Lol was niet de bedoeling, heb waarschijnlijk javascript linking vergeten te verwijderen... damnJorisErmens wrote:site werkt wel, nie slechtKatanga wrote:Ik ben full time informaticus (programmeur, helpdesk, netwerkbeheerder) in WSF Horeca in Brussel.
Daarnaast heb ik ook nog een bijberoep met een kameraad in de verkoop van programma's, websites en computers => www.blacklemon.be (voorlopig maakt de site een conversie door, dus niet bereikbaar)
Beroep
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
-
pctunner01
- Mountainbiker
Post by pctunner01 »
ik zit op school voor laatste jaar normaal als autotechnieker,en tussen de uren uitslapen he
- Den Tempst Stijn
- Mountainbiker
Post by Den Tempst Stijn »
Operations engineer bij de Nato Pipelines (veel te lang om uit te leggen) Ik ga liever biken (hoe vettiger hoe prettiger, alleen veel kuiswerk achteraf)
- geitenboer
- Mountainbiker
Post by geitenboer »
En wat moet je kunnen ? Welke uren/loon ?maltje wrote:Hier ff melden
Vaillant is dringend opzoek naar techniekers.
Opleiding voorzien.
Maak mijn job iets lichter en SOLICITEER!
Hoe technischer bent hoe beter natuurlijk,maar mij hadden ze gezegd dat je enkel de wet van ohm moet kennen(de rest wordt aangeleerd)geitenboer wrote:En wat moet je kunnen ? Welke uren/loon ?maltje wrote:Hier ff melden
Vaillant is dringend opzoek naar techniekers.
Opleiding voorzien.
Maak mijn job iets lichter en SOLICITEER!
Uurloon is bespreekbaar,ga ik hier niet te grabbel gooien.
Winter is het meer werken dan in de zomer.
JE krijgt ongeveer 8 klanten per dag die je moet afwerken,dus het kan altijd eens een lange dag worden.
Alles boven 9u30 dat je van huis bent zijn overuren die je mag opnemen.