sandman bikes
Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
- El Perro Diablo
- Mountainbiker
Post by El Perro Diablo »
Niet stijf genoeg is relatief, Ducatie wint ook al 20 jaar de superbike met hun slappe stalen frames.
Maverickfork freet gewoon alle andere vorken op qua looks, met zo'n Sandman achter zijn kont helemaal.
Mss toch is bij Dugast langsgaan om wa meer profielen te laten maken, ik zeg maar, 2 reesing ralfen in 29" laten opensnijden op één karkes....
't Is graaf gerief, die dikke velo's.
Maverickfork freet gewoon alle andere vorken op qua looks, met zo'n Sandman achter zijn kont helemaal.
Mss toch is bij Dugast langsgaan om wa meer profielen te laten maken, ik zeg maar, 2 reesing ralfen in 29" laten opensnijden op één karkes....
't Is graaf gerief, die dikke velo's.
Dat kan nog gerust een maand duren. Ik ben nieuw in deze branche van de fietswereld, maar 't valt me nu al serieus tegenelangelo wrote:waar blijft de website eigenlijk??
Op vraag van wat in stock is, prijsaanvragen en levertermijnen blijft het op zowat alle fronten doodstil. Nogal moeilijk om een aanbod en prijzen samen te stellen als de toeleveranciers niet mee willen
Tegen dat we alles op een rijtje hebben voor de eerste "batch" complete bikes zullen er dus nog wel een aantal weken overheen gaan vrees ik.
Wat je wel eerder zal kunnen is testrijden. We zijn nu alles aan het gereedmaken en eens de complete testvloot er is kan je je toch al een idee vormen hoe het is om met een keigrote smile rond te biken
- hondahornet
- Mountainbiker
Post by hondahornet »
Troost je, je moet eens verbouwingen doen, evenveel miserie als dat jij hebt maar dan vijfvoudig.pocoloco wrote:Dat kan nog gerust een maand duren. Ik ben nieuw in deze branche van de fietswereld, maar 't valt me nu al serieus tegenelangelo wrote:waar blijft de website eigenlijk??: op 90 % van je mails krijg je gewoon geen antwoord. Ik dacht dat het crisis was, maar blijkbaar zitten toeleveranciers van fietsonderdelen echt niet op nieuwe klanten te wachten...
Op vraag van wat in stock is, prijsaanvragen en levertermijnen blijft het op zowat alle fronten doodstil. Nogal moeilijk om een aanbod en prijzen samen te stellen als de toeleveranciers niet mee willen!!!
Tegen dat we alles op een rijtje hebben voor de eerste "batch" complete bikes zullen er dus nog wel een aantal weken overheen gaan vrees ik.
Wat je wel eerder zal kunnen is testrijden. We zijn nu alles aan het gereedmaken en eens de complete testvloot er is kan je je toch al een idee vormen hoe het is om met een keigrote smile rond te biken
Precies of iedereen heeft massa's werk....