters. Ik heb mijn afgelopen zondag ook gebruikt op de tourtocht van Overpelt.
Ik vind ze zalig bollen als het droog is.
Post Reply