wel ik zal het aan stijn eens vragenGun*666 wrote:IK denk toch dat ik naar Verrebroeck ga door de bossen van De Klinge gaan toeren is altijd leuk![]()
Zeg Blade da ligt juist naast Sint-Gillis-Waas dus even ver als zondag zelleEn ik heb de 29 ste nog mor den bloso van Hamme gereden en eerlijk gezecht ni veel goesting voor, toch wa teveel moor daar op dit ogenblik
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Zal voor mij van de week niets worden, zit thuis van het werk weer buikgriep
Heb het nog maar op nieuwjaar gehad 
tja laagvlieger bij ons in ons huiske hangt het al een tijdje binnen
maar krijg het maar buiten
maar ja 1e zal u graag zien
uw WC
zeg Daaf jongen ik werk elke zaterdag dus eee voor een goeie conditie
trainen en afzien
en goe zweten
neenee jong als het niet gaat jong spijtig
maar ge weet als ge graag nog ne keer meerijd 
deal
van zodra ik ergens een gaatje vind gaan we zeker nog eens den boel op stelten zetten
kwerk van 7 tot 17 's zaterdags dus veel biken is er dan ni meer bij (of kmoet een grote 'faar' op mijne vilo zetten
)
en nu de komende weken met die brunchen allemaal
tegen 11.30 verzamelen geblazen ja das geen uur om daarvoor nog te gaan biken.
het is maar van om 9u klaar en dan moete om 11u ten laatste thuis zijn om u nog iet of wa toonbaar te maken
mission impossible toch
van zodra ik ergens een gaatje vind gaan we zeker nog eens den boel op stelten zetten
kwerk van 7 tot 17 's zaterdags dus veel biken is er dan ni meer bij (of kmoet een grote 'faar' op mijne vilo zetten
en nu de komende weken met die brunchen allemaal
het is maar van om 9u klaar en dan moete om 11u ten laatste thuis zijn om u nog iet of wa toonbaar te maken
mission impossible toch