Dat doe ik toch niet... ik denk dat er nog wel wat meer zaken zijn om mijn standpunt duidelijk te maken.alexi wrote:Maar als je zelf geen kinderen hebt,zit dan AUB niet constant het slechte over kinderen uit te spelen enkel om uw standpunt duidelijk te maken.
En geloof me, een nichtje dat komt logeren of eens overnachten of spelen is niet hetzelfde als zelf ouder zijn.Dat bedoel ik met waar je niets van af weet.
En ik geloof zeker dat af en toe eens kinderen op bezoek te hebben niet hetzelfde is als ouder zijn.
De meeste vrienden van ons hebben kinderen, en wij praten met mekaar dus ik kan me ongeveer wel inbeelden hoe het is om kinderen te hebben.
Het is dan ook dat ik via hun verhalen en reacties mag concluderen dat er ook ouders zijn die stiekem, en ondanks hun geluk, een beetje jaloers zijn op onze vrije tijd en manier van leven.
Het valt gewoon op dat veel ouders altijd zo rap op z'n paard zitten als je ook maar een andere mening over kinderen hebt.
Da's toch nergens voor nodig.
Prijs u gelukkig dat jij wel weet hoe fijn het is om kinderen te hebben en wij niet.
Ik hou me vast aan het idee, wat je niet kent mis je niet....
En net daarom voel ik me gelukkiger en vrijer zonder kinderen.