Je haar...?Ridley Rijder wrote:Er is geen enkel deel van mijn lichaam dat nog niet gebloed heeft. Allé, jawel 1... raad maar eens welk dat zou kunnen zijn![]()
De eerste valpartij
Hoe kan je het beste klimmen en dalen, bochten nemen, kleine handigheidjes, ....
Dat heeft al in het bloed gezeten, en een deel van mij hoofdhuid in ook al geschaafd geweest. (overkop gegaan met een go kart)Mister T. wrote:Je haar...?Ridley Rijder wrote:Er is geen enkel deel van mijn lichaam dat nog niet gebloed heeft. Allé, jawel 1... raad maar eens welk dat zou kunnen zijn![]()
wat zou het kunnen zijn??
-
Barracuda
- Mountainbiker
eerste val was op men 12 jaar ofzo.. probere de stoere vent uit te hange en een wheelie-ke trekke... dus ik trek gelijk ne zot aan men stuur en men stuur kwam goe omhoog... alleen kwam de rest nie echt mee. Dusja volledig stuurloos tege de grond gegaan me men stuur nog in men hande
Gevolg: wa schaafwondjes
ergste val was toen ik vant werk terug naar huis reed en men voorwiel plotseling (weet nog steeds niet waarom) blokeerde, ikke over men stuur en met men schouder tege zo'n betone paaltje, resultaat gebroke sleutelbeen, fameuse kap in men bovelip, gekneusde pols en verschillende schaafwonde. Heb toen wel geluk gehad, 5 cm meer naar rechts en ik was met mene bol tege da paaltje gegaan :/
gelukkig was et wel allemaal op de verzekering vant werk
Nu heb ik voorlopig (hart vasthouden) nog niks tege gekome tijdens het mountainbike. Enkel vorige week een redelijk grote steen met men achterwiel gepakt in een afdaling waardoor den achterkant omhoog schoot en den hele velo naar alle kante begon te slingere. Gelukkig de fiets terug onder controle gekrege na een meterke of 6-7 en rustig verder gefietst :)
Gevolg: wa schaafwondjes
ergste val was toen ik vant werk terug naar huis reed en men voorwiel plotseling (weet nog steeds niet waarom) blokeerde, ikke over men stuur en met men schouder tege zo'n betone paaltje, resultaat gebroke sleutelbeen, fameuse kap in men bovelip, gekneusde pols en verschillende schaafwonde. Heb toen wel geluk gehad, 5 cm meer naar rechts en ik was met mene bol tege da paaltje gegaan :/
gelukkig was et wel allemaal op de verzekering vant werk
Nu heb ik voorlopig (hart vasthouden) nog niks tege gekome tijdens het mountainbike. Enkel vorige week een redelijk grote steen met men achterwiel gepakt in een afdaling waardoor den achterkant omhoog schoot en den hele velo naar alle kante begon te slingere. Gelukkig de fiets terug onder controle gekrege na een meterke of 6-7 en rustig verder gefietst :)
- BramDR
- Mountainbiker
- Location: niner air 9 raw, cannondale taurine, ridley noah team, Ridley helium, wtp justice, scott voltage v
mijn ergste moet met de bmx geweest zijn
was op het bmx parcours van aarschot aan het rijden voor de eerste keer
en wou iets proberen : had ik beter niet gedaan
(voor wie het parcours kent de eerste jump ) toen ik die jump nam ( bestaat uit 2 stukken 1 om te jumpen 1 om te landen ) kwam ik in 'de lucht ' ineens zonder bmx te zitten , gelukkig niks blijvend
was op het bmx parcours van aarschot aan het rijden voor de eerste keer
en wou iets proberen : had ik beter niet gedaan
(voor wie het parcours kent de eerste jump ) toen ik die jump nam ( bestaat uit 2 stukken 1 om te jumpen 1 om te landen ) kwam ik in 'de lucht ' ineens zonder bmx te zitten , gelukkig niks blijvend
Heb er al zwaar zien vallen maar weet nu dat een ongeluk in een klein hoekje ligt en spijtig genoeg is het bij men vader . Hij was aan het fietsen naast het kanaal en ze hadden net de bomen gesnoeid resultaat tak in zijn wiel en overkop . Resultaat gezicht op drie plaatsen gebroken twee grote sneden en zijn nek gebroken ,moet nu vier maanden rond lopen met een ijzeren stel in zijn hoofd geboord .