12/13-01-08 Kemmel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Forever
Mountainbiker

Post by Forever »

Lichterveldenaere wrote:
Cube med e Volbeat up wrote:Slechts één minpuntje voor mij: op sommige stukken gewoon te veel deelnemers, waardoor je ofwel te voet moest, ofwel te veel risico's moest nemen

En aan wie naar Wolfsdonk wil: doen! Supertocht!
Eén oplossing: zaterdag rijden. (en zondag naar het ondergewaardeerde Zarren :wink: ). Eigenlijk niet te vatten, in twee uur op zondag passeert bijna dubbel zoveel volk als op 5.30 uur op zaterdag. Daarom alleen rijd ik hem de zaterdag.

En wat Wolfsdonk betreft, een aanrader voor wie eens een andere streek wil doen. :-D
Wat een luxeprobleem, teveel deelnemers op zondagmorgen.
Dit is gemakkelijk op te lossen denk ik, gewoon op één dag inrichten (vb Zaterdag).
Zo zijn de deelnemers gespreid over een groot aantal uren.
Medewerkers moeten zo maar één dag meer in de weer zijn.
Waarom niet aansluiten bij de Bel tochten, de tocht heeft intussen zo'n reputatie opgebouwd dat succes verzekerd is.
En financieel zal er ook goed geboerd worden, want dan heb géén WBV die wegloopt met een groot stuk van de koek.
Cube med e Volbeat up
Mountainbiker

Post by Cube med e Volbeat up »

Wegens werkverplichtingen kan ik enkel op zondag rijden (jammer, maar helaas, zowat elke zaterdag is voor mij bezet). En als mijn kompanen dan liever Kemmel rijden dan Zarren, dan is de keuze snel gemaakt. Bij het mountainbiken, is voor mij het sociale aspect tijdens en na de tocht minstens even belangrijk als het fietsen an sich. Dus noem mij een mietje, maar alleen ga ik niet naar een tocht. Daarbij, ik heb het een minpuntje genoemd, geen onoverkomelijk probleem.
kodokadé
Mountainbiker

Post by kodokadé »

De link naar de filmpjes van de zondag staan op onze site www.vttkemmel.be.
Post Reply