ATB Cross

Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
zwolle
Mountainbiker
Location: scott scale RC , specialized epic expert , zanatta z88

Re: ATB Cross

Post by zwolle »

tek-zotic wrote:
zwolle wrote: die kunnen vlot voorraan bij de d of zelfs c mee zenne , maarja als ik dit zeg dan ben ik weer een zagevent he' :-D :-D :-D :-D :-D
Al eens bij stil gestaan dat die anderen net zoals jij misschien heel de winter hard getrained hebben en er veel voor gedaan hebben? (indeling is toch op basis van vorig jaar gebeurd, daar het allemaal gele nummer zijn)

ga dan vrijwillig over, moest ik zo goed zijn ik zou de eer aan mezelf houden.

ik zou het leuk vinden moest ik te goed zijn voor mijn reeks, ik zou dan ook direkt overstappen zeker weten :-D :-D

dit is mijn visie op dit probleem , jullie moeten niet akkoord zijn
maar als ik vele andere renners hoor sta ik zeker iet alleen in deze hoor
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

Ik derde in de E-reeks. En ik ben er fier op.

En ik zie niet in waarom ik de "eer" aan mezelf zou moeten houden. Ik weet wat ik er voor gedaan heb deze winter én ik ga me VOORAL niet schamen omdat ik op het podium rij. D-reeks is voor volgend jaar. Ik heb evenveel recht als iedereen om een klassement te rijden.
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

zwolle wrote:
tek-zotic wrote:
zwolle wrote: die kunnen vlot voorraan bij de d of zelfs c mee zenne , maarja als ik dit zeg dan ben ik weer een zagevent he' :-D :-D :-D :-D :-D
Al eens bij stil gestaan dat die anderen net zoals jij misschien heel de winter hard getrained hebben en er veel voor gedaan hebben? (indeling is toch op basis van vorig jaar gebeurd, daar het allemaal gele nummer zijn)

ik zou het leuk vinden moest ik te goed zijn voor mijn reeks, ik zou dan ook direkt overstappen zeker weten :-D :-D
maar er is niemand specifiek te goed (kijk naar de uitslagen van de laatste weken: dat is 6 a 7 man die strijd voor een podiumplaats, daar is toch niets mis mee?)
de eerste week in alphen was er ene bij die er met kop en nek boven uitstak, maar die is dan ook uit zichzelf overgegaan, maar je kan toch niet gaan verwachten van de top 5 om dit te doen?
zwolle
Mountainbiker

Post by zwolle »

tpl wrote:Ik derde in de E-reeks. En ik ben er fier op.

En ik zie niet in waarom ik de "eer" aan mezelf zou moeten houden. Ik weet wat ik er voor gedaan heb deze winter én ik ga me VOORAL niet schamen omdat ik op het podium rij. D-reeks is voor volgend jaar. Ik heb evenveel recht als iedereen om een klassement te rijden.

zoals ik al zei Ik zou de eer aan mezelf houden
kan enkel voor mezelf praten en je moetniet akkoord zijn met mij
daar dient een forum nu eenmaal voor , discuteren he' :-D :-D

maar nu nog even een ander vraagje ,wat vinden jullie ervan dat er renner zijn die afzakken van reeks?
zwolle
Mountainbiker

Post by zwolle »

tek-zotic wrote:
maar er is niemand specifiek te goed (kijk naar de uitslagen van de laatste weken: dat is 6 a 7 man die strijd voor een podiumplaats, daar is toch niets mis mee?)
de eerste week in alphen was er ene bij die er met kop en nek boven uitstak, maar die is dan ook uit zichzelf overgegaan, maar je kan toch niet gaan verwachten van de top 5 om dit te doen?

geef nu toe peter jansens ze komen me na de wedstrijd vertellen dat hij zo relaxed eerst binnekwam dat hij zelfs niet moe was
ik quote even mensen aan de finish "vingers in de neus wint die "

maar soit ik ga erover ophouden want blijkbaar heb ik andere mening
tek-zotic
Mountainbiker

Post by tek-zotic »

zwolle wrote:
tek-zotic wrote:

geef nu toe peter jansens ze komen me na de wedstrijd vertellen dat hij zo relaxed eerst binnekwam dat hij zelfs niet moe was

deze week wel, maar in alphen of overpelt totaal niet.
anyway we kunnen hier waarschijnlijk blijven over discuteren :p

over het andere puntje dat je aanhaalt: afzakken: moet geval per geval bekeken worden denk ik. Stel fonske is 55 jaar, 1meter 65 en weegt 80kg. Schrijft zich in voor de eerste keer in de D-klasse en rijdt de ziel uit zijn lijf of niet bij de laatste 5 te zijn: die mag van mij gerust afzakken om bij de E ergens rond de 15de tot 25ste plaats te rijden.
jefke, 35 jaar, 1 meter 65 en 60kg schrijft bij de D-klasse in en eindigt rond de 25ste. Hij had toch graag bij de eerste 10 geweest en vraagt om een klasse lager te rijden: Not done :p
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

@Zwolle... niet druk in maken :) Volgend jaar rijden die allemaal een reeks hoger en dat lost zich jaar na jaar wel op. Je gaat er sowieso een aantal hebben die bewust zich het ene jaar inhouden om dan het jaar erop vol gas te geven.

Ik ga proberen toch nog een aantal wedstrijden mee te pikken dit jaar maar ik hoop dat ik volgend jaar toch terug naar de D mag. Zo in de C vanachter bengelen is nie goe voor de moraal, zeker nie 2 jaar na mekaar :lol: Anderzijds, ik ben wrs een van de weinige niet fietsers bij alle deelnemers dus al bij al valt het nog wel mee.

Ik heb wel gemerkt dat het niveau de voorbije jaren aanzienlijk is gestegen :-D
tpl
Mountainbiker

Post by tpl »

Dimme wrote:@Zwolle... niet druk in maken :) Volgend jaar rijden die allemaal een reeks hoger en dat lost zich jaar na jaar wel op. Je gaat er sowieso een aantal hebben die bewust zich het ene jaar inhouden om dan het jaar erop vol gas te geven.
Dat gelooft ge nu toch zelf nie???
Dirty Daddy
Mountainbiker
Location: Specialized Stumpjumper Comp 29" 2012, Salsa Spearfisch 1, Specialized Columbus(Race)

Post by Dirty Daddy »

tek-zotic wrote:
zwolle wrote:
tek-zotic wrote:

deze week wel, maar in alphen of overpelt totaal niet.
anyway we kunnen hier waarschijnlijk blijven over discuteren :p

over het andere puntje dat je aanhaalt: afzakken: moet geval per geval bekeken worden denk ik. Stel fonske is 55 jaar, 1meter 65 en weegt 80kg. Schrijft zich in voor de eerste keer in de D-klasse en rijdt de ziel uit zijn lijf of niet bij de laatste 5 te zijn: die mag van mij gerust afzakken om bij de E ergens rond de 15de tot 25ste plaats te rijden.
jefke, 35 jaar, 1 meter 65 en 60kg schrijft bij de D-klasse in en eindigt rond de 25ste. Hij had toch graag bij de eerste 10 geweest en vraagt om een klasse lager te rijden: Not done :p

Wat denk je hier van....Dirty Daddy,36jaar, 1meter 66 en 57kg....Rijd(reed) in de C reeks...knieletsel,operatie(s)..prognose 6-8 maanden voor dat er weer "gedreven getraind" mag worden...
Dit jaar 2 wedstrijden gereden...1x in de achterhoede, 2de x DNF(omwille van)...geen punten,geen klassement,géén gele nummer volgend jaar...Is het "done" dat ik me volgend jaar herinschrijf in de E reeks(kan ik eens samen met men vader starten) en dan de "natuurlijke weg" vervolg --> eventueel opgaan indien "hoog" genoeg gefinished met witte nummer.... :-k
Dimme
Mountainbiker

Post by Dimme »

@TPL... trust me, it happens :-D Ge moet uitslagen jaar A maar is vergelijk met jaar B :lol:
Post Reply