Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Kheb vorige week donderdag mijn visa-nr. doorgegeven aan Heerlen, en nu is mijn geld nog niet van mijn visalimiet, kvind dat toch wel traag en aan mijn visalimiet ligt het niet. Hij heeft ook nog niet gebeld dat er problemen zijn, dus ik vind het nogal raar :roll:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Ik heb dat nooit in de gaten gehouden. Toen ik op het eind van de maand op mijn rekening keek, zag ik dat Visa het geld had afgehaald. Ondertussen had ik de fiets al 3 weken.
Als je Visa nog actief is (op de bank na te vragen) en het nummer is juist komt alles wel in orde. Als je fiets klaar is en Peter heeft een verkeerd nummer zal je het wel onmiddelijk horen.
Last edited by SusXT on Thu 31 May 2007 21:59, edited 1 time in total.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Ja, maar normaal gezien zie ik op homebanking dat direct als er geld is afgehaald. Maar ik zal wel zien zeker, misschien gaat het er maar af als hij effectief geleverd is :-)
board
Mountainbiker

Post by board »

board wrote:Ze hadden geen alternatief voor den xc5, op de rest was ook dezelfde wachttijd.
Maar de knoop is doorgehakt!
Ik gaan er op wachten al ist ni simpel.
Maar waarschijnlijk gaan die 3 maand voorbij vliegen, hoop ik :roll:
Nu nog effe laten weten dak hem ni annuleer!

Ik had gezegd dat ik er op zou wachten. :roll:
Maar der heeft zich iets voorgedaan tijdens mijn bezoek aan barracuda vant weekend.
Was zeker ni geplant, maar dit kon ik niet laten liggen!
Nen mosquito F-lite 5 2006 in uitverkoop!

Fotoke's komen in showroom.
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

Dan zal je wel een koopje hebben gedaan. Veel succes er mee. (En vergeet die Canyon niet te annuleren :wink: )

Ik heb ondertussen eens een boos mailtje gestuurd via Canyon naar RockShox. Ben al meer dan 3 maanden aan het wachten op een demper die onder garantie vervangen wordt. Ze hebben wat goed te maken. Ik heb me deze keer eens naar RockShox gericht, maar als die niet vlug iets ondernemen zal Canyon dat moeten doen als ze service willen geven.
Last edited by SusXT on Tue 05 Jun 2007 08:19, edited 1 time in total.
Hubertje
Mountainbiker

Post by Hubertje »

en tis eens geen canyon
(nooit gedacht dat ik dat ging zeggen int canyon topic) :lol:
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

SusXT wrote:Dan zal je wel een koopje hebben gedaan. Veel succes er mee. (En vergeet die Canyon niet te annuleren :wink: )

Ik heb ondertussen eens een boos mailtje gestuurd via Canyon naar RockShox. Ben al meer dan 3 maanden aan het wachten op een demper die onder garantie vervangen wordt. Ze hebben wat goed te maken. Ik heb me deze keer eens naar RockShox gericht, maar als die niet vlug iets ondernemen zal Canyon dat moeten doen als ze service willen geven.
Ondertussen bericht gekregen van Canyon dat RS als tegemoetkoming een MC 3R demper met bediening op het stuur gaat bezorgen. Nu had ik een MC 3.3 (eentje zonder bediening op 't stuur). Hopelijk komen ze deze keer hun belofte na. [-o<
SusXT
Mountainbiker

Post by SusXT »

De RC met een veerweg van 85 mm kan geproduceerd worden. Ik heb de testfiets gezien in Heerlen. De RC7, een knap fietske. De kleur heeft veel weg van het Specialized-rood.

Ondertussen ook een nieuwe demper gekregen. Canyon heeft 'm gemonteerd. Ze hebben het goed gemaakt bij RockShox. Ik heb een model met bediening op 't stuur. Alleen een paar krassen aan de bovenkant, 100% nieuw is hij dus niet volgens mij, maar hij zal z'n werk wel doen. Ik vind 'm in anti-pomp nogal stroef en moeilijk te regelen, maar laten we 'm maar eens eerst inrijden. Daarna volgt het definitieve oordeel.
Simp
Mountainbiker

Post by Simp »

Wat kwam er hier vandaag toe?

Een janettenvelo!:drunk:

Image

Image

Image
formax
Mountainbiker

Post by formax »

Post liever foto's van als 'em ineen zit! :-D