Mtb'ers Noorden van Antwerpen (Omstreken Stabroek)

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

Trotsebelg wrote:een jenever-disco-bowling zaterdag
Man, man, man, niet te schatten! Allé, gij hebt één voordeel, gij hoeft geen slotontdooier mee te zeulen als 't vriest. Eens goed over uwen body ademen en het zaakje is zo ontdooid! En als ge een doosje lucifers meeneemt kunt ge nog vuur spuwen!
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Dus om 8 uur ginder ter plekke of om 8 uur bij u thius vertrekken strammer
StrammerMax
Mountainbiker
Location: Minerva Starlite & Trek Fuel EX9 werd gestolen & Turner Flux & Lapièrre Zesty 514

Post by StrammerMax »

@ nidecker. Als wij met die papegaaien willen meerijden (Bever, Trotsebelg en Groen Blaadje) dan is het om 8.00 u ter plekke in Kalmthout. Ziet gij dat zitten? En gaan we met de fiets naar ginder of met de auto?

En wat gaan die gaaien rijden? Bever zijn fiets loopt op zijn laatste benen (sic), Trotsebelg zal een kater hebben en Groen Blaadje kunnen wij misschien niet volgen!

Gij moogt het uur en het transport kiezen. Als we met de auto zouden gaan, komt ge me dan halen?
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Strammer,

ik wou eigenlijk met de fiets gaan, maar ik moet wel op passen heb 3 weken stil gezeten. ALs we mee gaan met de papegaaien, moeten we al om 7 uur doorrijden en dat vindt ik te vroeg. Ik dacht rond 8 uur aan rond punt van kapellen Klein heiken - Kapelsesteenweg. Wel rustig aan doen, met die griep is de conditie terug wat achter uit gegaan. Als dat goed is voor je, als je liever met de auto wilt gaan voor mij geen probleem , dan kunnen we misschien met de papegaaien mee rijden, dan rij ik wel Laat maar iets weten, jij mag kiezen.
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Gij mocht kiezen heb ik geschreven. Ik sta zondag om 8.00 u aan het rond punt in Kapellen aan het Klein Heiken. Als de rudie nu nog iets laten weten.
nidecker
Mountainbiker

Post by nidecker »

Ik weet dat je dat geschreven. Oke zondag om 8 uur aan rond punt, tot dan
StrammerMax
Mountainbiker

Papegaai toert rond in Kattenbos!

Post by StrammerMax »

Ik ben vandaag met dit zonnige, doch koude weer, gaan biken in Lommel-Kattenbos, wat je hier kan lezen! Tot morgen in Kalmthout.
StrammerMax
Mountainbiker

Post by StrammerMax »

Trotsebelg, hebben de Papegaaien zich laten opmerken in Kalmthout? Ik heb uw maat aan de start gezien en ook een hele tijd onderweg, voor de bevoorrading. Zie daarvoor in het verslagje van de toer dat je hier kan lezen! Ik heb samen gereden met rudie en nidecker die twee keren lek gereden heeft. Ik heb me goed geamuseerd, alhoewel ik het in het begin wat moeilijk had om te kunnen volgen. En zo vroeg uit m'n nest deed zeer vandaag! Sinds wanneer moet je een bowling-ball met twee handen vasthouden?
Trotsebelg
Mountainbiker

Post by Trotsebelg »

Disco jenever bowling. :-). Rode kegel vanvoor = met 2 handen rollen en als ge strike gooit krijgde ne jenever... :p Gooide tesnel mt 1 hand strike :(. Marja twas fun en zatteke.

Zen dan naar Kalmthout afgezakt waar davies(bever) & werner van het team ook afkwam zo vroeg ;-). Dan met vriendin en de vader & ne maat van de vader begonnen...

Zwaar tempo. Ni kunnen bijhouden Gemiddeld 21km/u dacht k. En dan nog last in rug. Heel de tijd op 100m van Bever & vriendin gehangen. Dan even doorgebete en trug kunnen aanpikken. Maar dan zag k da bord. Nog 1 kilometer :p.

Da zal de Yasin geweest zen. Dieje had mijne MTB geleend voor de nachtrit toen van ons. Hij heeft nu zelf ene gekocht en he de mtb-kriebels te pakken! Moet hem nog vragen of hij ons clubje vervoegd...

Alle heb u ni gezien. Heb nog tot 12 ofzo in de zaal gezeten. Iet gedronken.

Goe geamuseerd en plezant tochtje. Maar die verharde wegjes zen ni goe vor mene rug :(.
Bever
Mountainbiker

Zwaar

Post by Bever »

Met een gemiddelde van 21,43 km/h toch een serieus tempo op nagehouden! Het waren slechts 41,5 km maar in het tweede deel van de tocht toch een paar keer gevloekt. Vond er maar niets aan. Liever wat op en neer en wat langer EN beter berijdbaar. Rug en polsen hebben het zwaar te verduren gekregen, tijd voor de nieuwe bike. Ik heb al meerdere tochten over ongeveer hetzelfde parcour gereden waarbij het slijkeriger was! Dat is nog zwaarder en ook niet berijdbaar! toch laat ik me steeds vangen om een tocht in deze buurt te rijden (3e maal al)!!
Post Reply