Heb een auto te koop en nu komt er deze namiddag iemand kijken
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Ik heb ook mijn plannen moeten veranderen, ik ga deze namiddag hier in Dendermonde een ritje moeten maken.
ik ben geweest!
kheb opt einde alleen een stuk geskipt en rechtsreeks naar huis gereden
twas nog plezant , niet zoveeel stukken op de dijkenlandroute , en de modder viel ook reuze mee..
niet de volledige tocht gereden omdat ik morgen een zware training heb , en ik wou nog wa fit blijven voor morgen :)
kheb opt einde alleen een stuk geskipt en rechtsreeks naar huis gereden
twas nog plezant , niet zoveeel stukken op de dijkenlandroute , en de modder viel ook reuze mee..
niet de volledige tocht gereden omdat ik morgen een zware training heb , en ik wou nog wa fit blijven voor morgen :)
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Ik en Blade gaan morgen ook naar Verrebroeck
hebben rond 8 uur afgesproken. Terug zoals vorige week afspreken op parking van Zetels De Man om 8u10.........voor de geïnteresseerden 
jo EagleEagle wrote:Ik en Blade gaan morgen ook naar Verrebroeckhebben rond 8 uur afgesproken. Terug zoals vorige week afspreken op parking van Zetels De Man om 8u10.........voor de geïnteresseerden
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
rij morgen de ros beiaard route met dat weer van de afgelopen dagen en weer ziek geweest te zijn. Nog niet volledig tiptop zenne 
- crash biker
- Mountainbiker
Post by crash biker »
Wegens da weer..., hebben wij die deze morgen ook gereden.laagvlieger wrote:rij morgen de ros beiaard route met dat weer van de afgelopen dagen .....
awel mannen jullie hadden ongelijk wij hebben een mooie tt gereden in Verrebroek kmoen zeggen dat het er ginder prima bij lag ondanks het weer al stond er wel hééél veel wind ik was dan ook blij als we in de bossen van de Klinge aankwawen we hebben een 45 km gereden tegen 21.65 gem.
Volgende week met zen allen naar Grembergen......
Volgende week met zen allen naar Grembergen......
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Seg eens een vraagje ...
Binnenkort ga ik me eens een nieuw fietske aanschaffen, wie gaat er naar welke fietsenwinkel hier in de buurt ?
Binnenkort ga ik me eens een nieuw fietske aanschaffen, wie gaat er naar welke fietsenwinkel hier in de buurt ?
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Vanmorgen groot stuk ros beiaard route gereden omdat ik da gisteren niet heb gedaan 45km heb ik gereden en een gem van 26.5. Niet slecht denk ik zeker met die wind ,die soms in het voordeel blies maar op de dijk van baasrode naar dendermonde toch ferm in mijn gezicht blies
Zaterdag zeker en vast(als ik weer niet ziek word)naar stekene
Zaterdag zeker en vast(als ik weer niet ziek word)naar stekene