Jou prestaties van de dag ( qua biking :) )
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- Josy
- Mountainbiker
extreem niet! maar 4H aan één stuk,en dan nog in een 'bergachtige' streek, je moet het maar doen hé. enkel voor kampioenen.N I C K wrote:Zo extreem zijn die gemiddeldes niet.
Maar er is natuurlijk wel een verschil dat je alles geeft of dat je aan het trainen bent.
Als onze beste ghost rides on 4uur met 35km/u aan een hartslag van 150 rijdt moet hij dringend eens wedstrijdjes komen meedoen.
- MARTINI
- Mountainbiker
ja zo denk ik er ook over!ghost rides on wrote:dat wil ik niet zeggen. maar bergaf gaat ge wel veel sneller waardoor het gemiddelde naar boven trekt. 2zondag terug baanrit van 98km met 28.9 gemiddeld. zaten enkele hellingen van 16% in. maar je meot denken dat je ook terug naar beneden moet. en dat gebeurde dikwijls tegen 50-60.
- Josy
- Mountainbiker
discussie gesloten! we hebben hier met twee kampioenen te maken!martini wrote:ja zo denk ik er ook over!ghost rides on wrote:dat wil ik niet zeggen. maar bergaf gaat ge wel veel sneller waardoor het gemiddelde naar boven trekt. 2zondag terug baanrit van 98km met 28.9 gemiddeld. zaten enkele hellingen van 16% in. maar je meot denken dat je ook terug naar beneden moet. en dat gebeurde dikwijls tegen 50-60.