sandman bikes

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
El Perro Diablo
Mountainbiker

Post by El Perro Diablo »

Niet stijf genoeg is relatief, Ducatie wint ook al 20 jaar de superbike met hun slappe stalen frames.
Maverickfork freet gewoon alle andere vorken op qua looks, met zo'n Sandman achter zijn kont helemaal.
Mss toch is bij Dugast langsgaan om wa meer profielen te laten maken, ik zeg maar, 2 reesing ralfen in 29" laten opensnijden op één karkes....

't Is graaf gerief, die dikke velo's.
BeeMeRke
Mountainbiker

Post by BeeMeRke »

Nu niet gaan overdrijven over Ducati hé :D
Orkje
Mountainbiker

Post by Orkje »

Dat fotoalbum van Elias is inderdaad de max! Op zulke parcoursen komt een Sandman zeker tot zijn recht.

De onderdelen van de mijne beginnen binnen te druppelen... nog even...
=P~ =P~ =P~
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

We zijn van groot naar klein aan het werken :-D, dit is de "test large":

Image

Image

Image

Persoonlijk vind ik dit één van de meer geslaagde frames !
KoRn
Mountainbiker

Post by KoRn »

doeme...heel ferm..als ik nu wat meer tijd had he..mss proberen om hem in oktober een dagske te testen
elangelo
Mountainbiker

Post by elangelo »

waar blijft de website eigenlijk??
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

elangelo wrote:waar blijft de website eigenlijk??
Dat kan nog gerust een maand duren. Ik ben nieuw in deze branche van de fietswereld, maar 't valt me nu al serieus tegen :wink:: op 90 % van je mails krijg je gewoon geen antwoord. Ik dacht dat het crisis was, maar blijkbaar zitten toeleveranciers van fietsonderdelen echt niet op nieuwe klanten te wachten...

Op vraag van wat in stock is, prijsaanvragen en levertermijnen blijft het op zowat alle fronten doodstil. Nogal moeilijk om een aanbod en prijzen samen te stellen als de toeleveranciers niet mee willen :evil: !!!

Tegen dat we alles op een rijtje hebben voor de eerste "batch" complete bikes zullen er dus nog wel een aantal weken overheen gaan vrees ik.

Wat je wel eerder zal kunnen is testrijden. We zijn nu alles aan het gereedmaken en eens de complete testvloot er is kan je je toch al een idee vormen hoe het is om met een keigrote smile rond te biken :-D
hondahornet
Mountainbiker

Post by hondahornet »

pocoloco wrote:
elangelo wrote:waar blijft de website eigenlijk??
Dat kan nog gerust een maand duren. Ik ben nieuw in deze branche van de fietswereld, maar 't valt me nu al serieus tegen :wink:: op 90 % van je mails krijg je gewoon geen antwoord. Ik dacht dat het crisis was, maar blijkbaar zitten toeleveranciers van fietsonderdelen echt niet op nieuwe klanten te wachten...

Op vraag van wat in stock is, prijsaanvragen en levertermijnen blijft het op zowat alle fronten doodstil. Nogal moeilijk om een aanbod en prijzen samen te stellen als de toeleveranciers niet mee willen :evil: !!!

Tegen dat we alles op een rijtje hebben voor de eerste "batch" complete bikes zullen er dus nog wel een aantal weken overheen gaan vrees ik.

Wat je wel eerder zal kunnen is testrijden. We zijn nu alles aan het gereedmaken en eens de complete testvloot er is kan je je toch al een idee vormen hoe het is om met een keigrote smile rond te biken :-D
Troost je, je moet eens verbouwingen doen, evenveel miserie als dat jij hebt maar dan vijfvoudig.
Precies of iedereen heeft massa's werk.... #-o
pocoloco
Mountainbiker

Post by pocoloco »

Ik bén aan het verbouwen... :(

Hier nog een aantal fotootjes van Elias in action met de Sandman tijdens de BCBR:

http://gallery.davesilverphotography.co ... Rider/6184
J.E.
Mountainbiker

Post by J.E. »

Seg Pocoloco, wa weegt da nu ongeveer zo nen Dikbander? Image
Post Reply