Grand Raid Christalp

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Leffen
Mountainbiker

Post by Leffen »

eugene wrote:praktisch vraagje : i<snip>

tis in orde...
denk ik...
Last edited by Leffen on Sun 08 Aug 2004 22:52, edited 1 time in total.
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

Ik heb een brief gekregen, na inschrijving, waar instaat dat :einen monat vor den lauf werden sie ihre nummer sowie starzeit erhalten. In't vlaams wil dit toch zeggen dat we deze nummer zouden toegestuurd krijgen.
Kurt
Mountainbiker

Post by Kurt »

stefan wrote:Ik heb een brief gekregen, na inschrijving, waar instaat dat :einen monat vor den lauf werden sie ihre nummer sowie starzeit erhalten. In't vlaams wil dit toch zeggen dat we deze nummer zouden toegestuurd krijgen.
je krijgt nog een tweede brief waarmee je op de technische leuring dan je startnummer ontvangt.

Het startnummer wordt zelfs door heb aan de bike bevestigd, je mag het zelf niet doen.
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

thx Kurt. Tis maar ik vertrek vrijdag al, en moest ik mijne nummer dan nog ni hemme, snappie ?
Iegienie
Mountainbiker

Post by Iegienie »

Kurt wrote:
stefan wrote:Ik heb een brief gekregen, na inschrijving, waar instaat dat :einen monat vor den lauf werden sie ihre nummer sowie starzeit erhalten. In't vlaams wil dit toch zeggen dat we deze nummer zouden toegestuurd krijgen.
je krijgt nog een tweede brief waarmee je op de technische leuring dan je startnummer ontvangt.

Het startnummer wordt zelfs door heb aan de bike bevestigd, je mag het zelf niet doen.
en edde gij dien tweeden brief al ? maar tochmielik dat dat vorig jaar ook zo verschrikkelijk laat was...
Kurt
Mountainbiker

Post by Kurt »

eugene wrote:en edde gij dien tweeden brief al ? maar tochmielik dat dat vorig jaar ook zo verschrikkelijk laat was...
Nope, nog geen tweede brief gekregen. Die zal volgende week wel in de bus zitten zekers. Het zal zonder prior zegel zijn :wink:
Kurt
Mountainbiker

Post by Kurt »

stefan wrote:thx Kurt. Tis maar ik vertrek vrijdag al, en moest ik mijne nummer dan nog ni hemme, snappie ?
Je startnummer kan je wel al zien op de list met starters:

http://services.datasport.com/2004/mtb/GrandRaid/
stefan
Mountainbiker

Post by stefan »

Kurt wrote:
stefan wrote:thx Kurt. Tis maar ik vertrek vrijdag al, en moest ik mijne nummer dan nog ni hemme, snappie ?

Hier had ik al gekeken maar dacht dat ze die nummer gingen toesturen.
Wordt er onder de Mountainbike.be'ers ginder ergens afgesproken vr. of za. ?
jo
Mountainbiker

Post by jo »

stefan wrote:
Kurt wrote:

Hier had ik al gekeken maar dacht dat ze die nummer gingen toesturen.
Wordt er onder de Mountainbike.be'ers ginder ergens afgesproken vr. of za. ?
niet echt , maar ge komt elkaar toch tegen hoor .
Zandbijterke
Mountainbiker

Post by Zandbijterke »

Wij zijn er al van donderdagnamiddag, als jullie willen kunnen jullie ons vinden 's avonds in Pub Nelson en dan 's nachts in Club Ratata !!!
Post Reply