Nog een filmpje:
HOUFFALIZE 2010
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
-
De Janssens
- Mountainbiker
Re: WereldBeker Houffalize
Prachtig filmke hoor !!!Simpson wrote:Volgende week uitgebreid verslag van de wereldbeker-manche in Houffalize op Sporza.
Wat betreft 't parcours : het wordt inderdaad steeds korter , de klimmen steeds korter (behalve de startklim dan, vind ik persoonlijk) maar qua techniek blijft 't steeds leuk .
Van zaterdag tijdens de open wedstrijd Fun B heb ik een filmpje gemaakt met mijn helmcam , helaas was mijn té kleine geheugenkaart al vol na één ronde maar toch genoeg om een idee te krijgen .
Niet letten op mijn conditie want ik heb me toch geamuseerd en weet nu dat ik moet werken aan 't klimmen en een dieet
Ohja , de link : http://vholdr.com/node/84587
Re: WereldBeker Houffalize
voor mij geld hetzelfde. het filmpje heeft mij ook overtuigd om mee te doen volgend jaar. zal wel nog wat werken worden aan de techniek en de conditie.koenvools wrote:Prachtig filmke hoor !!!Simpson wrote:Volgende week uitgebreid verslag van de wereldbeker-manche in Houffalize op Sporza.
Wat betreft 't parcours : het wordt inderdaad steeds korter , de klimmen steeds korter (behalve de startklim dan, vind ik persoonlijk) maar qua techniek blijft 't steeds leuk .
Van zaterdag tijdens de open wedstrijd Fun B heb ik een filmpje gemaakt met mijn helmcam , helaas was mijn té kleine geheugenkaart al vol na één ronde maar toch genoeg om een idee te krijgen .
Niet letten op mijn conditie want ik heb me toch geamuseerd en weet nu dat ik moet werken aan 't klimmen en een dieet
Ohja , de link : http://vholdr.com/node/84587Jouw 20 minuten afzien tijdens die eerste ronde heeft mij doen besluiten om ook eens mee te doen in 2011. Het grote voordeel is dat ik nu nog een jaar tijd heb om wat aan de conditie te doen, want die is nu niet denderend
Maar ja, zo heb ik tenminste een doel voor ogen hé