Plannen voor het rijden is momenteel moeilijk. De jongste dochter is met laatste lootjes van rijlessen bezig. Dat wil dus zeggen tot eind oktober zo veel mogelijk met haar de baan op. Fietsen valt dan op die momenten dat ze eens niet kan. Vanaf begin oktober begint haar school in Gent en mogelijk biedt dat iets meer mogelijkheden. Vaak is dat op onooglijke momenen. Verleden zondag bvb van 7 tot 9.30h. Zo wie zo loop ik weer veel op de paadjes momenteel. Na het rijden met de dochter heb ik nog een klein uurtje voor de zon ondergaat.
We hebben ons deze zomer ook een mobilhome gekocht waardoor natuurlijk mijn madam ook haar reisplannen heeft en dus ook de weekeinden al snel ingenomen worden. Ne mens moet gewoon meer vrije tijd hebben hé. wij moeten te veel schipperen om zelfs alles wat we willen gedaan te krijgen. Luxeproblemen gelukkig. Andersom zou erger zijn.
vandaag weer wat km afgelegd en het lag er goed bij.er was ook veel volk aanwezig en heb zelfs een babbeltje gemaakt met iemand die daar helpt om alles te preparen
gr christof
Hey allemaal ik ben een beginnende biker van Tongerlo en passeer dus wel eens door opitter "Glimburger bos" ligt er inderdaad goed bij en heeft enkele mooie tracks
Ik zoek eigenlijk nog iemand of meerdere die hier in de buurt (opitter, neerglabbeek, opoeteren, rotem, ...) gaan fietsen en met wie ik eventueel eens kan meegaan? want alleen is maar alleen.
Vanavond om 5 u ben ik te vinden in opitter bos
Zullen er met paar man gaan rijden dus iedereen die graag wat uitleg wil kan gerust komen je zult ons wel zien
En ik zit maar oefen-auto-rondjes te rijden met onze dochter
Maar dat zal ook wel weer overgaan en dan ben ik weer van de partij. Ik kan niet altijd in de bos zitten hé... ( Wel goed verborgen voor de boze jager )
Kenzonator wrote:Vanavond om 5 u ben ik te vinden in opitter bos
Zullen er met paar man gaan rijden dus iedereen die graag wat uitleg wil kan gerust komen je zult ons wel zien