opitterbos trackjes

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Vos in de bossen
Mountainbiker

Post by Vos in de bossen »

:-$
nie te hard roepen, meneer de jager luister mee... :lol:
Wanneer rijd ge daar in de buurt ??? Zou graag een keer mee gaan...
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

Plannen voor het rijden is momenteel moeilijk. De jongste dochter is met laatste lootjes van rijlessen bezig. Dat wil dus zeggen tot eind oktober zo veel mogelijk met haar de baan op. Fietsen valt dan op die momenten dat ze eens niet kan. Vanaf begin oktober begint haar school in Gent en mogelijk biedt dat iets meer mogelijkheden. Vaak is dat op onooglijke momenen. Verleden zondag bvb van 7 tot 9.30h. Zo wie zo loop ik weer veel op de paadjes momenteel. Na het rijden met de dochter heb ik nog een klein uurtje voor de zon ondergaat.

We hebben ons deze zomer ook een mobilhome gekocht waardoor natuurlijk mijn madam ook haar reisplannen heeft en dus ook de weekeinden al snel ingenomen worden. Ne mens moet gewoon meer vrije tijd hebben hé. wij moeten te veel schipperen om zelfs alles wat we willen gedaan te krijgen. Luxeproblemen gelukkig. Andersom zou erger zijn.
jimbo_bree
Mountainbiker

Glimburger ga je eens mee

Post by jimbo_bree »

Hoi Glimburger,

ik ga regelmatig op je paadjes fietsen...
Meestal op dinsdag en donderdagavond.

Heb je niet eens zin om mee te gaan en ons alle paadjes eens uit de doeken te doen?

Rond 18h30 vertrekken aan kerk in Opitter?

Als er nog iemand mee wil?
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

ik zou ook wel eens meewillen
ik kom trouwens ook van bree :wink:
morgenmiddag ga ik nog eens wat fietsen in oppiter
spritser
Mountainbiker

Post by spritser »

vandaag weer wat km afgelegd en het lag er goed bij.er was ook veel volk aanwezig en heb zelfs een babbeltje gemaakt met iemand die daar helpt om alles te preparen :wink:
gr christof
bakkie
Mountainbiker

Post by bakkie »

Hey allemaal ik ben een beginnende biker van Tongerlo en passeer dus wel eens door opitter "Glimburger bos" ligt er inderdaad goed bij en heeft enkele mooie tracks :wink:

Ik zoek eigenlijk nog iemand of meerdere die hier in de buurt (opitter, neerglabbeek, opoeteren, rotem, ...) gaan fietsen en met wie ik eventueel eens kan meegaan? want alleen is maar alleen.
leurs jo
Mountainbiker

itterbos trakjes

Post by leurs jo »

wij vertrekken iedere zondag om 9u in het solterveld ( op de wijk ) in opitter, iedereen mag mee hoe meer zielen hoe meer vreugde. :wink:
Kenzonator
Mountainbiker

Post by Kenzonator »

Vanavond om 5 u ben ik te vinden in opitter bos
Zullen er met paar man gaan rijden dus iedereen die graag wat uitleg wil kan gerust komen je zult ons wel zien
glimburger
Mountainbiker

Post by glimburger »

En ik zit maar oefen-auto-rondjes te rijden met onze dochter :(

Maar dat zal ook wel weer overgaan en dan ben ik weer van de partij. Ik kan niet altijd in de bos zitten hé... ( Wel goed verborgen voor de boze jager :P )
der jan
Mountainbiker
Location: heb gene bike heb ne crossfiets (colnago) en ne koersvelo( Wilier)

Post by der jan »

Kenzonator wrote:Vanavond om 5 u ben ik te vinden in opitter bos
Zullen er met paar man gaan rijden dus iedereen die graag wat uitleg wil kan gerust komen je zult ons wel zien
ik heb u niet gezien :-D heb er toch effe rondgetuft
Post Reply