'k Zal nog eens moeten terugkomen!!
Filthy Trails Guests, Pics, Vids & Freeride Clinics
Freeride & downhill.. en alle andere vormen van mountainbiken zoals 4x, street, dirt en trail, plaats het hier.
- FantaDHrider
- Mountainbiker
Post by FantaDHrider »
Styles al gedacht aan kippegaas voor het geval als het flink geregent heeft
,dan kan het nog heel gevaarlijk worden al dat natte hout zonder gaas.
- StainlessStyles
- Mountainbiker
Post by StainlessStyles »
Het hout is bijna allemaal nieuw , en wanneer het veel bereden is, komt er zand op het hout,dit zand maakt het oppervlak "ruw". Wanneer het hout lang in het bos staat/ligt bestaat de kans dat zich een laagje gaat vormen dat word veroorzaakt door bladeren, takken etc. Bij ons is dat nog niet het geval dus echt glad is het niet wanneer het hout nat is!!!Het is wel glad wanneer het gevroren heeft door ijsvorming maar wanneer het ontdooit is alles ok.Trekrules wrote:Styles al gedacht aan kippegaas voor het geval als het flink geregent heeft,dan kan het nog heel gevaarlijk worden al dat natte hout zonder gaas.
Zodra er stukken komen die wel "glad" zijn/worden dan gaan we zeker met kippegaas werken
- StainlessStyles
- Mountainbiker
Post by StainlessStyles »
De nieuwe shore is vandaag alweer flink bereden, de rijders zijn zeer enthousiast! thanx

tot morgen of weer een andere x
:D

tot morgen of weer een andere x
:D
Hallo,
Ben vandaag voor de 1ste keer gaan mtb'en in de maasvallei. Heb de dodentochtroute gevolgd en kwam langs het freeride parcour en ik ben onder de indruk!!
Ik heb de rijders (hier boven op de foto's) in actie gezien en vond het cool! Ik ga zeker terug!
Wat kost zo een FR/DH bike eigenlijk ongeveer?
Vraagske : Is mijn fiets geschikt en kan het/is het de moeite om ze aan te passen voor freeride?
Ben vandaag voor de 1ste keer gaan mtb'en in de maasvallei. Heb de dodentochtroute gevolgd en kwam langs het freeride parcour en ik ben onder de indruk!!
Ik heb de rijders (hier boven op de foto's) in actie gezien en vond het cool! Ik ga zeker terug!
Wat kost zo een FR/DH bike eigenlijk ongeveer?
Vraagske : Is mijn fiets geschikt en kan het/is het de moeite om ze aan te passen voor freeride?
Prijs ? Zoveel je zelf wil
Een goede hardtail freerider zal rond de 2000 € zitten , een fully is snel het dubbele !
Ik zou het niet doen : freeriden met een bike die er niet voor gemaak is , is om problemen vragen !
En ombouwen heeft weinig zin , de geo zal nooit deftig worden en je frame zal wss scheuren na een tijd. T'is jouw keuze maarr ...
Ik zou het niet doen : freeriden met een bike die er niet voor gemaak is , is om problemen vragen !
En ombouwen heeft weinig zin , de geo zal nooit deftig worden en je frame zal wss scheuren na een tijd. T'is jouw keuze maarr ...