Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Voor mij zal het niets worden,andere verplichtingen...en ze geven toch regen dus kan het geen kwaad!!
Het mag eens gaan veranderen ze dat kloteweer in Belgie!! Da we maar snel een maand of 3 later zijn,dan zal het toch al iets beters zijn hé!!
Het mag eens gaan veranderen ze dat kloteweer in Belgie!! Da we maar snel een maand of 3 later zijn,dan zal het toch al iets beters zijn hé!!
Ik ga mee naar Sint-Gillis-Waas op Zaterdag.svekken wrote:+1flaming_jakke wrote:Voor mij wordt het volgend weekend eveneens Sint-Gillis-Waas maar helaas wel zaterdag. Zondag moet ik 's middags op feestje zijnEagle Stijn wrote: Voor mij ook volgende zondag Sint-Gillis-Waas.
Moet zaterdagavond weg, voor Kluisbergen gaat dat niet goedkomen
.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Wechelderzande zie ik zeker zitten ! Als ik de affiche bekeek voelde ik me plots al een stuk beterTimDC wrote:Voor volgende week zondag de 23ste weet ik ook wel al waar naartoe. Dan is er de TT In Wechelderzande. Was vorig jaar heel knap, @VTom, geen ruzie maken met Madrista666 zoals vorig jaar hé
PS heeft er niemand zin zijn mtb om te bouwen naar sidecar ... zo kan ik toch een TT "mee"rijden dit weekend

Deze ging vorig jaar over het cyclocross parcour , was inderdaad een mooie rit.TimDC wrote:Voor volgende week zondag de 23ste weet ik ook wel al waar naartoe. Dan is er de TT In Wechelderzande. Was vorig jaar heel knap, @VTom, geen ruzie maken met Madrista666 zoals vorig jaar hé
Nog een laatse oproep voor Kluisbergen deze zondag
Ook op agenda : 30 jan. Huldenberg ook een prachtige tocht met de nodige hm.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Huldenberg is een zeer goed idee. Normaal ga ik meeGun*666 wrote:Deze ging vorig jaar over het cyclocross parcour , was inderdaad een mooie rit.TimDC wrote:Voor volgende week zondag de 23ste weet ik ook wel al waar naartoe. Dan is er de TT In Wechelderzande. Was vorig jaar heel knap, @VTom, geen ruzie maken met Madrista666 zoals vorig jaar hé
Nog een laatse oproep voor Kluisbergen deze zondag![]()
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Als ik dit weekend ga rijden is het zondagGun*666 wrote:Deze ging vorig jaar over het cyclocross parcour , was inderdaad een mooie rit.TimDC wrote:Voor volgende week zondag de 23ste weet ik ook wel al waar naartoe. Dan is er de TT In Wechelderzande. Was vorig jaar heel knap, @VTom, geen ruzie maken met Madrista666 zoals vorig jaar hé
Nog een laatse oproep voor Kluisbergen deze zondag![]()
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Op 4min45 en 7min 50sec zie je 2 zotte bikers het heuvelland trotseren in de storm. Volgens mij hadden zie die filmer van dienst getrakteerd !!
Ik zelf zat toen missch al lekker onder de douche aangezien ik "maar" de 45gedaan heb met kleine "800"hm toch