Overzicht 29er banden
Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik heb ook op aanraden de s-works fast track vooraan liggen, super bandje, rolt super licht! achteraan ligt er bij mij de s-works renegade op.
als het nog vettiger word komt er ook achteraan een fast track op.
- jakke-pompier
- Mountainbiker
Post by jakke-pompier »
het zelfde hier, volgens mij ook door de zelfde persoon aangeradenHans wynants wrote:ik heb ook op aanraden de s-works fast track vooraan liggen, super bandje, rolt super licht! achteraan ligt er bij mij de s-works renegade op.
Zou je die Fast Track ook omgekeerd kunnen leggen voor meer grip ?Hans wynants wrote:ik heb ook op aanraden de s-works fast track vooraan liggen, super bandje, rolt super licht! achteraan ligt er bij mij de s-works renegade op.
Er staat een richting aangeduid op de band, maar mocht je de band kunnen omdraaien dan zou je meer grip hebben vooraan. Is een beetje hetzelfde profiel als de Geax Saguara en deze kan je omdraaien...
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
als je deze zou omdraaien dan kan je deze het best achteraan omdraaien... vooran ga je hier weinig voordeel uit halen, enkel misschien ingraven in de bochten...MC Tim wrote:Zou je die Fast Track ook omgekeerd kunnen leggen voor meer grip ?Hans wynants wrote:ik heb ook op aanraden de s-works fast track vooraan liggen, super bandje, rolt super licht! achteraan ligt er bij mij de s-works renegade op.
Er staat een richting aangeduid op de band, maar mocht je de band kunnen omdraaien dan zou je meer grip hebben vooraan. Is een beetje hetzelfde profiel als de Geax Saguara en deze kan je omdraaien...
en ook de rolweerstand omhoog brengen...
- vannoli
- Mountainbiker
- Location: Specialized S-Works 29er &Niner Sir 9 & Ridley Noah
nu 2 weekends met de Bontrager 29.0 team issue gereden
duidelijk zomerband ,bolt zeer goed ,wel opletten in de bochten ,durven snel wegglijden
door de modder gaat het nog goed in poperinge door alle modder geraakt zelfs op de klimmetjes wel beetje wheelspin maar overall op geraakt
maar met de vettige ondergrond van nu zijn ze toch te onzeker in de bochten ,dus de rocket ron gaan er weer op
duidelijk zomerband ,bolt zeer goed ,wel opletten in de bochten ,durven snel wegglijden
door de modder gaat het nog goed in poperinge door alle modder geraakt zelfs op de klimmetjes wel beetje wheelspin maar overall op geraakt
maar met de vettige ondergrond van nu zijn ze toch te onzeker in de bochten ,dus de rocket ron gaan er weer op
- pukkie89
- Mountainbiker
- Location: Specialized Stumpjumper sworks 29", Epic sworks 29"
Me 2jakke-pompier wrote:het zelfde hier, volgens mij ook door de zelfde persoon aangeradenHans wynants wrote:ik heb ook op aanraden de s-works fast track vooraan liggen, super bandje, rolt super licht! achteraan ligt er bij mij de s-works renegade op.
Heb nu achteraan de nieuwe fast track liggen en vooraan het oude model fast track
Super bandje achteraan.
De renegade heb ik achteraan vervangen na de 6u van Kessel.
Als het wa nat word is er weinig mee aan te vangen.
- Hans wynants
- Mountainbiker
Post by Hans wynants »
ik heb de maandag ook nog enkele keren de achterkant voelen schuiven.... telkens nog kunnen corrigeren maar toch idd merk je dat grip bij natte omstandigheden ver te zoeken is...
als het nog wat natter word (als dat dan al kan) dan komt er achteraan ook een fast track op, of eventueel een ground control vooraan en de fast trak achterop....
dan heb ik alle 3 de modellen voor uit te proberen...
als het nog wat natter word (als dat dan al kan) dan komt er achteraan ook een fast track op, of eventueel een ground control vooraan en de fast trak achterop....
dan heb ik alle 3 de modellen voor uit te proberen...
- PhilippeBiker
- Mountainbiker
Iemand al Maxxis Ikon EXO 29x2.2
Post by PhilippeBiker »
Nog niemand die Maxxis Ikon Exo 29x2.2 kunnen testen want blijkbaar testen de meeste ofwel de Schwalbes,Geax of Specialized banden.
http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/Ikon.aspx
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... n-11-45034
http://www.maxxis.com/Bicycle/Mountain/Ikon.aspx
http://www.bikeradar.com/gear/category/ ... n-11-45034
- madskatingcow
- Mountainbiker
- Location: Scott Scale 900 RC WC N1no 2019 - Scott Spark 900 RC WC N1no 2019
Post by madskatingcow »
Ik heb hier toch al verschillende keren over deze banden gepost op het forum, gebruik is de zoekfunctie.