Jammer want ik denk dat het een zeer mooie rit zal geweest zijn. Met wat geluk kan je morgen mee.TimDC wrote:Ik heb vandaag forfait moeten geven, al mijn gerief stond nochtans klaar en ik had er zin in. Een plotse koortsaanval gisteravond besliste daar anders over. Om 22u voelde ik nog niets, buiten mijn sinussen die al heel de week lastig doen. Heel de nacht liggen rillen van de koorts. Het zou geen goed idee geweest zijn om toch te gaan rijden.![]()
![]()
![]()
Goodfellas mountainbikefriends Dendermonde
Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Het was inderdaad een heel mooie rit maar wat een wind zeg pff, over de modder dan nog gezwegen ... maar toch overal zonder problemen kunnen doorrijden en oprijden . Toch besloten om de rit iets in te korten dat we een 56 km hadden en die bevatte de Monteberg, Scherpenberg, Rode berg, Zwarte berg, mont Kokereel, Mont de Boeschepe en de flank van de Mont des Cats en de kemmelberg die laatste heb ik 2 keer gedaan omdat de eerste keer bijna bovenaan mijn wiel vooraan uitschuifde en ik voet aan grond moest zettenflaming_jakke wrote:Jammer want ik denk dat het een zeer mooie rit zal geweest zijn. Met wat geluk kan je morgen mee.TimDC wrote:Ik heb vandaag forfait moeten geven, al mijn gerief stond nochtans klaar en ik had er zin in. Een plotse koortsaanval gisteravond besliste daar anders over. Om 22u voelde ik nog niets, buiten mijn sinussen die al heel de week lastig doen. Heel de nacht liggen rillen van de koorts. Het zou geen goed idee geweest zijn om toch te gaan rijden.![]()
![]()
![]()
Maar het voornaamste is dat we ons goed geammuzeerd hebben.
Op naar Kluisbergen volgende week
- Kristof Huyck
- Mountainbiker
Post by Kristof Huyck »
Ik ga ook meeerwin.91 wrote:Ik zal er ook zijn aan de Shellflaming_jakke wrote:8u10 aan Shell Grembergen ? Kunnen we starten tegen +- 8u30vdvalain wrote:Waar en welk uur bijeen komen
- laagvlieger
- Mountainbiker
Post by laagvlieger »
Ja vandaag eens mee geweest naar Kemmel, manmanman wat voelde ik mij slecht!!
Niets van kracht in de benen in de ploeterstukken, op de baan viel het nog mee maar heb wel één keer moeten stoppen op een stuk bergop op de baan . Denk da ik dat nog niet heb moeten doen in mijn fietscarriere,buiten vandaag dus!!
Een 1,5maand niet gereden laat dus duidelijk zijn sporen achter!! Bergop zal het al veel langer geweest zijn da ik nog eens gereden heb!!
Moet zeggen vond het wel wat overdreven was met de modder daar ze,dan durven ze gisteren op hun site nog schrijven da het parcours er goed bij ligt!!
Dan die verschrikkelijke windstoten en de toch wel soms harde regen maakten van deze tocht een kalvarietocht,nen kuurne brussel kuurne 2010 maar dan in z'n kemmelse versie
Ga nog wat trainen volgende week,hopend dat ik snel weer de oude ben!!
Niets van kracht in de benen in de ploeterstukken, op de baan viel het nog mee maar heb wel één keer moeten stoppen op een stuk bergop op de baan . Denk da ik dat nog niet heb moeten doen in mijn fietscarriere,buiten vandaag dus!!
Een 1,5maand niet gereden laat dus duidelijk zijn sporen achter!! Bergop zal het al veel langer geweest zijn da ik nog eens gereden heb!!
Moet zeggen vond het wel wat overdreven was met de modder daar ze,dan durven ze gisteren op hun site nog schrijven da het parcours er goed bij ligt!!
Dan die verschrikkelijke windstoten en de toch wel soms harde regen maakten van deze tocht een kalvarietocht,nen kuurne brussel kuurne 2010 maar dan in z'n kemmelse versie
Ga nog wat trainen volgende week,hopend dat ik snel weer de oude ben!!
- Eagle Stijn
- Mountainbiker
Post by Eagle Stijn »
Voor mij ook volgende zondag Sint-Gillis-Waas.blade wrote:jaja ze jongens, wij waren vandaag met 5man ze te hamme, en de 52km gedaan ze, en toch een 20 gemiddeld , das nie slecht he voor de oudere mannenik ga volgende week wel naar sint-gillis-waas, dus indien iemand anders ook
Moet zaterdagavond weg
- flaming_jakke
- Mountainbiker
Post by flaming_jakke »
Voor mij wordt het volgend weekend eveneens Sint-Gillis-Waas maar helaas wel zaterdag. Zondag moet ik 's middags op feestje zijnEagle Stijn wrote:Voor mij ook volgende zondag Sint-Gillis-Waas.blade wrote:jaja ze jongens, wij waren vandaag met 5man ze te hamme, en de 52km gedaan ze, en toch een 20 gemiddeld , das nie slecht he voor de oudere mannenik ga volgende week wel naar sint-gillis-waas, dus indien iemand anders ook
Moet zaterdagavond weg, voor Kluisbergen gaat dat niet goedkomen
.
- svekken
- Mountainbiker
+1flaming_jakke wrote:Voor mij wordt het volgend weekend eveneens Sint-Gillis-Waas maar helaas wel zaterdag. Zondag moet ik 's middags op feestje zijnEagle Stijn wrote:Voor mij ook volgende zondag Sint-Gillis-Waas.blade wrote:jaja ze jongens, wij waren vandaag met 5man ze te hamme, en de 52km gedaan ze, en toch een 20 gemiddeld , das nie slecht he voor de oudere mannenik ga volgende week wel naar sint-gillis-waas, dus indien iemand anders ook
Moet zaterdagavond weg, voor Kluisbergen gaat dat niet goedkomen
.