Ratata,en dan 's anderendaags weeral kotsen zoals 2 jaar geleden??
In vorm zandbijterke?
Grand Raid Christalp
Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
Ik ben altijd in form om uit te gaan hé maat, tis da fietsen dat dan juist iets moeilijker is den volgende dag !!!
Dat kotsen, ja jong, dat is te wijten aan die hoogte daar hé. Mijn lichaam dat heel het jaar door op zeeniveau functioneert kan daar precies niet goed tegen hé. Het is daarom dat ik elk jaar terug ga naar ginder !!!!
Hopelijk kan ik dit jaar mijn doelstelling eens bereiken . . . arriveren binnen de 9u ????? En anders heb ik weeral een goei reden om terug te komen in 2005 . . .
Ratata, here we come . . .
Dat kotsen, ja jong, dat is te wijten aan die hoogte daar hé. Mijn lichaam dat heel het jaar door op zeeniveau functioneert kan daar precies niet goed tegen hé. Het is daarom dat ik elk jaar terug ga naar ginder !!!!
Hopelijk kan ik dit jaar mijn doelstelling eens bereiken . . . arriveren binnen de 9u ????? En anders heb ik weeral een goei reden om terug te komen in 2005 . . .
om te kotsen , sebiet ligt daar ne ganse berg kots :colors: :colors: :colors:Zandbijterke wrote:Ik ben altijd in form om uit te gaan hé maat, tis da fietsen dat dan juist iets moeilijker is den volgende dag !!!
. .
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
Das die verrassing waarvan Eugène een tijdje geleden over gesproken heeft . . . Pas de Lona is weeral hoger geworden !!! Elk jaar komt daar een paar cetimeter bij . . .
Tis niet mijn schuld hé, tis da Zwitsers bier da zo raar smaakt. Als ge in de Nelson Pub een pint besteld krijgt ge daar ineens nen halve liter voor uwe neus geschoteld . . .
Tis niet mijn schuld hé, tis da Zwitsers bier da zo raar smaakt. Als ge in de Nelson Pub een pint besteld krijgt ge daar ineens nen halve liter voor uwe neus geschoteld . . .
- Pete Mudracer
- Mountainbiker
- Zandbijterke
- Mountainbiker
Post by Zandbijterke »
Je staat op het centrale rondpunt van Verbier met je aanzicht naar de bank, dat wil dus zeggen dat je met je rug naar die grote sportwinkel staat en dat het toerisme bureau aan uw rechterzijde ligt. Als je zo staat neem je de rechterstraat naast de bank en op 70meter bevindt zich aan uw rechterzijde de Pub Nelson. Dit is eigenlijk de straat die je moet inrijden zondagmorgen om in de straat van de startvakken te geraken.Pete Mudracer wrote:En die Nelson Pub, waar ligt die precies?
Ge ziet dat ik er mijne weg ken hé . . .
- phille
- Mountainbiker
OK tot zondag, rond 23h kunde mij er wel vindenZandbijterke wrote:Je staat op het centrale rondpunt van Verbier met je aanzicht naar de bank, dat wil dus zeggen dat je met je rug naar die grote sportwinkel staat en dat het toerisme bureau aan uw rechterzijde ligt. Als je zo staat neem je de rechterstraat naast de bank en op 70meter bevindt zich aan uw rechterzijde de Pub Nelson. Dit is eigenlijk de straat die je moet inrijden zondagmorgen om in de straat van de startvakken te geraken.Pete Mudracer wrote:En die Nelson Pub, waar ligt die precies?
Ge ziet dat ik er mijne weg ken hé . . .